eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoPojazd ciężarowy- kontenerowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Opoczno: Pojazd ciężarowy- kontenerowy
Numer ogłoszenia: 147928 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie , ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7547611, faks 044 7547611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pojazd ciężarowy- kontenerowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa p.n. Pojazd ciężarowy- kontenerowy, Oznaczenie Grupy wg CPV: 34.14.45.10-6 Pojazdy do transportu odpadów, 34.14.47.51-7 Wozy bramowe. 2. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowego samochodu kontenerowego typu bramowiec na podwoziu samochodu ciężarowego, przeznaczonego do wywozu nieczystości stałych z pojemników typu KP-7 i KP-10. 3. Zamawiający stawia następujące wymagania techniczno-eksploatacyjne: 1) podwozie: samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej min. 18000kg, na kołach 22,5 cali, 2) jednostka napędowa- silnik wysokoprężny ( diesel ) o mocy minimum 240 KM, spełniający normę emisyjną Euro 4, 3) podwozie dwuosiowe 4x2, 4) kabina dzienna trzyosobowa z oknem w tylnej ścianie kabiny, 5) belka sygnalizacyjna koloru pomarańczowego na dachu kabiny (oznaczenie służb technicznych), 6) legalizowany tachograf cyfrowy, 7) radioodtwarzacz CD wraz z instalacją oraz co najmniej 2 głośnikami, 8) komputer pokładowy z menu w języku polskim, obejmujący pomiar minimum: spalanie chwilowe, spalanie średnie, 9) koło zapasowe pełnowymiarowe, zainstalowane z boku pojazdu. 4. Dane techniczne urządzenia bramowego: 1) minimalny udźwig urządzenia: 13000kg, 2) minimalny udźwig urządzenia z wysuniętymi ramionami 8500 kg, 3) sterowanie urządzeniem z kabiny kierowcy, 4) mechaniczne zabezpieczenie pojemnika przed przesunięciem się na boki, do przodu i do tyłu pojazdu w tym kliny nastawcze, 5) ściana ochronna za kabiną kierowcy z ożebrowaniem na wysokości okien widokowych tylnych kabiny, 6) haki zaczepowe sterowane pneumatycznie z blokadą do opróżniania pojemników, 5. Zamawiający wymaga ponadto: 1) zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w miejscu użytkowania pojazdu, 2) zapewnienia w ramach ceny ofertowej szkolenia pracowników w zakresie eksploatacji i obsługi pojazdu u Zamawiającego, 3) udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na cały pojazd na warunkach nie mniej korzystnych niż określone w SIWZ, przez okres minimum 18 miesięcy od daty wydania pojazdu Zamawiającemu, 4) dołączenia do dostarczonego pojazdu wszystkich wymaganych prawem dokumentów, koniecznych do prawidłowego korzystania, w szczególności deklarację zgodności oraz instrukcję obsługi w języku polskim; dokumenty konieczne do zarejestrowania pojazdu oraz dokumentację DTR i dokumenty pochodzące od Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) na urządzenie bramowe. 6. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w siedzibie Zamawiającego- ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana obowiązany będzie dostarczyć przedmiot dostawy do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie i na swój koszt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6, 34.14.47.51-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: 1. spełniają warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu pojazdami ciężarowymi, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,- Jest uprawniony do wykonywania działalności w zakresie obrotu pojazdami ciężarowymi- wg wpisu z KRS lub ewidencji działalności gospodarczej 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-Wg oświadczenia wykonawcy 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia-Nie zalegają z daninami publiczno-prawnymi oraz na dzień otwarcia ofert, posiada polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilne OC, z klauzulą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, z sumą gwarancyjną minimum 50.000,00 zł, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia-Wg oświadczenia wykonawcy 2.spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3.złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego, 4.akceptują istotne warunki umowy, wskazane w projekcie umowy (załącznik do SIWZ)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony Formularz Oferty,(wzór: załącznik nr 1 do SIWZ), 2.oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ), 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest uprawniony do reprezentacji oferenta- w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz wskazać sposób reprezentacji. Jeżeli ofertę składa spółka z o.o. a cena oferty przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego należy dołączyć uchwałę wspólników lub umowę spółki wyrażające zgodę na zaciągnięcie takiego zobowiązania. (zarówno uchwała jak i umowa spółki uważana będzie za aktualną jeżeli wystawiona lub potwierdzona zostanie przez organ wystawiający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.aktualną na dzień upływu terminu składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilne OC oraz ubezpieczenia na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia, z sumą gwarancyjną minimum 50.000,00 zł, 6.Pełnomocnictwo, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - termin realizacji - 10
  • 3 - okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.opoczno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, il. Krótka 1, 26-300 Opoczno, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.