To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Świątniki Górne: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Świątniki Górne
Numer ogłoszenia: 147905 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219922 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świątniki Górne, ul. Bruchnalskiego 15, 32-040 Świątniki Górne, woj. małopolskie, tel. 12 2704030, faks 12 270 40 96.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Świątniki Górne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Świątniki Górne w oparciu o uchwałę Nr XXXII/270/2013 Rady Miejskiej w Świątnikach Górnych z dnia 25 kwietnia 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Świątniki Górne wraz ze zmianami zawartymi w uchwale Nr XXXIII/275/2013 Rady Miejskiej w Świątnikach Górnych z dnia 27 maja 2013 r. Sporządzenie mpzp obejmie cały obszar Miasta i Gminy Świątniki Górne w granicach administracyjnych Gminy (powierzchnia opracowania ok. 2035 ha). 2.Mpzp należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym: a)ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 ze zm.); b)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233); c)ustawą z dnia 03.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2008 r. nr 199 poz. 1227 ze zm.) d)przepisami szczególnymi dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd. 3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: a) kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia mpzp zawierający część tekstową i graficzną w formie papierowej - 4 egz. oraz wersję elektroniczną utworzoną w Edytorze Aktów Prawnych (pliki w formacie xml) - 1 egz. na płycie CD/DVD; w wersji elektronicznej w formacie rastrowym oraz w formacie kompatybilnym ze standardem GIS (np. DWG, SHP lub równoważne) - 1 egz; b) prognozę oddziaływania na środowisko- 4 egz. w formie papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej CD/DVD; c) opracowanie ekofizjograficzne - 4 egz. w formie papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej CD/DVD; d) rysunek kolorowy mpzp laminowany w skali 1:10 000 - 1 egz. w formie papierowej; e) rysunek kolorowy mpzp laminowany w skali 1: 5000 oddzielnie dla każdego z 5 sołectw - po 1 egz. w formie papierowej na każde sołectwo łącznie 5 egz. f) prognozę skutków finansowych - 4 egz. w formie papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej CD/DVD; g) bilans powierzchni objętej planem w podziale na funkcje terenów w wersji tabelarycznej i graficznej w skali 1 : 10 000 - 1 egz. w formie papierowej h) kompletną dokumentację formalno-prawną prac nad mpzp; 4.Przedmiot zamówienia obejmuje również: - przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (projekty pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z załącznikami i ich wydrukami)- ogłoszenia, obwieszczenia, wykazy zestawienia, wystąpienia, uchwały i współpracę (wsparcie) przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych - inwentaryzację urbanistyczną - prace terenowe (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych), - przygotowanie i prezentację projektu mpzp i uczestnictwo w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań; prezentacji projektu mpzp podczas posiedzeń komisji Rady Gminy i Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, prezentacji projektu mpzp podczas sesji Rady Gminy. - rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany planu zagospodarowania złożonych przed terminem składania wniosków podanym w ogłoszeniu Burmistrza oraz analiza wniosków o których mowa w art. 17 pkt.1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przedstawieniem Zamawiającemu w formie pisemnej stanowiska o sposobie ich rozpatrzenia, - sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu - prezentację projektu mpzp na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej - uzyskanie pozytywnej opinii, - uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych - uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących, uzgadniających i wydających zgodę odnośnie mpzp wraz z prognozą oddziaływania na środowisko z podaniem rozdzielnika - analizę otrzymanych opinii, uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii, uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania - przygotowanie projektów pism związanych z wyłożeniem projektu mpzp do publicznego wglądu - uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie mpzp rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji - uczestniczenie w obsłudze wyłożenia do publicznego wglądu projektu mpzp, polegające na zapewnieniu pracownika w wyłożeniu w ustawowym terminie i w godzinach wskazanych w Ogłoszeniu Burmistrza o możliwości zapoznania się z projektem studium - minimum 2 razy w tygodniu, - analizę złożonych uwag do wyłożonego projektu mpzp, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu mpzp wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia - wprowadzenie zmian do projektu mpzp wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień - przedłożenie Radzie Miejskiej w Świątnikach Górnych projektu mpzp po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag - projekt uchwały wraz z załącznikami, - przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu mpzp wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych - udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia mpzp do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca wykona w ramach przedmiotu zamówienia, terminach określonych umową i w ramach ceny określonej w § 5 ust. 1 umowy. 5.Strony zobowiązują się współdziałać przy wykonywaniu prac oraz działać z najwyższą starannością. W szczególności Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą oraz zespołem projektowym, który jest w stanie wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z dnia 10 maja 2003, z późn. zmianami), zaś Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkich koniecznych materiałów oraz terminowego odbioru poszczególnych etapów prac. 6.Szczegółowy zakres prac, obowiązków stron, podział prac na III etapy oraz zasady przekazania przedmiotu umowy w poszczególnych etapach określi Harmonogram rzeczowo-terminowy stanowiący załącznik nr 1 do umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY WOWCZAK AUTORSKA PRACOWNIA PROJEKTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JERZY WOWCZAK AUTORSKA PRACOWNIA PROJEKTOWA
- Autorska Pracownia Projektowa Jerzy Wowczak, ul. Bieżanowska 46, 30-812 Krakow, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110700,00
Oferta z najniższą ceną: 110700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 179580,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY BIELAWY - II"
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Boćki
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Lubań
- Opracowanie planu ogólnego gminy Pawłów
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Poświętne
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw: Rzepinek, Rzepin Kolonia, Jadowniki, Warszówek na terenie gminy Pawłów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.