To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-21
Koszalin: Dostawa baterii, akumulatorów, urządzeń ładujących oraz latarek potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy: 36/WOG/D/Łączn./16
Numer ogłoszenia: 147801 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87586 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa baterii, akumulatorów, urządzeń ładujących oraz latarek potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy: 36/WOG/D/Łączn./16.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów, zasilaczy, baterii oraz latarek na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (8 zadań). 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości zostały określone w załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy szczegółowy. 3. Wymagania techniczne: 1) Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, pochodzący z bieżącej produkcji. 2) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi, której okres liczony jest od terminu dostawy i po dokonaniu jego protokolarnego odbioru przez obie strony umowy. Jednakże gdy termin gwarancji udzielonej przez producenta urządzenia jest dłuższy, to ten termin gwarancji będzie obowiązujący. 3) W przypadku oferowania materiałów o parametrach równoważnych należy obowiązkowo podać parametry charakteryzujące zamiennik i uzyskać zgodę Zamawiającego na dostarczenie go. Za materiały o parametrach równoważnych uważa się materiały o parametrach nie gorszych niż wymaga Zamawiający. 4) Dokumenty potwierdzające zgodność parametrów wyrobów winny być wystawione przez niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą. W wypadku braku powyższych dokumentów, Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty zaświadczenia wystawionego przez producenta urządzenia (sprzętu), potwierdzające jakość oferowanych wyrobów oraz możliwość zastosowania ich w miejsce wskazanych przez Zamawiającego. 5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia, zgodny z SIWZ na koszt własny oraz, aby zapewnił rozładunek w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne 31.15.80.00 - Ładowarki 31.44.00.00 - Baterie 31.52.13.20 - Latarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa akumulatorów i ładowarek typu BOSH na potrzeby Służby Łączności 17 WOG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYRIANA Joanna Fischer, ul. Porębskiego 28/17, 80-180 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1279,20
Oferta z najniższą ceną: 789,66 / Oferta z najwyższą ceną: 1279,20
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa zasilaczy na potrzeby Służby Łączności 17 WOG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RADMOR S.A., ul. Hutnicza 3, 81-212 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64166,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83246,40
Oferta z najniższą ceną: 83246,40 / Oferta z najwyższą ceną: 108188,34
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa akumulatorów na potrzeby Służby Inżynieryjno-Lotniczej 17 WOG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. CONTENT Sp. z o.o., Korfantego 66, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 627,79
Oferta z najniższą ceną: 627,79 / Oferta z najwyższą ceną: 1771,20
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa akumulatorów, baterii i latarek na potrzeby Służby Inżynieryjno-8Saperskiej 17 WOG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. CONTENT Sp. z o.o., ul. Korfantego 66, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14853,49
Oferta z najniższą ceną: 14853,49 / Oferta z najwyższą ceną: 26691,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 7-P-25 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, baterii i drobnych urządzeń biurowych.
- Dostawa wraz z montażem akumulatorów dla istniejącej instalacji oświetlenia awaryjnego w hali sportowo-widowiskowej przy ul. Struga 63 w Radomiu
- "Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów".
więcej: Ładowarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.