To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-25
Słupca: Roboty renowacyjne w zakresie elewacji na budynku Szkoły Podstawowej
w Cieninie Kościelnym
Numer ogłoszenia: 147935 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114061 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Cienin Kościelny, Cienin Kościelny 82, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 63 277 20 10, faks 63 274 36 76.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty renowacyjne w zakresie elewacji na budynku Szkoły Podstawowej w Cieninie Kościelnym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty renowacyjne w zakresie elewacji na budynku Szkoły Podstawowej w Cieninie Kościelnym, odbicie tynku cementowo-wapiennego na ścianach, uzupełnienie tynku zewnętrznego, umocowanie siatki na ścianach w miejscach pęknięć i rys, naprawa rynien i obróbki blacharskie (parapety), montaż daszku nad wejściem do biblioteki, docieplenie ściany wschodniej, wymiana drzwi do biblioteki, przygotowanie podłoża przez oczyszczenie tynku ze starego i malowanie tynków zewnętrznych farbą silikatową.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa w tym zakres robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWY "MOSTOSTAL-STOLBUD" SP. Z O.O.
- Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy MOSTOSTAL -STOLBUD Sp.z o.o, ul.Poznańska 41, 62-400 Słupca, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60197,00
Oferta z najniższą ceną: 60197,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115423,80
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.