Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-14
Bydgoszcz: Dostawy sprzętu medycznego 1 x użytku dla ZOZ MSWiA w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 147662 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA , ul. Markwarta 4-6, 85-015 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5826252, faks 052 5826209.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego 1 x użytku dla ZOZ MSWiA w Bydgoszczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzęt medyczny 1 x użytku wyszczególniony w 33 odrębnych pakietach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.69.22.00 - Produkty do żywienia pozajelitowego 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.79.20.00 - Farmaceutyczne wyroby szklane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamwiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Pakiet 1 - 900,00 Pakiet 2 - 15,00 Pakiet 3 - 300,00 Pakiet 4 - 100,00 Pakiet 5 - 3,00 Pakiet 6 - 100,00 Pakiet 7 - 6,00 Pakiet 8 - 55,00 Pakiet 9 - 130,00 Pakiet 10 - 70,00 Pakiet 11 - 240,00 Pakiet 12 - 70,00 Pakiet 13 - 260,00 Pakiet 14 - 1000,00 Pakiet 15 - 18,00 Pakiet 16 - 80,00 Pakiet 17 - 170,00 Pakiet 18 - 10,00 Pakiet 19 - 300,00 Pakiet 20 - 300,00 Pakiet 21 - 450,00 Pakiet 22 - 40,00 Pakiet 23 - 2500,00 Pakiet 24 - 800,00 Pakiet 25 - 1400,00 Pakiet 26 - 150,00 Pakiet 27 - 10,00 Pakiet 28 - 150,00 Pakiet 29 - 140,00 Pakiet 30 - 750,00 Pakiet 31 - 380,00 Pakiet 32 - 100,00 Pakiet 33 - 20,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone ustawą tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 4, wg. formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie- zamieszczony na pierwszej stronie oferty, 2 Wypełniony druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 3 Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 4 Oświadczenie Wykonawcy - art. 22 ustawy PZP, wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ, 5 Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. 4.6 Oświadczenie o zgłoszeniu wyrobów medycznych będących przedmiotem zamówienia do Rejestru Wytwórców i wyrobów Medycznych za pośrednictwem Urzędu Rejestracji Produktów leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 6 Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wypełniony Załącznik nr 5. oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione przez wykonawcę w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie. - ( minimum 3 referencje) 7. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji warunków SIWZ - załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Marwkarta 4-6, 85-015 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 09:30, miejsce: sekretariat ZOZ MSWiA ul. Markwarta 4-6, 85-015 Bydgoszcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 i 2 Materiały medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiety obejmują jednorazowe materiały medyczne wyszczególnione w 2 pakietach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiety nr 3, 4 i 5 Szpitalne wyroby papierowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szpitalne wyroby papierowe wyszczególniono w 3 pakietach. W pakiecie nr 3 dopuszczono możliwość składania ofert czastkowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 6 Paski odczynnikowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje 5 pozycji. Dopuszczono mozliwość składania ofert równoważnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 7 i 8 Wyroby doagnostyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiety obejmują wyroby diagnostyczne jednorazowego uzytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 9 Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje 5 pozycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 10 Przyrządy - produkty do żywienia pozajelitowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiety od nr 11 do nr 29 Jednorazowe niechemiczne artykuły medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa zawiera 19 różnych pakietów. W pakietach nr 13, 20, 21, 24 dopuszczono możliwość składania ofert cząstkowych w ramach poszczególnych pakietów, tj. na każdą pozycję oddzielnie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 30 Urządzenia medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje 37 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 31 Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje 15 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 32 i 33 Farmaceutyczne wroby szklane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie nr 32 dopuszczono możliwość składania ofert cząstkowych tj. na każdą pozycję oddzielnie w ramach pakietu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.