Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-02
Mielec: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiana nośnika mapy zasadniczej dla obrębów Kawęczyn, Kosówka, Wadowice Dolne, Wampierzów oraz Zabrnie
Numer ogłoszenia: 14800 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Powiatu Mieleckiego , ul. Sękowskiego 2b, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800400, faks 017 7800402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiana nośnika mapy zasadniczej dla obrębów Kawęczyn, Kosówka, Wadowice Dolne, Wampierzów oraz Zabrnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiana nośnika mapy zasadniczej dla obrębów Kawęczyn, Kosówka, Wadowice Dolne, Wampierzów oraz Zabrnie; obszar opracowania obejmuje 3065 ha, 4266 działek i 1850 budynków).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 prac w zakresie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 2 prac dotyczących wykonania numerycznych map zasadniczych - każda z prac o wartości nie mniejszej niż połowa wartości pracy stanowiącej przedmiot oferty, 2. wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 4 geodetów w ramach umowy o pracę; wymagane posiadanie uprawnień zawodowych przez pracowników inżynieryjno - technicznych zwłaszcza w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w tym co najmniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art.43 ust.1 oraz co najmniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art.43 ust.2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne 3. wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia. 5. na wykonane prace będące przedmiotem zamówienia wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 60 miesięcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik 2 do SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 3. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert. 4. zaświadczenie z ZUS-u (lub KRUS) o płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert, 5. oświadczenie dotyczące spełniania przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 6. sporządzony przez oferenta wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 prac w zakresie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 2 prac dotyczących wykonania numerycznych map zasadniczych, zawierający nazwę, zakres, wartość (każda z prac o wartości nie mniejszej niż połowa wartości pracy stanowiącej przedmiot oferty w danym zadaniu) i czasokres wykonywania powyższych robót, potwierdzonych referencjami, 7. wykaz posiadanego przez oferenta sprzętu geodezyjnego i komputerowego, programów komputerowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, z udokumentowaniem posiadania licencji (lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń) . 8. wykaz średniorocznego zatrudnienia pracowników na stanowiskach geodetów w ramach umowy o pracę w latach 2006, 2007 i 2008 roku - wymagane zatrudnienie, co najmniej 4 geodetów zatrudnionych w ramach umowy o pracę (lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), 9. wykaz uprawnień zawodowych posiadanych przez pracowników inżynieryjno - technicznych oferenta, zwłaszcza w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych i zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w tym co najmniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art.43 ust.1 oraz co najmniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art.43 ust.2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. 10. poważnienie dla zamawiającego do zasięgania opinii o oferencie w urzędach, firmach i instytucjach, które wydały stosowne referencje, dla których wykonawca wykonał zamówienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 10:00, miejsce: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego 6 pok. nr 40.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Usługa poczty elektronicznej w chmurze obliczeniowej - udostępnienie oprogramowania
- 28.2025 Sprzedaż i dostawa szwów chirurgicznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 143R w km 5+400 - 6+900 w m. Chrząstów"
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2025 roku
- Przebudowa dróg gminnych: I - Przebudowa dr. gm. dz.ewid.1470 w Woli Mieleckiej II - Przebudowa dr. gm.- Rzędzianowice OSP I, III - Przebudowa dr. gm. nr 103 410R Rydzów -Grzybów
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz projektów koncepcyjnych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Czerwonak wzdłuż rzeki Warty
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
- Opracowanie dokumentacji geodezyjnoprawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego gruntów pod drogami
- Opracowanie projektu modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej na obszarze powiatu wyszkowskiego obejmującego gminy: (...) i jego realizacja.
- Opracowanie dokumentacji technicznej - przebudowa drogi powiatowej nr 1732B wraz z budową chodnika w miejscowości Turna Mała
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.