eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRekultywacja terenu byłego składu MPS w JW./ Mirosławiec. Etap II - zainstalowanie systemu do oczyszczania w wariancie podstawowym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Szczecin: Rekultywacja terenu byłego składu MPS w JW./ Mirosławiec. Etap II - zainstalowanie systemu do oczyszczania w wariancie podstawowym.
Numer ogłoszenia: 147931 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 126303 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4452000, 4452026, fax 091 4452024, 4452029, 4331054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja terenu byłego składu MPS w JW./ Mirosławiec. Etap II - zainstalowanie systemu do oczyszczania w wariancie podstawowym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu rekultywacji terenu byłego składu MPS w JW./ Mirosławiec. Etap II - zainstalowanie systemu do oczyszczania w wariancie podstawowym. 2. Zakres wykonania zadania: a. Instalacja: - Otworów technologicznych wielofunkcyjnych, - Głowic do otworów technologicznych, - Przewodów wodnych i powietrznych wraz ze złączkami, - Pomp wodnych zewnętrznych, - Drenażu rozsączającego, - Przyłączy elektrycznych z licznikami, - Przewodów elektrycznych, - Przewodów sterowniczych, -Stacji uzdatniania wody zawierającej: kontener, separator koalescencyjny z osadnikiem grawitacyjnym, odżelaziacz, filtr sorpcyjny, stripping, pompy przetłaczające, dmuchawę wewnętrzną z osprzętem, dmuchawę zewnętrzną z osprzętem, przewody i złączki, szafkę sterowniczą i bezpiecznikową. b. Wykonanie projektu prac geologicznych wraz z zatwierdzeniem. c. Rozruch systemu. d. Eksploatacja przez 4 miesiące. 3. Prace należy wykonać zgodnie z załączonym Projektem rekultywacji stanowiącym załącznik do SIWZ nr 5, stosując rozwiązania techniczne, parametry techniczne urządzeń, ilości urządzeń, miejsca zamontowania oraz wydajności przedstawione w projekcie. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu zatwierdzonego programu gospodarki odpadami zezwalającym na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania odpadów o kodzie 19 13 07* i 17 05 03* w okresie do 30 dni od dnia otwarcia ofert. 5. W przypadku niedostarczenia w/w programu w określonym terminie Zamawiający wypowie umowę z Wykonawcą z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności. 6. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mapy terenu objętego zamówieniem. 7. Obszar i wielkość zanieczyszczeń może różnić się od danych posiadanych przez Zamawiającego. 8. Wszystkie dokumentacje powinny być dostarczone w trzech egzemplarzach i oprawione w twardą okładkę. 9. Wszystkie dokumentacje powinny być przekazane Zamawiającemu również w formie elektronicznej, w jednym egzemplarzu. 10. Za szkody powstałe w wyniku prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca przedstawi na życzenie Zamawiającemu certyfikaty na zastosowane materiały. 12. Za utylizację powstałego odpadu (ścieki ropopochodne, szlam z czyszczenia zbiorników i rurociągu) odpowiada wykonawca. 13. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. 14. Prace wymienione w ust. 2 pkty: a, b i c Opisu przedmiotu zamówienia należy wykonać do 15.11.2008 roku. Prace opisane w ust. 2 pkt d Opisu przedmiotu zamówienia należy wykonać do dnia 15.03.2009 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 378810 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DEKONTA POLSKA Sp. z o.o., ul. Ściegiennego 252, 25-116 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 378 810,00
  • Oferta z najniższą ceną: 378 810,00 / oferta z najwyższą ceną: 895 000,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.