Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-25
Tarnów: Remont dróg gminnych i powiatowych w Tarnowie - ETAP I
Numer ogłoszenia: 148021 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie , ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. (014) 6214303, 6219105, faks (014) 6219105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tzdm.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych i powiatowych w Tarnowie - ETAP I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont dróg gminnych i powiatowych w Tarnowie - ETAP I. Zamówienie zostało podzielone na 13 części 2.Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu, łącznie z robotami towarzyszącymi, musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dla tego typu robót w istniejących warunkach terenowych. 3.Roboty budowlane będą polegały na wykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Materiały z rozbiórki (płytki betonowe oraz krawężniki oraz korpusy żeliwne studni i kraty) Wykonawca robót przewiezie i przekaże nieodpłatnie do magazynu TZDM przy ulicy Kąpielowej 6 w Tarnowie. 5.Korę asfaltową Wykonawca robót przewiezie i przekaże nieodpłatnie na miejsce w granicach miasta Tarnowa wskazane przez przedstawicieli Działu Utrzymania TZDM. 6.Pozostały materiał z rozbiórki (ziemia, gruz) Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 7.Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. 8.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej należy wliczyć w cenę oferty. 9.W przypadkach wątpliwości co do zgodności przedmiarów robót ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 10.Wykonawca ze szczególną starannością właściwie zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. 11.Wykonawca pisemne poinformuje Dział Utrzymania TZDM na 7 dni roboczych przed planowanym terminem wykonania frezowania, 12.Wykonawca zapewni odpowiednią organizację ruchu na czas budowy oraz zabezpieczenie dojść i dojazdów do istniejących posesji, a także pisemne powiadomi zarządcę drogi, Policję, Straż Miejską oraz służby ratunkowe o dacie rozpoczęcia robót na 7 dni przed przystąpieniem do wykonywania prac. 13.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 14.Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zorganizuje plac budowy. 15.Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren zajęty czasowo pod plac budowy. 16.Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego wszelkie drogi w przypadku korzystania z nich jako dróg dojazdowych do placu budowy. 17.Wykonawca zobowiązany jest naprawić ewentualne uszkodzenia ogrodzeń, elewacji i innych elementów sąsiadujących z placem budowy. 18.Wykonawca zobowiązany jest odtworzyć po zakończeniu robót zieleńce wzdłuż remontowanych ulic wraz z obsianiem ich trawą, 19.Wykonawca zobowiązany jest odtworzyć po zakończeniu robót stałą organizację ruchu wraz z wymianą uszkodzonego oznakowania. 20.Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppoż. 21.Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 22.Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) powierzy podwykonawcy com do wykonania. Pozostałe roboty Wykonawca realizuje własnymi siłami. Do zawarcia przez Wykonawcę z Podwykonawcą umowy o roboty budowlane wymagana jest zgoda Zamawiającego. 23.Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy(ców) ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania. 24 Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi (gwarancji jakości) na wykonane roboty budowlane licząc od daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 25.Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi (gwarancji jakości) na wykonane roboty budowlane..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) 900 zł (słownie: dziewięćset złotych) dla części wymienionych w pkt. III.3.2 lit.a), na każdą z części, b)8.000zł (słownie: osiem tysięcy złotych) dla części wymienionych w pkt. III.3.2 lit.b) , na każdą z części, c)25.000zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) dla części wymienionych w pkt. III.3.2 lit.c) d)78.400 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy czterysta złotych) w przypadku składania oferty na wszystkie części łącznie (suma wadium dla wszystkich części). w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczeń pkt. III.4.1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) O zamówienie dotyczące części nr 2, 5, 6, 7, 8, 10 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (liczy się data wpisu do dziennika budowy o zakończeniu robót lub zgłoszenia o zakończeniu budowy), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie min. 1 (niezależnie od ilości części) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o kategorii co najmniej drogi gminnej (ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych określa kategorię dróg, Dz.U. z 2007 r., Nr 19 poz. 115 ze zm.) o wartości robót brutto nie mniejszej niż 30.000 zł. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona - np. referencje, protokół odbioru końcowego, opinia zamawiającego, na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane. b) O zamówienie dotyczące części nr 1, 3, 4, 9, 11, 12 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (liczy się data wpisu do dziennika budowy o zakończeniu robót lub zgłoszenia o zakończeniu budowy), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie min. 1 (niezależnie od ilości części) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o kategorii co najmniej drogi gminnej (ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych określa kategorię dróg, Dz.U. z 2007 r., Nr 19 poz. 115 ze zm) o wartości robót brutto nie mniejszej niż 200.000 zł. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona - np. referencje, protokół odbioru końcowego, opinia zamawiającego, na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane. c) O zamówienie dotyczące części nr 13 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (liczy się data wpisu do dziennika budowy o zakończeniu robót lub zgłoszenia o zakończeniu budowy), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie min. 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o kategorii co najmniej drogi powiatowej (ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych określa kategorię dróg, Dz.U. z 2007 r., Nr 19 poz. 115 ze zm.) o wartości robót brutto nie mniejszej niż 600.000 zł. