Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-30
Andrespol: Budowa chodników w ulicy Ogrodowej w Bedoniu Przykościelnym, ulicy Mazowieckiej w Nowym Bedoniu i ulicy Tuszyńskiej w Stróży w ramach zadania Budowa chodników w miejscowości Andrespol, Bedoń Przykościelny, Justynów, Nowy Bedoń oraz Stróża wraz z utworzeniem skweru w Nowym Bedoniu
Numer ogłoszenia: 147750 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrespol , ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 42 2132440, faks 42 2132434.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.pl; www.andrespol.bip.cc
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników w ulicy Ogrodowej w Bedoniu Przykościelnym, ulicy Mazowieckiej w Nowym Bedoniu i ulicy Tuszyńskiej w Stróży w ramach zadania Budowa chodników w miejscowości Andrespol, Bedoń Przykościelny, Justynów, Nowy Bedoń oraz Stróża wraz z utworzeniem skweru w Nowym Bedoniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa chodnika w ul. Ogrodowej w Bedoniu Przykościelnym wraz z usunięciem kolizji teletechnicznych, budowa chodnika w ul. Mazowieckiej w Nowym Bedoniu i ul. Tuszyńskiej w Stróży. Zakres prac obejmuje: 3.1 Budowa chodnika w ulicy Ogrodowej (na odcinku od ul. Wesołej do ul. Magdalenki oraz od ul. Kościelnej do ul. Mostowej) w Bedoniu Przykościelnym: a) rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 26,20 m2, b) mechaniczne korytowanie podłoża - 864,00 m2, c) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 864,00 m2, d) wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. po zagęszczeniu 10 cm - 778,00 m2, e) wykonanie rowków pod krawężniki i ław krawężnikowych 30x30cm - 262,00 m, f) ułożenie ław betonowych pod krawężniki - 19,65 m3, g) ułożenie krawężników betonowych wystających 15x30cm - 262,00 m, h) ułożenie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 731,00 m, i) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 778,00 m2, j) wykonanie warstwy górnej podbudowy zjazdów z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 15 cm - 86,00 m2, k) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 86,00 m2, 3.2 Budowa chodnika w ulicy Mazowieckiej w Bedoniu Nowym (od ulicy Brzezińskiej do ulicy Plażowej): a) rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cemenowo - piaskowej - 159,00 m, b) rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7cm na podsypce piaskowej - 190,80m2, c) mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej - 20,45 m2, d) mechaniczne korytowanie podłoża - 770,00 m2, e) wykonanie rowków pod obrzeża betonowe - 409,00 m, f) ułożenie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 365,00 m, g) ułożenie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (wjazdy) - 44,00 m, h) ułożenie ław betonowych pod krawężniki - 30,60 m3, i) ułożenie krawężników betonowych wystających 15x30cm - 408,00 m, j) uzupełnienie krawędzi jezdni (nawierzchni tłuczniowych z zagęszczeniem tłucznia mechanicznie grubość po zagęszczeniu 8 cm, oczyszczenie nawierzchni drogowych i skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi 5,51 ton), k) mechaniczne korytowanie podłoża - wjazdy - 90,00 m2; l) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 770,00 m2; m) wykonanie warstwy podbudowy chodnika z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 (chodniki) i 15 cm (wjazdy) - 680,00 m2, n) wykonanie górnej warstwy podbudowy (piasek średnioziarnisty) gr. 10 cm, na chodnikach i wjazdach - 770,00 m2, o) wykonanie dolnej (10 cm) i górnej (5 cm) warstwy podbudowy z kruszyw łamanych - 90 m2, p) regulacja pionowa studzienek (zawory wodociągowe) - 9 szt. q) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (zjazdy) - 90,00 m2, r) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm na chodnikach na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (chodnik) - 680,00 m2, 3.3 Budowa chodnika w ulicy Tuszyńskiej w Stróży: a) rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych - 187,50 m2, b) oczyszczenie rowów i przepustów z namułu, wyprofilowanie dla i skarp - 620,00 m, c) ułożenie krawężników wraz z wykonaniem ław betonowych wystających 15x30cm na podsypce cementowo - piaskowej - 625,00 m, d) ułożenie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 580,00 m, e) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (chodnik) - 1130,00 m2, f) ułożenie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 78,00 m, g) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych grubość po zagęszczeniu 15 cm - 115,00 m2, h) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (zjazdy) - 115,00 m2, i) ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (warstwa ścieralna) gr. 4 cm - uzupełnienie nawierzchni przy krawężniku - 187,50 m2, j) ułożenie przepustów pod chodnikiem z elementów prefabrykowanych i pod zjazdami (ławy fundamentowe betonowe, k) ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami (ścianki czołowe dla rur O40 cm) - 6 szt., l) ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami (rury betonowe O40 cm) - 15,40m, m) zasypanie wykopów ze skarpami, 3.4 Usunięcie kolizji teletechnicznych w ulicy Ogrodowej w Bedoniu Przykościelnym. Zakres prac obejmuje usunięcie kolizji teletechnicznej w okolicy skrzyżowania ul. Ogrodowej z ulicą Magdalenki: a) demontaż słupa żelbetowego pojedynczego, b) montaż i ustawienie słupa żelbetowego bliźniaczego, c) budowa studni kablowej SKR - 1, d) wykonanie przepustów, budowa rurociągu kablowego, e) wciąganie kabla do kanalizacji kablowej, wprowadzanie kabla na słup, f) montaż osprzętu do podwieszania kabli, zawieszenie kabli nadziemnych, g) montaż skrzynki słupowej, zespołów łączówek szczelinowych, h) wykonanie przełączeń w otwartym złączu kablowym, i) wyłączenie kabla równoległego, j) krosowanie obwodów, demontaż szaf kablowych, Szczegółowy zakres robót zawiera załącznik nr 14 - przedmiar robót Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do dalszego użycia, należą do Zamawiającego. Wykonawca każdorazowo przed zagospodarowaniem odpadów ustali z Inspektorem nadzoru inwestorskiego rodzaj i ilość użytecznych materiałów z rozbiórki, które Wykonawca na własny koszt odwiezie do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wiśniowej Górze..