eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinRemont pomieszczeń w Domu Studenta nr 3 w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz schodów wejściowych do Domu Studenta nr 1 przy ul. Rejtana w Koszalinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Koszalin: Remont pomieszczeń w Domu Studenta nr 3 w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz schodów wejściowych do Domu Studenta nr 1 przy ul. Rejtana w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 147655 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103901 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w Domu Studenta nr 3 w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz schodów wejściowych do Domu Studenta nr 1 przy ul. Rejtana w Koszalinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w Domu Studenta nr 3 w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych oraz schodów wejściowych do Domu Studenta nr 1 przy ul. Rejtana w Koszalinie w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiarach robót - Załącznik nr 2 oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 3. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1 W Domu Studenta nr 3 zakres robót obejmuje: - wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej na drzwi stalowe pełne z ościeżnicą kątową oraz drzwi z kształtowników z wysokoudarowego PCW; - wymianę ościeżnic systemowych z MDF-u w naturalnej okleinie wraz z wymianą skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych wejściowych fabrycznie wykończonych wzmocnionych; - montaż systemowych ścianek działowych do WC; - wymianę posadzek cementowych na płytki gres wraz z cokolikami oraz z pcw; - uzupełnienie i wymianę tynków wewnętrznych i okładzin z płytek glazurowanych wraz z izolacjami przeciwwilgociowymi; - przetarcie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na ścianach i sufitach; - wykonanie jednowarstwowych obudów pionów kanalizacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach pojedynczych - wymianę odcinków rur c.o. i c.w.u. (poziomów) po istniejących trasach, armatury i przyborów sanitarnych oraz montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych; - wymianę osprzętu elektrycznego; - malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem ścian i sufitów; - naprawę uszkodzonej elewacji poprzez ręczne wklejenie wstawek styropianowych ocieplonych ścian, szpachlowanie zbrojone jedną warstwą siatki z włókna szklanego, uzupełnienie tynków elewacyjnych z malowaniem elewacji, uzupełnienie tynków organicznych na bazie żywicy syntetycznej; - wykonanie prac towarzyszących: wywiezienie gruzu z kosztami utylizacji, sprzątanie i zmywanie po wykonaniu robót. W Domu Studenta nr 1 zakres robót obejmuje: - Okładziny schodów z płytek kamionkowych GRES 30x30cm na zaprawach klejowych. Prace wykonywane będą w budynkach użytkowanych. Zamawiający przewiduje w okresie lipiec - wrzesień utrudnienie w dostępie do budynków z powodu planowanej wymiany nawierzchni dróg i chodników w całym campusie Domów Studenckich przy ul. Rejtana w Koszalinie. 2. Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. - Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów : certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów) równoważnych, tj. o parametrach równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wymaganych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp. Ponadto, w związku z art.30 ust.4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót stanowiących przedmiot zamówienia. 3. Zamawiający wymaga udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót) 4.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlano-Montażowy COMPLEX Andrzej Sawczuk, ul.Wielkopolska 16, 75-393 koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 437583,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 405522,98

  • Oferta z najniższą ceną: 405522,98 / Oferta z najwyższą ceną: 607322,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.