To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-21
Duszniki-Zdrój: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.600.000,00 zł na realizację zadania inwestycyjnego
Numer ogłoszenia: 147678 - 2016; data zamieszczenia: 21.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159641 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Duszniki Zdrój, ul. Rynek 6, 57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 869 76 60, faks 74 866 90 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.600.000,00 zł na realizację zadania inwestycyjnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.600.000,00 zł (słownie: trzy miliony sześćset tysięcy złoty ) przeznaczonego na realizacę zadania inwestycyjnego Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju. 2. Kredyt zostanie wypłacony w dwóch transzszach w następujących terminach: - 20 września 2016 r. - 1 600 000,00 zł. - 20 października 2016 r. - 2 000 000,00 zł. 3. Spłata kredytu nastąpi począwszy od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2023 roku włącznie, w następujący sposób: 1) W roku 2017-2020 spłacony zostanie po 240.000,00 zł rocznie w następujący sposób: a) 12 równych rata wynosząca 20.000,00 zł płatne 20 dnia każdego miesiąca, 2) W latach 2021 spłacony zostanie 500.000,00 zł rocznie w następujący sposób: a) pierwsza rata wynosząca 41.663,00 zł płatna 20 dnia każdego miesiąca, b) 11 równych rat wynoszących 41.667,00 zł płatnych 20 dnia każdego miesiąca. 3) W roku 2022 spłacony zostanie 1.200.000,00 zł w następujący sposób: a) 12 równych ratach wynoszących 100.000,00 zł płatnych 20 dnia każdego miesiąca. 4) W roku 2023 spłacony zostanie 940.000,00 zł w następujący sposób: a) Pierwsza rata wynosząca 78.700,00 zł płatnych 20 dnia każdego miesiąca, b) 11 równych rat wynoszących 78.300,00 zł płatnych 20 dnia każdego miesiąca, 4. Odsetki od wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych, na ostatni roboczy dzień miesiąca począwszy od 31.10.2016 r. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości przesunięcia spłaty pierwszej raty kredytu. 6. Łączna kwota spłaty kredytu zostanie zachowana w danym roku. 7. Kod wspólnego słownika zamówień publicznych CPV: 66113000-5. 8. Na wniosek Zamawiającego, w uzasadnionym przypadku, spowodowanym nagłą zmianą sytuacji finansowej Zamawiającego, możliwe będzie sporządzenie aneksu w celu przedłużenia spłaty kredytu. 9. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą kwotę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 10. W okresie kredytowania, odsetki będą naliczane w oparciu o rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku (365/366 dni). 11. Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową na sumę odpowiadającą kwocie zadłużenia z tytułu wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami oraz innymi kosztami Wykonawcy. 12. Zamawiający zobowiązuje się do podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji roszczeń Wykonawcy wynikających z umowy. 13. Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych (umowa kredytowa, weksel in blanco, oświadczenie o poddaniu się egzekucji, deklaracji wystawcy weksla in blanco). 14. Zamawiający udostępni przed podpisaniem umowy kredytowej zaświadczenia o braku zaległości wobec US i ZUS. 15. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty projektu umowy oraz harmonogramu spłaty kredytu i odsetek. 16. W sytuacji, gdy kredyt spłacony będzie wcześniej - odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 17. Zamawiający nie przewiduje oprócz oprocentowania i kwoty prowizji od udzielonego kredytu, uiszczania dodatkowych opłat manipulacyjnych z tytułu przyznania kredytu, oraz jakichkolwiek opłat za prowadzenie rachunku bankowego. 18. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 19. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 93 ustawy Pzp. 21. Zamawiający korzysta z leasingu operacyjnego. 22. Zamawijący nie korzysta z emisji papierów wartościowych oraz papierów dłużnych. 23. Zamawiający nie występuje jako strona w partnerstwie publiczno-prywatnym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Kłodzku, Pl. B. Chrobrego 4, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 623123,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 476302,93
Oferta z najniższą ceną: 476302,93 / Oferta z najwyższą ceną: 506454,10
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI DUSZNIKI-ZDRÓJ
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju
więcej: przetargi DUSZNIKI-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.