eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnikzad.1. dostawa emulsji asfaltowej; zad.2. dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorąco; zad.3. dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej stosowanej na zimno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-28

POZYCJA 14779

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rybnik: zad.1. dostawa emulsji asfaltowej; zad.2. dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorąco; zad.3. dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej stosowanej na zimno Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rybnickie Służby Komunalne, do kontaktów: Przemysław Grycman, Sabina Baron, ul. Jankowicka 41, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, e-mail: zampubrsk@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rsk.rsi.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miasto Rybnik Rybnickie Służby Komunalne, Przemysław Grycman, Sabina Baron, ul. Jankowicka 41 B, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032/4329540, fax 032/4329550, e-mail: zampubrsk@wp.pl, www.rsk.rsi.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zad.1. dostawa emulsji asfaltowej; zad.2. dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorąco; zad.3. dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej stosowanej na zimno. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Rybnickie Służby Komunalne ul. Jankowicka 41 B 44-200 Rybnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa emulsji asfaltowej. Dostawa emulsji asfaltowej EK1-65 w ilości 140 ton. Kod CPV 14512000-3 Wymagania: a)Punkt odbioru emulsji w obrębie do 60 km w jedną stronę od siedziby Zamawiającego. b)Zawartość lepiszcza od 63 do 67%. c)Lepkość wg Englera °E = 6. d)Odbiór własny w jednorazowych partiach po 4-5 m3. e)Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu maszynę do bezpiecznego przewozu i przechowywania emulsji asfaltowej o pojemności 4-5 m3. Dzierżawę należy wliczyć w cenę emulsji. f)Wyrób powinien posiadać certyfikat zgodności z Aprobatą Techniczną IBDiM nr AT/2002-04-0357 lub deklarację zgodności z Aprobatą Techniczną IBDiM nr AT/2001-04-0357. Zadanie nr 2: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorąco Mieszanka mineralno-asfaltowa na warstwę ścieralną dla nawierzchni bitumicznych, zgodnie z PN-S-96025 : 2000 ( załącznik tabela E.2 - Rzędne krzywych granicznych uziarnienia MM oraz orientacyjne zawartości asfaltu \KR - 1; KR - 2\ od 0 - 8 mm) w ilości 2300 ton. Kod CPV 14512000-3. Wymagania: a)Odbiór środkami własnymi na relacji do 40 km w jedną stronę od siedziby Zamawiającego, ze względu na warunki technologiczne, transport i przechowywanie masy na gorąco. b)Możliwość odbioru mieszanki samochodem z zamontowanym termosem do transportu masy asfaltobetonowej o wymiarach włazu zasypowego 1170x1580 mm umieszczonego na wysokości 3,7 m. c)Odbiór wytworzonej masy w godzinach od 7 00 do 2200 d)Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji w danym dniu z pobierania lub zwiększenia ilości dziennego poboru mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy ścieralnej na warunkach uzgodnionych w przeddzień odbioru. e)Dzienne zapotrzebowanie na mieszankę mineralno asfaltową dla potrzeb RSK 35 ton. f)Możliwość wcześniej uzgodnionego poboru mieszanki mineralno-asfaltowej w dniach wolnych od pracy. g)Czasookres realizacji zamówienia: 02.04.2007 - 31.03.2008 r. w zależności od warunków atmosferycznych. h)Producent udzieli gwarancji na jakość wytworzonej mieszaki minimum 1 rok od daty produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej. i)Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli jakości mieszanki mineralno asfaltowej w niezależnym ośrodku badawczym. Kontrola może odbyć się nie więcej niż 4 razy w okresie obowiązywania umowy i zostanie przeprowadzona na koszt Wykonawcy. j)Przy pierwszej dostawie należy dołączyć odpowiednią \Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego\ dla dostarczanego materiału. k)Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ i kwit wagowy l)Kupowany produkt powinien posiadać aprobatę techniczną, atest lub inny dokument stwierdzający zgodność produktu z polskimi normami. m)Fakturowanie za odbierany produkt będzie się odbywało cztery razy w miesiącu: od 1-go do 7-go, od 8-go do 15-go, od 16-go do 23-go, od 24-go do końca miesiąca. Zadanie nr 3: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej stosowanej na zimno. Mieszanka mineralno-asfaltowa stosowana na zimno, przeznaczona do likwidacji przełomów zimowych, przekopów i innych uszkodzeń nawierzchni drogowej w ilości 50 ton wraz z transportem do Zamawiającego. Kod CPV 14512000-3. Wymagania. a)Wbudowanie mieszanki w temp. od -10o C do +30o C, dopuszcza się niższe lub wyższe temperatury wbudowania, b)Okres przechowywania i przydatności do wbudowania mieszanki minimum 12 miesięcy od momentu dostarczenia materiału do Zamawiającego c)Frakcje materiału kamiennego zastosowanego w mieszance: 1 - 10 mm, d)Opakowanie mieszanki 20 - 30 kg, e)Mieszanka asfaltowa powinna być przygotowana do natychmiastowego użycia bezpośrednio po dostarczeniu. f)Dostawa materiału z transportem do 7 dni od momentu zgłoszenia telefonicznego lub faksu. Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej nastąpi w 2 partiach, do każdej dostawy dołączony powinien być kwit WZ. g)Produkt powinien posiadać aprobatę techniczną lub inny dokument stwierdzający zgodność wytworzonej mieszanki z polską normą 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.51.20.00 - Asfalt Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.36.20 - Asfalt 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 590 163 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.04.2007; lub data zakończenia: 31.03.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt.7 SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert. e)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3), f)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat min. dwóch dostaw o podobnym charakterze każda o wartości min. 50% ceny ofertowej, a w przypadku krótszego okresu prowadzenia działalności, w tym okresie (załącznik nr 4 odrębnie dla każdego zadania), g)dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (Referencje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rsk.rsi.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 12:00, Rybnickie Służby Komunalne ul.Jankowicka 41 B 44-200 Rybnik pok. nr 3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa emulsji asfaltowej. 1) Krótki opis: Dostawa emulsji asfaltowej EK1-65 w ilości 140 ton. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 147 540 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.04.2007; Zakończenie: 31.03.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorąco. 1) Krótki opis: Mieszanka mineralno-asfaltowa na warstwę ścieralną dla nawierzchni bitumicznych, zgodnie z PN-S-96025 : 2000 ( załącznik tabela E.2 - Rzędne krzywych granicznych uziarnienia MM oraz orientacyjne zawartości asfaltu \KR - 1; KR - 2\ od 0 - 8 mm) w ilości 2300 ton. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 418 032 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 02.04.2007; Zakończenie: 31.03.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej stosowanej na zimno. 1) Krótki opis: Mieszanka mineralno-asfaltowa stosowana na zimno, przeznaczona do likwidacji przełomów zimowych, przekopów i innych uszkodzeń nawierzchni drogowej w ilości 50 ton wraz z transportem do Zamawiającego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 24 590 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.10.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.