eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiewierzUsługi w zakresie demontażu, odbioru i przekazania odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych zebranych z terenu Miasta i Gminy Siewierz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-28

Siewierz: Usługi w zakresie demontażu, odbioru i przekazania odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych zebranych z terenu Miasta i Gminy Siewierz
Numer ogłoszenia: 147650 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109396 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie demontażu, odbioru i przekazania odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych zebranych z terenu Miasta i Gminy Siewierz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie demontażu, odbioru i przekazania odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych zebranych z terenu Gminy Siewierz od osób fizycznych nie będących przedsiębiorcami, obejmujące w szczególności: 1.Demontaż wyrobów zwierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Siewierz wskazanych przez Zamawiającego. Z czynności demontażu zostanie spisany protokół stwierdzający: a) ilość zdemontowanych odpadów t.j. powierzchnia w m2 i waga w tonach, b) fakt należytego wykonania prac demontażowych - jeżeli prace były realizowane przez Wykonawcę. W przypadku stwierdzenia wad w wykonawstwie robót Wykonawca zobowiąże się do ich usunięcia w terminie określonym w protokole. 2.Odbiór odpadów zawierających azbest z nieruchomości, wskazanych przez Zamawiającego, obejmujący: pakowanie, transport specjalistycznym sprzętem, uporządkowanie miejsc po usunięciu odpadów, 3)Przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia podmiotom gospodarczym posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest, Pozostałe warunki zlecenia: 1)Poszczególne rodzaje usług objęte niniejszym przetargiem będą zlecane sukcesywnie, w miarę potrzeb. Zamawiający określi każdorazowo w pisemnym zleceniu podając zakres prac i termin ich wykonania, 2)Wykonawca przed rozpoczęciem prac demontażowych opracuje szczegółowy plan prac zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 3 - rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649), 3)Wykonawca zgłosi zamiar przystąpienia do wykonywania prac demontażowych właściwemu organowi nadzoru budowlanego i właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy zgodnie z § 6 ust. 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649), 4)Wykonawca po zakończeniu prac demontażowych złoży właścicielowi, użytkownikowi wieczystemu nieruchomości pisemne oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, 5)Transport wyrobów i odpadów zawierających azbest Wykonawca przeprowadzi w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska, w szczególności przez: a) szczelne opakowanie w folię polietylenową o grubości nie mniejszej niż 0,2 mm wyrobów i odpadów o gęstości objętościowej równej lub większej niż 1000kg/m3 , b) zestalenie przy użyciu cementu, a następnie po utwardzeniu szczelne opakowaniew folię polietylenową o grubości nie mniejszej niż 0,2 mmm odpadów zawierających azbest o gęstości objętościowej mniejszej niż 1000 kg/m3 , c) oznakowanie wyrobów , odpadów i opakowań zawierających azbest, - na opakowaniach z odpadami zawierającymi azbest umieści oznakowanie zgodnie obowiązującymi przepisami (wzór oznakowania wyrobów, odpadów i opakowań zwierających azbest lub wyroby zawierające azbest, a także miejsc ich występowania), stanowiący załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki , Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. ( Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649) - magazynowanie przygotowanych do transportu opakowań w osobnych miejscach zabezpieczonych przed dostępem osób niepowołanych. 6)Wynagrodzenie wykonawcy będzie ustalane na podstawie ceny jednostkowej oraz ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych usług. Wynagrodzenie będzie płatne częściowo - osobno dla każdego obiektu. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie: bezusterkowy protokół z demontażu (w przypadku wykonywania usługi demontażu), karta przekazania odpadu na składowisko oraz kopia faktury. Termin płatności będzie wynosił 30 dni. 7)Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością prac objętych niniejszym zamówieniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mazowieckie Przedsiębiorstwo Ekologiczne Danuta Abramczyk, ul. Kleczewska 38, 01-826 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56075,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 529,65

  • Oferta z najniższą ceną: 529,65 / Oferta z najwyższą ceną: 1337,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.