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w ustawie Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg lub chodników z kostki brukowej, o wartości brutto nie mniejszej niż 60.000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy) każda, wraz podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w ustawie Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli Wykonawca udokumentuje dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli Wykonawca udokumentuje: 1. Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej, w kwocie nie mniejszej niż 50.000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Posiadanie ubezpieczenia OC, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nie mniejszej niż 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Dowody dotyczące najważniejszych robót (opisanych w pkt. 9.2 SIWZ) tj. robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg lub chodników z kostki brukowej, o wartości brutto nie mniejszej niż 60.000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy) każda, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa są poświadczenia wystawione przez podmiot, na rzecz, którego były wykonane roboty.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wg wzoru określonego w załączniku Nr 8.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie, których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w wypadku: a) Ograniczenia zakresu przedmiotu umowy. Wtedy wartość robót wyłączonych zostanie ustalona w oparciu o stosowne pozycje kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. W takim przypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego i ustalenie jego nowej wysokości. Zmiany postanowień zawartej umowy będą sporządzone w postaci aneksu do umowy. b) Wystąpienia warunków i zdarzeń losowych niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego o charakterze nadzwyczajnym np.: natrafienia na niewybuchy, zabytki, wykopaliska czy inne niezinwentaryzowane przeszkody bądź obiekty budowlane, sieci wodne, kanalizacyjne, energetyczne, itp., których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac objętych umową, o czas niezbędny do wykonania zamówienia. c) Wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót, mających wpływ na zmianę terminu realizacji - wtedy zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; d) Zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza wówczas możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji umowy; e) Konieczności wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres zamówienia zawarty w ofercie; f) Działania sił natury, 2. Warunki dokonania zmian umowy: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić pod rygorem nieważności wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w protokole, który stanowił będzie podstawę do zmiany umowy. Dla ważności protokołu musi on zostać podpisany przez upoważnionego przed-stawiciela Wykonawcy oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy musi spełnić następujące warun-ki: 1)opisze zaistniałe okoliczności, uzasadniające zmianę umowy, 2) uzasadni i udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, 3) obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opisze wpływ zmian na harmonogram prac oraz na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 3. Zmiany terminów określonych w ust. 1 muszą nastąpić w formie pisemnych aneksów do umowy, po zatwierdzeniu zaistnienia tych zdarzeń przez inspektora nadzoru i kierownika budowy oraz za zgodą Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokole konieczności. 4. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób wskazanych w umowie § 5 i § 6.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.andrespol.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Andrespolu, Andrespol ul. Rokicińska 126,pokój nr 11 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Andrespolu, Andrespol ul. Rokicińska 126, sekretariat Urzędu Gminy (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz środków własnych Gminy Andrespol.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
- "DOSTAWA MLEKA I ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W WIŚNIOWEJ GÓRZE W ROKU 2025"
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI PRALNICZEJ DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W WIŚNIOWEJ GÓRZE W ROKU 2025
- Odłapywanie, hotelowanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Andrespol
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 615 od km 23+472 (23+385) do km 23+972 (23+885); od km 25+159 (25+078) do km 25+883 (25+800)- nr postępowania 291/24
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- BIEŻĄCE REMONTY I USUWANIE AWARII MIEJSKIEGO SYSTEMU GOSPODAROWANIA WODAMI OPADOWYMI W LATACH 2025 - 2028
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w 2025 r.
- Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania oraz remontów gminnych i lokalnych dróg gruntowych na terenie gminy Kalinowo w 2025 roku
- Remonty bieżące dróg, chodników, parkingów w Gminie Miejskiej Żory w 2025 r.
więcej: Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.