eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemonty pomieszczeń w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Poznań: Remonty pomieszczeń w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 148014 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty pomieszczeń w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe 1 - Remont pomieszczeń Instytutu Etnologii i Antropologii Kulturowej UAM w budynku Collegium Historicum przy ul. Św. Marcin 78 w Poznaniu. Zakres prac obejmuje roboty malarskie i wymianę okien drewnianych Zadanie częściowe 2 - Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Studiów Edukacyjnych przy ul. Szamarzewskiego 89 w Poznaniu. Zakres prac obejmuje roboty malarskie, wymianę okien i drzwi, roboty posadzkarskie oraz wykonanie instalacji strukturalnej Zadanie częściowe 3 - Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Nauk Społecznych przy ul. Szamarzewskiego 89 w Poznaniu. Zakres prac obejmuje roboty malarskie, wymianę okien i drzwi, roboty posadzkarskie oraz dostawę i montaż klimatyzatora Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 ust. 1-10 oraz ust. 2 pkt 1-2 ustawy z 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3.Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla zadania częściowego 1- przynajmniej 2 roboty remontowe o wartości nie mniejszej niż 25 000 zł dla każdej z robót. Udokumentują, że wykazane roboty wykonali należycie tj. wykonane roboty uzyskały pozytywną opinię inwestora, dla zadania częściowego 2 - przynajmniej 2 roboty remontowe o wartości nie mniejszej niż 450 000 zł dla każdej z robót. Udokumentują, że wykazane roboty wykonali należycie tj. wykonane roboty uzyskały pozytywną opinię inwestora, dla zadania częściowego 3 przynajmniej 2 roboty remontowe o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł dla każdej z robót, Udokumentują, że wykazane roboty wykonali należycie tj. wykonane roboty uzyskały pozytywną opinię inwestora, 4.Wycenią przedmiotowe zamówienie, 5.Złożą ofertę cenową Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający zarejestrowaną działalność Wykonawcy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. 2.Wykaz wykonanych robót, opisanych w pkt III.2.3 ogłoszenia. 3.Dokumenty potwierdzające że wykazane roboty wykonali należycie tj. wykonane roboty zostały zaakceptowane przez inwestora. 4.Formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty te podpisuje pełnomocnik (lider). 5.Formularz ofertowy, w którym Wykonawca: - podaje cenę, - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą oraz jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom), - potwierdza termin wykonania zamówienia, - udziela gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 24 miesiące, - akceptuje warunki umowy, - oświadcza, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyje tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymogami obowiązującego prawa, -deklaruje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - akceptuje termin związania ofertą. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 6.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 7.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu. 8.Kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ogloszenia.propublico.pl/uam.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 12:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń Instytutu Etnologii i Antropologii Kulturowej UAM w budynku Collegium Historicum przy ul. Św. Marcin 78 w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje roboty malarskie i wymianę okien drewnianych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Studiów Edukacyjnych przy ul. Szamarzewskiego 89 w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje roboty malarskie, wymianę okien i drzwi, roboty posadzkarskie oraz wykonanie instalacji strukturalnej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Nauk Społecznych przy ul. Szamarzewskiego 89 w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje roboty malarskie, wymianę okien i drzwi, roboty posadzkarskie oraz dostawę i montaż klimatyzatora.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.