eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RedaCzęść 1 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Redzie Część 2 Dostawa i montaż wyposażenia do archiwum dla Urzędu Miasta w Redzie. Postępowanie 5.ZF.PN.U.2016.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-21

Reda: Część 1 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Redzie Część 2 Dostawa i montaż wyposażenia do archiwum dla Urzędu Miasta w Redzie. Postępowanie 5.ZF.PN.U.2016.
Numer ogłoszenia: 147960 - 2016; data zamieszczenia: 21.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59015 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Reda, ul. Gdańska 33, 84-240 Reda, woj. pomorskie, tel. 58 6788023, faks 58 6783124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Redzie Część 2 Dostawa i montaż wyposażenia do archiwum dla Urzędu Miasta w Redzie. Postępowanie 5.ZF.PN.U.2016..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 Dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Miasta w Redzie Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku 8 do SIWZ Poniższy opis oraz opis z Załącznika 8 przedstawiają wymagania dotyczące wyposażenia meblowego. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producenci mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W takim przypadku zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zmawiającego i posiadają parametry nie gorsze niż opisane w załączniku nr 8 do SIWZ. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane - nie dotyczy mebli wykonywanych pod zamówienie typu zabudowy kuchenne, wnękowe, lady recepcyjne itp. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wraz z ofertą załączył katalogi, foldery przedstawiające proponowane systemy - dotyczy biurek, szaf, kontenerów, krzeseł, sof. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących materiałów : - kartę katalogową zaproponowanego mebla, w odniesieniu do zapisów SIWZ , obejmującą zdjęcie, nazwę producenta i nazwę handlową wyrobu oraz opis produktu potwierdzający spełnienie wszystkich wymogów zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby meble były możliwe do wykonania w minimum 12 kolorach dla płyty meblowej laminowanej. Na potwierdzenie spełniania powyższego parametru zamawiający wymaga dołączenia wzornika płyty meblowej do oferty. Zamawiający dokona wyboru kolorystyki przed podpisaniem umowy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (§ 5.1), Wykonawca zobowiązany będzie, najpóźniej na dwa dni przed podpisaniem umowy do dostarczenia atestów i certyfikatów potwierdzających spełnienie ww. norm, wydanych przez uprawnioną do tego instytucję wszystkich wymienionych w opisie certyfikatów i atestów. Certyfikaty, atesty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli, krzeseł, tkanin są dedykowane (nazwa widniejąca na ateście lub certyfikacie musi być nazwą systemu lub produktu w przedstawionym katalogu, folderze). Część 2 Dostawa i montaż wyposażenia do archiwum dla Urzędu Miasta w Redzie. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku 9 do SIWZ Poniższy opis oraz opis z Załącznika 9 przedstawiają wymagania dotyczące wyposażenia. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producenci mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W takim przypadku zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zmawiającego i posiadają parametry nie gorsze niż opisane w niniejszym załączniku. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących materiałów : - kartę katalogową zaproponowanego mebla, w odniesieniu do zapisów SIWZ , obejmującą zdjęcie, nazwę producenta i nazwę handlową wyrobu oraz opis produktu potwierdzający spełnienie wszystkich wymogów zamawiającego, Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (§ 5.1), Wykonawca zobowiązany będzie, najpóźniej na dwa dni przed podpisaniem umowy do dostarczenia atestów i certyfikatów potwierdzających spełnienie ww. norm, wydanych przez uprawnioną do tego instytucję wszystkich wymienionych w opisie certyfikatów i atestów. Certyfikaty, atesty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.12.12.00 - Stoły 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa i montaż wyposażenia do archiwum dla Urzędu Miasta w Redzie. Postępowanie 5.ZF.PN.U.2016.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Remora Wiesława Górska, ul. Sasankowa 7/5, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65866,50

  • Oferta z najniższą ceną: 57875,42 / Oferta z najwyższą ceną: 81180,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.