eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaPrzetarg nieograniczony nr 52/PN/15 na dostawę odczynników, testów i drobnego sprzętu laboratoryjnego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000 Euro

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 52/PN/15 na dostawę odczynników, testów i drobnego sprzętu laboratoryjnego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000 Euro
Numer ogłoszenia: 147891 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289422 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 52/PN/15 na dostawę odczynników, testów i drobnego sprzętu laboratoryjnego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000 Euro.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, testów oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 876). 3. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 4. Wykonawca w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy jest zobowiązany do dostarczenia Kierownikowi Medycznego Laboratorium Diagnostycznego w formie papierowej kopii aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25.02.2011 r. (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1203 z późn. zm) dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne. Dla odczynników, które nie zawierają substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne należy dostarczyć oświadczenie producenta, że oferowane odczynniki są bezpieczne - dotyczy Pakietu IV 5. Zamówione odczynniki, testy oraz drobny sprzęt laboratoryjny winny być dostarczane do wskazanego pomieszczenia w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym w godz. 7:00-14:00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 7 dni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Medycznego Laboratorium Diagnostycznego, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 7. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 9. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej - w tym poprzez przesłanie faksem. 10. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.19.25.00 - Probówki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET I - TESTY DO ROTAWIRUSÓW I ADENOWIRUSÓW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Argenta Sp. z o.o. Sp. k., ul. Polska 114, 60-401 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3412,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3956,04

  • Oferta z najniższą ceną: 3956,04 / Oferta z najwyższą ceną: 5880,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET II - TEST DO WYKRYWANIA NARKOTYKÓW W MOCZU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hydrex Diagnostics Sp.z o.o. Sp. komandytowa, ul. Tomasza Zana 4, 04-313 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12397,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14731,20

  • Oferta z najniższą ceną: 14731,20 / Oferta z najwyższą ceną: 92664,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET III - TESTY DO WIRUSÓW RSV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STAMAR Dorota Szewczyk, ul. F. Perla 5, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27047,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15919,74

  • Oferta z najniższą ceną: 15919,74 / Oferta z najwyższą ceną: 36660,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET IV - ODCZYNNIKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STAMAR Dorota Szewczyk, ul. F. Perla 5, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5556,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5578,74

  • Oferta z najniższą ceną: 6185,97 / Oferta z najwyższą ceną: 6185,97

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET V - PASKI DO MOCZU DO CZYTNIKA DIRUI H50

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STAMAR Dorota Szewczyk, ul. F. Perla 5, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3454,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3672,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3672,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5287,68

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET VI - DROBNY SPRZĘT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDLAB-PRODUCTS Sp. z o.o., ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16051,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17545,20

  • Oferta z najniższą ceną: 17545,20 / Oferta z najwyższą ceną: 28827,61

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: PAKIET VII - TESTY KASETKOWE DO OZNACZANIA CLOSTRIDIUM DIFFICILE W KALE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K, ul. Toruńska 170b/39, 85-817 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7082,64

  • Oferta z najniższą ceną: 7082,64 / Oferta z najwyższą ceną: 12960,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.