eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyń nad WisłąPełnienie nadzoru inwestorskiego robót budowlanych przyRemoncie stadionu sportowego w Dobrzyniu nad Wisłą - etap I trybuny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-09

Dobrzyń nad Wisłą: Pełnienie nadzoru inwestorskiego robót budowlanych przy: Remoncie stadionu sportowego w Dobrzyniu nad Wisłą - etap I trybuny
Numer ogłoszenia: 147991 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą , ul. Szkolna 1, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2531231 w. 327, faks 054 2531006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego robót budowlanych przy: Remoncie stadionu sportowego w Dobrzyniu nad Wisłą - etap I trybuny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego robót budowlanych przy: Remoncie stadionu sportowego w Dobrzyniu nad Wisłą - etap I trybuny. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na remoncie trybuny sportowej, montażu siedzisk, wykonaniu wiaty nad trybuną, wykonanie ogrodzenia z siatki - lokalizacja robót teren stadionu sportowego przy ul. Sportowej 9 w Dobrzyniu nad Wisłą. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji w pierwszym etapie obejmuje: rozbiórkę konstrukcji istniejących siedzisk i wykonanie nowych siedzisk z żelbetowych belek fundamentowych w układzie 7 sektorów A, B, C, D, E, F, G o długości (A) 6,46 mb, (B, D, E, G) 6,79 mb i (C, F) 9,04 mb, w których znajduje się po 5 rzędów siedzisk. Między sektorami i na zewnątrz wykonać dojścia do sektorów o szerokości 1,90 mb - schody wylewane, nad trybunami wykonać ciąg komunikacyjny, schody i ciągi komunikacyjne obłożone kostką typu POLBRUK, wykonać balustradę z rur stalowych o wysokości 110 cm. Balustrada schodowa z rur fi 50 ( pasaż górny trybuny): - elementy pionowe w rozstawie co 1,50 mb balustrada bez wypełnienia - malowana proszkowo w kolorze RAL 8003 lub RAL 8007. Balustrada - część oddzielającą miejsca siedzące od stojących: - balustrada schodowa prętowa osadzona w co drugim stopniu schodowym trybuny, - rozetka z blachy 6x80x80 z 3-ma otworami montażowymi, - stal zamknięta 40x40x2 ze stali St3Sx ( elementy pionowe) - pręty kwadratowe #12 ze stali St3Sx ( wypełnienie) - rura stalowa bez szwu fi 50 (poręcz) - malowane proszkowo RAL 8003 lub RAL 8007. wykonanie wiaty o konstrukcji stalowej z poszyciem z blachy trapezowej powlekanej T- 50 (połać dachowa) i T-35 (obudowa elewacji wiaty) odpowiednio w kolorach RAL 1021 lub 1023 , RAL 6017 lub 6018, montaż siedzisk z polipropylenu w trzech kolorach na konstrukcji żelbetowej -500 szt. - (kolory siedzisk: zielony, niebieski, czerwony) rozmieszczenie kolorystyczne według uzgodnień z zamawiającym, wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej 65 x 65 na cokole betonowym ze słupkami ogrodzeniowymi ze stali zamkniętej 60 x 40 o długości 125 mb z wykonaniem trzech bram antypanikowych. lość sektorów - 7 Ilość miejsc w sektorach (B, D, E, G) - 75 miejsc siedzących Ilość miejsc w sektorach (C, F) - 100 miejsc siedzących Ilość miejsc w sektorze (A) - 65 miejsc stojących Łączna ilość miejsc stojących na trybunie - 65 Łączna ilość miejsc siedzących na trybunie - 500 Szczegółowy zakres robót określa: Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie przewidzianym do realizacji w pierwszym etapie; dokumenty dostępne do wglądu w siedzibie zamawiającego pok. 19. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie sprawdzić czy wykonywane roboty budowlane są zgodne z Dokumentacją projektową oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. W ramach zamówienia inspektor nadzoru zobowiązany będzie w szczególności do: Wykonywania nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1217, z późn. zm.), Sprawdzania posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia placu budowy przez cały okres budowy, Nadzorowania nad prawidłowym przechowywaniem wszystkich dokumentów budowy, Reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji zgodnie z projektem, umową z Wykonawcą robót, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, Sprawdzania jakości robót, wbudowanych materiałów z uwzględnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, Odbioru przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem. Kontroli nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, Stwierdzania konieczności pobytu projektanta na budowie, Wnioskowania w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, Wnioskowania o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, Wydawania kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, w szczególności dot. usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisów o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, Żądania od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenia, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, Potwierdzania swojego pobytu na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywania wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, Kontrolowania prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót, Rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem robót, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, W przypadku konieczności wykonania przez Wykonawcę robót dodatkowych lub zamiennych, Inspektor nadzoru sporządzi Protokół negocjacji, zawierający uzgodnione z Wykonawcą ceny, odpowiednio dla robót dodatkowych i-lub robót zamiennych. Protokół negocjacji stanowi załącznik do Protokołu konieczności. Wniosek o roboty dodatkowe wraz z Protokołem konieczności, Protokołem negocjacji i innymi dokumentami Inspektor nadzoru niezwłocznie przekazuje Zamawiającemu, Sprawdzania i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w terminie 2 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę, Zawieszenia robót w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, Potwierdzania w dzienniku budowy zapisu kierownika robót o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie, prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy, Przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych elementów oraz całego zadania i przekazania do użytkowania, Sprawdzenia kompletności dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, Sprawdzenia wykonania zadania i jego zgodności z projektem, Skompletowania i sprawdzenia dokumentacji odbiorowej, uzyskanie opinii lub decyzji oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O spełnieniu tego warunku decydować będzie kompletność, prawidłowość i aktualność przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O spełnieniu tego warunku decydować będzie kompletność, prawidłowość i aktualność przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O spełnieniu tego warunku decydować będzie kompletność, prawidłowość i aktualność przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O spełnieniu tego warunku decydować będzie kompletność, prawidłowość i aktualność przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz wykaz osób-osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O spełnieniu tego warunku decydować będzie kompletność, prawidłowość i aktualność przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: zmiana terminu realizacji zamówienia: Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie robot (fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru), konieczności oczekiwania na wprowadzenie przez Projektanta korekt i uściśleń w rozwiązaniach projektowych, ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody, realizacji robot dodatkowych, robot zamiennych lub zaniechania części robot. W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. zmian osób reprezentujących strony umowy W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania zamawiającego lub wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie. Zmiany o których mowa w pkt. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą, ul. Szkolna 1, 87-610 Dobrzyń n.Wisłą pok.19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą, ul. Szkolna 1, 87-610 Dobrzyń n.Wisłą pok.16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.