Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-14
Goszczyn: Przebudowa dróg na terenie Gminy Goszczyn
Numer ogłoszenia: 14792 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goszczyn , ul. Bądkowska 2, 05-610 Goszczyn, woj. mazowieckie, tel. 48 6632260, faks 48 6632247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.goszczyn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.goszczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Gminy Goszczyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Część pierwsza - Przebudowa drogi gminnej nr 160410W i 160420W w miejscowości Bądków Zakres prac obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 160410W i 160420W w miejscowości Bądków, polegająca na profilowaniu i zagęszczeniu podłoża, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, wyrównanie podbudowy tłuczniowej betonem asfaltowym AC 11W o grubości warstwy 2 cm, wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S o grubości 3cm oraz wykonaniu poboczy z kruszywa naturalnego. 2.Część druga - Przebudowa drogi gminnej nr 160418W dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Goszczyn Zakres prac obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 160418W dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Goszczyn, polegająca na profilowaniu i zagęszczeniu podłoża, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, wyrównanie podbudowy tłuczniowej betonem asfaltowym AC 11W o grubości warstwy3 cm, wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S o grubości 3cm, wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego oraz regulacja studzienek dla włazów kanałowych - 21szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie: - dla części pierwszej zamówienia: 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych) - dla części drugiej zamówienia: 6.000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg reguły:spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu przebudowy drogi o wartości nie mniejszej niż 200.000,00zł (słownie: dwieście tysięcy zł.) brutto oraz przedstawi dowody określające, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujące, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg reguły:spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg reguły:spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 200.000,00 złotych brutto (dwieście tysięcy złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goszczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Goszczyn
ul. Bądkowska 2
05-610 Goszczyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Goszczyn ul. Bądkowska 2 05-610 Goszczyn Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 160410W i 160420W w miejscowości Bądków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 160410W i 160420W w miejscowości Bądków, polegająca na profilowaniu i zagęszczeniu podłoża, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, wyrównanie podbudowy tłuczniowej betonem asfaltowym AC 11W o grubości warstwy 2 cm, wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S o grubości 3cm oraz wykonaniu poboczy z kruszywa naturalnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 160418W dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Goszczyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 160418W dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Goszczyn, polegająca na profilowaniu i zagęszczeniu podłoża, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową, wyrównanie podbudowy tłuczniowej betonem asfaltowym AC 11W o grubości warstwy3 cm, wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S o grubości 3cm, wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego oraz regulacja studzienek dla włazów kanałowych - 21szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI GOSZCZYN
- "Zwiększenie aktywności kulturalnej w gminie Goszczyn poprzez przebudowę budynku gminnej biblioteki publicznej"
- "Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Goszczyn" z podziałem na 2 części
więcej: przetargi GOSZCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- "Budowa łącznika ul. Żeromskiego z drogą powiatową nr DP3407" (II)
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna
- Remont drogi gminnej nr 116302E w m. Mikołajów - Etap II od km 1+000 do 1+984
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Żabce
- Budowa zespołu żłobkowo przedszkolnego w technologii modułowej w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.