eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotWYMIANA POSADZEK W SALACH DYDAKTYCZNYCH.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-08

Sopot: WYMIANA POSADZEK W SALACH DYDAKTYCZNYCH.
Numer ogłoszenia: 147966 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104352 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3, ul. J. J. Haffnera 55, 81-715 Sopot, woj. pomorskie, tel. 58 551 01 11, faks 58 551 06 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POSADZEK W SALACH DYDAKTYCZNYCH..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej posadzki w salach lekcyjnych nr 11,19,21,22 na parkiet. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1.Roboty rozbiórkowe w tym: 1.1.Zerwanie wykładziny Tarket. 1.2. Zerwanie parkietu wraz z podłożem. 2. Roboty budowlane: 2.1. Wykonanie nowego podłoża, 2.2 Ułożenie parkietu wraz z cyklinowaniem i lakierowaniem. Zakres robót określony jest w przedmiarach robót i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR). Zamawiający zaleca przeprowadzenia wizji lokalnej w celu prawidłowego przygotowania oferty. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI ZADANIA: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przekazania 1 egzemplarza przedstawicielowi Zamawiającego w dniu przekazania terenu budowy. 2. Zadanie będzie realizowane na terenie czynnego obiektu. Realizację robót należy na bieżąco uzgadniać z upoważnionym przedstawicielem Użytkownika. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia, odpowiedniego oznakowania i ochrony terenu objętego realizacją zamówienia. Wszelkie koszty związane z niniejszym punktem ponosi Wykonawca. 4. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy. 5. Wykonawca w czasie realizacji robót będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwał i składował w wyznaczonych miejscach zbędne materiały, odpady i śmieci. Materiały z rozbiórki i demontażu należy utylizować zgodnie z przepisami. Za utylizację odpadów odpowiedzialny jest Wykonawca. Wywóz składowanych śmieci, odpadów oraz ich utylizację Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami) a powyższe czynności udokumentuje. UWAGA: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Wykonawca w składanej ofercie podpisuje oświadczenie o złożeniu albo oferty równoważnej, albo oferty na warunkach określonych przez Zamawiającego. Zamawiający żąda, żeby Wykonawca udokumentował w ofercie, że zastosowane rozwiązania równoważne nie spowodują zasadniczych zmian przedmiotu zamówienia. Zastosowane technologie i materiały powinny być o parametrach równoważnych lub lepszych w porównaniu z sugerowanymi przez Zamawiającego. Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty równoważnej ponosi w całości Wykonawca. Wykonawca obowiązany jest do podania w sposób jednoznaczny (w formie wykazu), które materiały, technologie wykonania stanowią elementy równoważne w stosunku do SIWZ, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykaz należy umieścić na początku tabeli ceny ofertowej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE SANDAK, ul. Beniowskiego 26, 81-226 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75303,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77561,56

  • Oferta z najniższą ceną: 77561,56 / Oferta z najwyższą ceną: 95885,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.