eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławwdrożenie w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim systemu usług katalogowych dla 600 użytkowników wraz z wirtualizacją serwerów i systemem backupu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-25

Wrocław: wdrożenie w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim systemu usług katalogowych dla 600 użytkowników wraz z wirtualizacją serwerów i systemem backupu
Numer ogłoszenia: 147831 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Urząd Wojewódzki , pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3406243, faks 071 3406806.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wdrożenie w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim systemu usług katalogowych dla 600 użytkowników wraz z wirtualizacją serwerów i systemem backupu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wdrożenie w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim systemu usług katalogowych dla 600 użytkowników wraz z wirtualizacją serwerów i systemem backupu. Realizacja zadania obejmuje: 1. wykonanie projektu technicznego, 2. dostawę, instalację i uruchomienie sprzętu, 3. dostawę, instalację i konfigurację oprogramowania, 4. uruchomienie usług katalogowych, współdzielenia plików, wirtualizacji serwerów, systemu backupu i systemu zarządzania jako poprawnie funkcjonującej całości, 5. szkolenia dla administratorów, 6. świadczenie serwisu gwarancyjnego, 7. sprawowanie asysty powdrożeniowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będą usługi lub dostawy polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 10@ wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 oraz 7 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.00.00 - Systemy baz danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełniają Wykonawcy , którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosku, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali dostawy wraz z usługami odpowiadające swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, terminu realizacji oraz nazwy Zamawiajacego tj. A) 3 zadania dotyczące usług katalogowych pod nazwą : Wdrożenie usług katalogowych dla min 400 użytkowników wraz z wykonaniem projektu i dostawą sprzętu B) 2 zadania dotyczace wirtualizacji pod nazwą: Wdrożenie wirtualizacji serwerów C) 2 zadania dotyczace Backup pod nazwą: Wdrożenie systemu centralnego backupu wraz z dostawą sprzętu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo-w przypadku podpisywania wniosku o przystąpienie do udziału w postępowaniu oraz oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania wniosku/oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Wykonawcy, którzy w okresie 3 ostatnich lat wykonali: 3 zadania A i 2 zadania B i 2 zadania C Zadanie A Usługi katalogowe pod nazwą:Wdrożenie usług katalogowych dla min 400 użytkowników wraz z wykonaniem projektu i dostawą sprzętu Zadanie B pod nazwą: Wirtualizacja Wdrożenie wirtualizacji serwerów Zadanie C Backup pod nazwą: Wdrożenie systemu centralnego backupu wraz z dostawą sprzętu Punktacja: Za każde kolejne zadanie A powyżej wymaganych 3 zadań - 5 pkt, Za każde kolejne zadanie B powyżej wymaganych 2 zadań - 3 pkt, Za każde kolejne zadanie C powyżej wymaganych 2 zadań - 1 pkt. Dodatkowo będą przyznane punkty: Za każde łączne wykonanie, w ramach jednej realizacji, zadań A i B i C- 10 pkt, lub za każde łączne wykonanie, w ramach jednej realizacji, jedynie zadań A i B- 5 pkt, lub za każde łączne wykonanie, w ramach jednej realizacji, jedynie zadań A i C- 5 pkt, Do składania ofert Zamawiający zaprosi pięciu Wykonawców, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu oraz uzyskają najwyższą liczbę punktów przyznanych zgodnie z w/w określoną punktacją

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określenie warunków dokonania zmiany umowy: 1. Zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki podatku VAT), 2. Zmiana danych teleadresowych Stron umowy, 3. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności, 4. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy a w związku z tym proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, 5. z innych, niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania umowy przyczyn.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wniosek oraz oświadczenia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego www.duw.pl lub w siedzibie Zamawiającego Dolnośląski Urząd Wojewódzki, Pl. Powstańców Warszawy 1, 50-950 Wrocław pok nr 212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, Pl. Powstańców Warszawy 1, 50-950 Wrocław pokój nr 200.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.