Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Warszawa: Rozbudowa aplikacji kontrolnej PPW, obsługa techniczna oprogramowania bazy danych GIS MhP oraz integracja bazy konfiguracyjnej GIS MhP z Platformą PSH
Numer ogłoszenia: 147867 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, faks 022 8498085, 8495027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo - rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa aplikacji kontrolnej PPW, obsługa techniczna oprogramowania bazy danych GIS MhP oraz integracja bazy konfiguracyjnej GIS MhP z Platformą PSH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług informatycznych wraz z ich wdrożeniem, usługą szkolenia oraz usługą asysty technicznej, obejmujących następujące zadania: Zadanie 1: Aktualizacja aplikacji: Scalanie, Bilansowanie i Raport Natura do wersji zgodnej z Geomedia 6.1 Zadanie 2: Aktualizację aplikacji Karto PPW-WH i Karto PPW-WJ do wersji zgodnej z Geomedia 6.1 Zadanie 3: Modernizację funkcjonalności aplikacji Karto MhP, Zadanie 4: Modernizację funkcjonalności aplikacji Kontrola PPW. Zadanie 5: Modernizację funkcjonalności aplikacji Wycinanie. Zadanie 6: Integrację Platformy MhP z Platformą Integracyjną PSH w wersji Geomedia 6.1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,00- PLN (słownie: cztery tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.1. Wykonawca musi wykazać, że realizował w ostatnich 3-ch latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zakończone zadanie polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu GIS wykorzystującego Geomedia i Geointegrator oraz relacyjną bazę danych Oracle o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych brutto, z podaniem jego wartości, przedmiotu usługi, daty i odbiorcy oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej zadanie zostało wykonane należycie. 2.2. Wykonawca musi wykazać, że realizował w ostatnich 3-ch latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zakończone zadanie polegające na zaprojektowaniu, implementacji i wdrożeniu aplikacji do przetwarzania danych z relacyjnych baz danych oraz danych przestrzennych o wodach podziemnych, o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych brutto, z podaniem jego wartości, przedmiotu usługi, daty i odbiorcy oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej zadanie zostało wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2.3. Potencjał kadrowy - potwierdzony dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi udokumentowane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz zapewnią zespoły osób zdolnych do realizacji zamówienia o kwalifikacjach nie gorszych niż: 2.3.1. co najmniej 1 (jedna) osoba pełniąca funkcję kierownika projektu posiadająca odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem, w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie i wartości i certyfikat Prince2, 2.3.2. co najmniej 1 (jeden) specjalista w zakresie projektowania i wdrażania relacyjnych baz danych (Oracle) posiadający odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie i wartości; 2.3.3. co najmniej 1 (jeden) specjalista w zakresie projektowania i wdrażania systemów GIS, wykorzystujących Geomedia i Geointegrator, posiadający odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem, w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie i wartości; 2.3.4. co najmniej 2 programistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języków C#, .NET, ASP.NET oraz technologii GeoMedia, potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie i wartości. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych prac zgodnych z wymaganiami Zamawiającego wraz z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją o ich kwalifikacjach i posiadanych uprawnieniach..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-975 Warszawa ul. Rakowiecka 4 bud. A pok. 220.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego, 00-975 Warszawa ul. Rakowiecka 4 w kancelarii, pok. 15 w bud. A..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.