Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-25
Warszawa: Dostawa stymulatorów, elektrod sprzętu potrzebnego do elektrofizjologii, sprzętu do koronarografii i anglioplastyki wieńcowej dla potrzeb Szpitala Wolskiego - II
Numer ogłoszenia: 147659 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stymulatorów, elektrod sprzętu potrzebnego do elektrofizjologii, sprzętu do koronarografii i anglioplastyki wieńcowej dla potrzeb Szpitala Wolskiego - II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stymulatorów, elektrod sprzętu potrzebnego do elektrofizjologii, sprzętu do koronarografii i anglioplastyki wieńcowej dla potrzeb Szpitala Wolskiego - II. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących zakresach: Zakres nr 1 - sprzęt do anglioplastyki wieńcowej, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Zakres nr 2 - sprzęt do anglioplastyki wieńcowej do zmian trudnych, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Zakres nr 3 - sprzęt do anglioplastyki wieńcowej, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Zakres nr 4 - stymulator serca VVIR z elektrodami, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 8 - parametry graniczne do SIWZ. Zakres nr 5 - wszczepialny rejestrator EKG, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 8 - parametry graniczne do SIWZ. Zakres nr 6 - system do usuwania ciał obcych, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 8 - parametry graniczne do SIWZ. Zakres nr 7 - wkłucia podobojczykowe, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 8 - parametry graniczne do SIWZ. Zakres nr 8 - łączniki, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 8 - parametry graniczne do SIWZ. UWAGA ! Wykonawca zapewnia dostarczenie co najmniej dwóch programatorów na ośrodek z ich dostarczeniem z pierwszą partią stymulatorów. Wykonawca zaoferuje elektrody a) o polarności jednobiegunowej i dwubiegunowej b) o mocowaniu czynnym i biernym Zestawienie parametrów granicznych stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Przy dostawie zamówionego przedmiotu zamówienia nastąpi przekazanie przez Wykonawcę sprzętu do depozytu u Zamawiającego na podstawie dokumentu przekazania. Po zużyciu sprzęt przechodzi na własność Zamawiającego, o zużyciu sprzętu Zamawiający informuje Wykonawcę do 7 dni roboczych, co zostanie potwierdzone protokolarnie. Faktura zostanie wystawiona na podstawie protokołu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym. Zakup każdego asortymentu, w tym szczególnie elektrod, uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Okres ważności stymulatorów : a) ważność sterylizacji - min. 16 miesięcy od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym b) czas trwałości - min. 5 lat od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym Warunki gwarancji : 24 - godzinny dostęp do konsultacji telefonicznej 48 - godzinny czas reakcji serwisu w przypadku awarii 14 - dniowy czas odpowiedzi na reklamację 30 - dniowy czas na wywiązanie się z reklamacji UWAGA ! W zakresie rozdz. IV SIWZ Wykonawca winien złożyć oświadczenie o przyjęciu warunków bezwzględnie obowiązujących. Przy dostawie zamówionego przedmiotu zamówienia nastąpi przekazanie przez Wykonawcę sprzętu do depozytu u Zamawiającego na podstawie dokumentu przekazania. Po zużyciu sprzęt przechodzi na własność Zamawiającego, o zużyciu sprzętu Zamawiający informuje Wykonawcę do 7 dni roboczych, co zostanie potwierdzone protokolarnie. Faktura zostanie wystawiona na podstawie protokołu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.82.10-7, 33.18.22.00-1, 11.33.17.40-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony formularz asortymentowo -cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy dotyczące warunków bezwzględnych z IV rozdz. SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie o dostarczeniu próbek oferowanego sprzętu na żądanie Zamawiającego - załącznik nr 7. Wypełnione parametry techniczne - załącznik nr 8 do SIWZ. 9Dokument potwierdzający zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego, Wystawioną deklarację zgodności CE, certyfikat CE. Zamawiający wymaga, aby ww dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego zakresu oraz której pozycji Formularza cenowego dotyczy dokument. Katalogi oferowanych urządzeń w języku polskim. Dokumenty, materiały firmowe lub instrukcje obsługi opisujące parametry techniczne oferowany sprzętu. - UWAGA - Dokumenty o których jest mowa w zdaniu poprzedzającym nie mają charakteru dokumentów w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i winny być załączane do oferty tylko w celach informacyjnych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują następujące możliwości zmiany umowy: 1)zwiększenie lub zmniejszenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy w ramach danego zadania, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy; 2)zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy; 3)zakupu towaru o tych samych parametrach, lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie; 4)wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy; 5)zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto; 6) wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 7) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 8 Sekcja zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 2 Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres nr 1 - sprzęt do anglioplastyki wieńcowej, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 2 do SIWZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 1 - sprzęt do anglioplastyki wieńcowej, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.40-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres nr 2 - sprzęt do anglioplastyki wieńcowej do zmian trudnych, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 2 do SIWZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 2 - sprzęt do anglioplastyki wieńcowej do zmian trudnych, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.40-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres nr 3 - sprzęt do anglioplastyki wieńcowej, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 2 do SIWZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 3 - sprzęt do anglioplastyki wieńcowej, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.40-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres nr 4 - stymulator serca VVIR z elektrodami, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 8 - parametry graniczne do SIWZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 4 - stymulator serca VVIR z elektrodami, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 8 - parametry graniczne do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres nr 5 - wszczepialny rejestrator EKG, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 8 - parametry graniczne do SIWZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 5 - wszczepialny rejestrator EKG, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 8 - parametry graniczne do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres nr 6 - system do usuwania ciał obcych, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 8 - parametry graniczne do SIWZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 6 - system do usuwania ciał obcych, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 8 - parametry graniczne do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres nr 7 - wkłucia podobojczykowe, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 8 - parametry graniczne do SIWZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 7 - wkłucia podobojczykowe, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 8 - parametry graniczne do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakres nr 8 - łączniki, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 8 - parametry graniczne do SIWZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 8 - łączniki, zgodnie z szczegółowy opis przedmiotu określonym w załączniku nr 8 - parametry graniczne do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.40-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.