eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzezinyPEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU W ETAPIE I , ETAPIE II i ETAPIE III NAD REALIZACJĄ ROBÓT BUDOWLANYCH PN.TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIASTA W BRZEZINACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Brzeziny: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU W ETAPIE I , ETAPIE II i ETAPIE III NAD REALIZACJĄ ROBÓT BUDOWLANYCH PN.: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIASTA W BRZEZINACH
Numer ogłoszenia: 147691 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, fax 046 8742793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU W ETAPIE I , ETAPIE II i ETAPIE III NAD REALIZACJĄ ROBÓT BUDOWLANYCH PN.: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIASTA W BRZEZINACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU W ETAPIE I , ETAPIE II i ETAPIE III NAD REALIZACJĄ ROBÓT BUDOWLANYCH PN.: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIASTA W BRZEZINACH w roku 2008 w etapie I - docieplenie i pokrycie dachu, w roku 2009 w etapie II - docieplenie ścian i ościeży, wymiana okien i drzwi, zadaszenie nad wejściem, w roku 2010 w etapie III - wymiana centralnego ogrzewania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 0,00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy , tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pracach opisanych w rozdziale III pkt 2 SIWZ)- na potwierdzenie tego warunku Wykonawca musi przedstawić referencje, które będą zawierały opis przedmiotu prac, termin wykonania usługi, wartość wykonanych prac oraz informację, że zostały wykonane z należytą starannością. oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (posiadają uprawnienia potwierdzające kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z wpisem do izby samorządu zawodowego - branża ogólnobudowlana i instalacyjna), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą :spełnia albo nie spełnia , 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, (wykonanie we wskazanym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na pracach opisanych w rozdziale III pkt 1 SIWZ)z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie ( wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2); Do wykazu musi być dołączony dokument lub kopia(referencje) wystawiony przez zamawiającego zawierający opis wykonanych prac, w jakim okresie te prace były wykonywane, wartość wykonanych prac i potwierdzenie, że prace te zostały wykonane terminowo i z należytą starannością. 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ); 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z wpisem do izby samorządu zawodowego - branża ogólnobudowlana i instalacyjna. 5) parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ), 6) wzór oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeziny 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 pok. 302, III piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16 , pok. 110, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.