eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskaktualizacja komputerowej bazy cen transakcji nieruchomości na obszarze miasta Gdańska na podstawie danych zawartych w aktach notarialnych oraz operacie ewidencji gruntów, budynków i lokali - część B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-28

POZYCJA 14796

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: aktualizacja komputerowej bazy cen transakcji nieruchomości na obszarze miasta Gdańska na podstawie danych zawartych w aktach notarialnych oraz operacie ewidencji gruntów, budynków i lokali - część B Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Gdańska, do kontaktów: Iwona Bujalska, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481, e-mail: rzp@gdansk.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gdansk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aktualizacja komputerowej bazy cen transakcji nieruchomości na obszarze miasta Gdańska na podstawie danych zawartych w aktach notarialnych oraz operacie ewidencji gruntów, budynków i lokali - część B. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 5. Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Miejski w Gdańsku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Aktualizacja komputerowej bazy cen transakcji nieruchomości na obszarze Miasta Gdańska na podstawie danych zawartych w aktach notarialnych oraz operacie ewidencji gruntów, budynków i lokali - część B 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość zamówienia przekracza równowartość 60 000 Euro. Zlecana część B zamówienia samodzielnie nie przekracza 60 000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 13

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2.Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres porwadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę z zakresu prac geodezyjnych związaną z zakładaniem rejestru cen lub ewidencji gruntów, budynków i lokali, o wartości 50 000 zł brutto, 1.3.Dysponują trzema pracownikami, którzy będą wykonywać zamówienie , i którzy: a)posiadają doświadczenie zawodowe w zakresie prac związanych z zakładaniem rejestru cen lub danych ewidencji gruntów, budynków i lokali, b)przynajmniej dwie osoby posiadają wykształcenie geodezyjne, a osoba pełniąca funkcje kierownika dodatkowo posiada uprawnienia zawodowe z zakresu art.43 pkt.2 ustawy z dnia 17 maja 1989 Prawo geodezyjne i kartograficzne( tekst jednolity z 2005r. Dz. U. Nr 240 poz. 2027 ) 1.4.Dysponują co najmniej dwoma komputerami z oprogramowaniem umożliwiającym pracę w środowisku Windows XP Professional. Komputery muszą posiadać co najmniej 1 GB pamięci operacyjnej RAM, kartę graficzną min. 256MB oraz kartę sieciową zgodną ze standardem 100Mb/s. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1.Ocena spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 1.1. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w punktach 3.1., 3.6. i na podstawie złożonego oświadczenia, którego treść zawarto się w pkt.7 Oferty (ROZDZIAŁ VIII WZÓR OFERTY), 2.2.Ocena spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 1.2. zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 3.2. 2.3.Ocena spełniania wymagań, o których mowa w punkcie 1.3. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 3.3. i 3.4. 2.4.Ocena spełniania wymagań, o których mowa w punkcie 1.4. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 3.5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wymagane dokumenty: 3.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 ,
3.2.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę z zakresu prac geodezyjnych związaną z zakładaniem rejestru cen lub ewidencji gruntów, budynków i lokali, o wartości 50 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 wg załączonego wzoru, 3.3.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie - załącznik nr 3 wg załączonego wzoru, 3.4.Kopia uprawnień zawodowych osoby pełniącej funkcje kierownika z zakresu art. 43 pkt.2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne - załącznik nr 4, 3.5.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu komputerowego i oprogramowania - załącznik nr 5 wg załączonego wzoru, 3.6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.03.2007, godzina 13:30, Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok.132A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.