Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-30
Warszawa: Współpraca reklamowa pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Agorą S.A. (znak sprawy: BZ/SZP-42/14)
Numer ogłoszenia: 147702 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116208 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Współpraca reklamowa pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Agorą S.A. (znak sprawy: BZ/SZP-42/14).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczania reklam Polskiego Radia i przedsięwzięć organizowanych bądź współorganizowanych przez Polskie Radio na łamach Gazety Wyborczej i wybranych czasopism Agory SA w ramach limitu wartości świadczeń określonego w umowie, pod warunkiem, że wybrana powierzchnia nie będzie wcześniej zarezerwowana na potrzeby innej kampanii finansowanej w sposób gotówkowy. Szczegółowe warunki wielkości i terminu publikacji będą każdorazowo ustalane przez obie strony umowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2015 roku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agora S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 750000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 375000,00
Oferta z najniższą ceną: 375000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 375000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.). Zamawiający ma prawną możliwość udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, miedzy innymi w przypadku, gdy przedmiot zamówienia może być świadczony tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Odnosząc brzmienie ww. artykułu do niniejszego postępowania należy wskazać, że dotyczy ono współpracy reklamowej pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Agorą S.A.. Wzajemna wymiana świadczeń reklamowych polegałaby na tym, iż na łamach dziennika Gazeta Wyborcza i wybranych czasopism wydawanych przez Agorę SA zamieszczane byłyby reklamy promujące przedsięwzięcia organizowane bądź współorganizowane przez Polskie Radio oraz reklamy poszczególnych Programów Polskiego Radia i ich projektów, zaś na antenach Polskiego Radia - spoty reklamujące Agorę SA. Decyzja ta wynika z faktu, iż Gazeta Wyborca to od wielu lat jeden z liderów prasy codziennej w Polsce. Gazeta Wyborcza jest najchętniej kupowaną i czytaną opiniotwórczą gazetą w Polsce. Oprócz głównego grzbietu czytelnicy otrzymują z Gazetą Wyborczą dziewięć stałych ogólnopolskich dodatków poświęconych pracy, sportowi, nieruchomościom, historii i kulturze, w tym popularne magazyny - Ale Historia!, Duży Format, Gazeta Telewizyjna i Wysokie Obcasy. Wśród czasopism wydawanych przez Agorę SA jest również kilka tytułów, na łamach których warto umieścić reklamy niektórych projektów Polskiego Radia. Należą do nich m.in. Wysokie Obcasy Extra, Cztery Kąty, Dziecko, Dom i Wnętrze i inne. Analiza dopasowania do grupy celowej poszczególnych projektów oraz Programów Polskiego Radia pokazuje dużą zbieżność pomiędzy czytelnikami Gazety Wyborczej i wybranych czasopism Agory SA a słuchaczami Polskiego Radia. Wskazać również należy, iż Agora S.A. jest właścicielem gazety codziennej Gazeta Wyborcza i objęta jest ochroną prawno-autorską tj.: przysługuje jej prawo ochrony własności przemysłowej ex lege.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.