eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDostawy odczynników i materiałów zużywalnych do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatówanalizatora biochemicznego i analizatora glukozy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Przemyśl: Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów: analizatora biochemicznego i analizatora glukozy
Numer ogłoszenia: 147843 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6771500, 6771513, fax 016 6784971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów: analizatora biochemicznego i analizatora glukozy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów: analizatora biochemicznego i analizatora glukozy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I Zestawy diagnostyczne do bezpośredniego wykrywania i półilościowego oznaczania przeciwciał przeciwko toxoplazmoza gonidii metodą aglutynacji lateksowej Pakiet II Podłoża chromogenne do badań przesiewowych szczepów bakteryjnych Pakiet III Zestawy odczynnikowe do badań biochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowego analizatora biochemicznego Pakiet IV Materiały i odczynniki do szybkiego oznaczania glukozy metodą enzymatyczno - amperometryczną wraz z dzierżawą analizatora glukozy Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1 - 3.4) do Specyfikacji, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec wahaniom w wyniku zmniejszenia się zapotrzebowania (dotyczy Pakietów; I, II, III, IV) . Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 20% ilości danej pozycji asortymentowej, w ramach ogólnej wartości zamówienia i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe, w ramach poszczególnych pakietów. (dotyczy Pakietu III).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postepowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o treść oświadczeń i dokumentów, o których mowa ponizej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 12:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 1, II pietro, Kancelaria Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pakiet I: - wszystkie produkty muszą pochodzić od producentów posiadających CERTYFIKAT ISO 9001 (na produkcję oferowanych wyrobów ), - wszystkie produkty muszą posiadać świadectwo rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub oświadczenie o wpisie do Rejestru, - muszą posiadać znak CE. Pakiet II: - wszystkie produkty muszą pochodzić od producentów posiadających CERTYFIKAT ISO 9001 (na produkcję oferowanych wyrobów), - produkty muszą posiadać świadectwo rejestracji lub oświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, - muszą posiadać znak CE, - podłoża gotowe, na płytkach muszą posiadać certyfikaty jakości dla każdej serii podłoży. Pakiet III: - wszystkie produkty muszą pochodzić od producentów posiadających CERTYFIKAT ISO 9001 (na produkcję oferowanych wyrobów ). - produkty muszą posiadać świadectwo rejestracji lub oświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, - muszą posiadać znak CE. Pakiet IV: - wszystkie produkty muszą pochodzić od producentów posiadających CERTYFIKAT ISO 9001 ( na produkcję oferowanych wyrobów ), - produkty muszą posiadać świadectwo rejestracji lub oświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, - muszą posiadać znak CE. 1. Wykonawca do realizacji zamówienia zaoferuje odczynniki i materiały zużywalne do badań laboratoryjnych spełniające warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 93 poz. 896 z późn. zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się na każde żądanie zamawiającego okazać - w stosunku do wskazanych materiałów, w zależności od ich rodzaju - odpowiedni certyfikat zgodności z Polską normą lub normami europejskimi, certyfikat CE, wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, deklarację zgodności wystawioną przez wytwórcę, odpowiednie świadectwa, atesty, instrukcje eksploatacji i użytkowania wyrobów medycznych itp. Oznakowanie wyrobów winno być w języku polskim oraz wraz z dostawą wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć instrukcję używania i etykiety tego wyrobu w języku polskim. Wraz z ofertą wykonawcy winni przedłozyć: - oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że odczynniki i materiały zużywalne do badań laboratoryjnych , zaoferowane do wykonania przedmiotu umowy, odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 93 poz. 896 z późn. zmianami). UWAGA: Podany w sekcji II.2) termin wykonania zamówienia dotyczny Pakietów nr I, II i III. Terminy realizacji wszystkich części zamówienia są następujące: Pakiet I - 24 miesiące od daty zawarcia umowy Pakiet II - 24 miesiące od daty zawarcia umowy Pakiet III - 24 miesiące od daty zawarcia umowy Pakiet IV - 6 miesięcy od daty zawarcia umowy UWAGA: w przypadku problemów ze skontaktowaniem się z Zamawiającym pod wskazanymi w ogłoszeniu numerami telefonów prosimy o kontakt pod nr 016 678-38-84.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy diagnostyczne do bezpośredniego wykrywania i półilościowego oznaczania przeciwciał przeciwko toxoplazmoza gonidii metodą aglutynacji lateksowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawy zestawów diagnostycznych do bezpośredniego wykrywania i półilościowego oznaczania przeciwciał przeciwko toxoplazmoza gonidii metodą aglutynacji lateksowej. Zakres: 500,00 - 800,00 PLN (bez VAT)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podłoża chromogenne do badań przesiewowych szczepów bakteryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa dostawy podłoży chromogennych do badań przesiewowych szczepów bakteryjnych. Zakres: 4.000,00 - 5.500,00 PLN (bez VAT).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy odczynnikowe do badań biochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowego analizatora biochemicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawy zestawów odczynnikowych do badań biochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowego analizatora biochemicznego. Zakres: 55.000,00 - 70.000,00 PLN (bez VAT)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały i odczynniki do szybkiego oznaczania glukozy metodą enzymatyczno - amperometryczną wraz z dzierżawą analizatora glukozy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawy materiałów i odczynników do szybkiego oznaczania glukozy metodą enzymatyczno - amperometryczną wraz z dzierżawą analizatora glukozy. Zakres: 1.600,00 - 2.500,00 PLN (bez VAT)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.