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona - np. referencje, protokół odbioru końcowego, opinia zamawiającego, na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane. W przypadku składania oferty na wszystkie części zamówienia wymagane jest spełnienie warunku określonego pkt. 2 lit. c) Jeżeli Wykonawca w przetargu polega na zasobach innego podmiotu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) - wiedzy i doświadczeniu: a) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dokumentów musi wynikać, że roboty budowlane zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, b) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami - przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia jak wskazano wyżej, na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów - pkt. III.4.1,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentu - pkt. III. 4.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: a)kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku uprawnień zagranicznych odpowiadającymi im kwalifikacjami zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju, w którym zostały nabyte: w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z zastrzeżeniem przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010, Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394), uprawniającymi do wykonywania funkcji kierownika we wskazanej specjalności, z doświadczeniem zawodowym w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o kategorii co najmniej drogi gminnej (ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych określa kategorię dróg, Dz.U. z 2007 r., Nr 19 poz. 115 ze zm.) - wymagana ilość robót, w których osoba pełniła wyżej wymienioną funkcję min 1 robota. Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika robót przez jedną osobę - w przypadku złożenia oferty na kilka lub wszystkie części zamówienia. Jeżeli Wykonawca (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami. Przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tego tych podmiotu ów do oddania do dyspozycji osób z uprawnieniami i doświadczeniem jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tych osób przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentu - pkt. III.4.1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej (niezależnie od ilości części): a)dla części wymienionych w pkt. III.3.2 lit.a) 30.000 zł, b)dla części wymienionych w pkt. III.3.2 lit.b) 200.000 zł, c)dla części wymienionych w pkt. III.3.2 lit.c) 600.000 zł, W przypadku składania oferty na wszystkie części zamówienia wymagane jest spełnienie warunku określonego w pkt. III.3.2 lit.c) Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczeni i dokumentu - pkt. III.4.1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - wiedzy i doświadczeniu, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. W celu wykazania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy przedkłada oświadczenie określone w pkt. III.4.1 oraz dowód wniesienia wadium. 4. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów nie wynika z przedłożonych w ofercie dokumentów (pkt III.4.2), do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwa złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy. Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności w następujących przypadkach: I.Terminu wykonania robót w przypadku: a)wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)wystąpienia zdarzeń losowych takich jak np. śmierć Wykonawcy (dotyczy to osób fizycznych); c)wstrzymania budowy przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp. d)wystąpienia siły wyższej, np. pożaru, powodzi, trąby powietrznej, itp; e)wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych; f)wystąpienie przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych, nie zawinione przez Wykonawcę; g)wystąpienia osuwisk gruntu lub innych, nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy; II.Sposobu i zakresu wykonania robót w przypadkach: a)zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych poszczególnych elementów robót niż przewidzianych w dokumentacji projektowej; b)zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c)wykonaniu rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej lub robót zamiennych; d)wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; e)wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci lub instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (np. bunkry, fundamenty itp.); III.Innych postanowień umowy w przypadkach: a)Zmiany stawek podatku od towarów i usług; b)Zmiany nazwy zadania; c)Zmiany podwykonawców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tzdm.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich 33-100 Tarnów ul. Bernardyńska 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich 33-100 Tarnów ul. Bernardyńska 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Narutowicza na odcinku od ulicy Limanowskiego do ulicy Wita Stwosza w Tarnowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegały będą na: -rozebraniu krawężnika betonowego 20x25 cm na ławie dwustronnie, -rozebraniu nawierzchni chodnika z asfaltu lanego warstwa grubości 4 cm dwustronnie, -rozebraniu obrzeża betonowego 6x25 cm, -ułożeniu krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie betonowej z oporem, -ułożeniu obrzeża betonowego 8x25 cm wzdłuż chodnika oraz wokół drzew, -rozebraniu nawierzchni wjazdów z kostki betonowej Bechaton gr. 8 cm, -rozebraniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm -przełożeniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm przy skrzyżowaniach ulicy na podsypce cementowo-piaskowej, -wykonaniu koryta pod chodniki z wjazdami w gruncie kat. III głębokości 0,3 m z odwozem urobku na odległość 6 km, -wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z pospóły warstwa gr. 10 cm, -wykonaniu górnej warstwy podbudowy z tłucznia warstwa gr. 15 cm, -ułożeniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, w tym pas szerokości 0,2 m z kostki czerwonej przy krawężniku oraz poprzeczny przy wjazdach, -ułożeniu nawierzchni na wjazdach z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, -przebudowie studni ściekowych z zastosowaniem syfonu i pierścieni odciążających, -regulacji studni kanalizacyjnych przy zastosowaniu pierścieni z wymianą starych korpusów włazów, -regulacji studni kanalizacyjnych na kostce w chodniku, -regulacji studni teletechnicznych na kostce, -regulacji włazu - kraty na kostce, -regulacji zaworów, -ułożeniu dwustronnym ścieku z kostki szerokości 0,2 m, -mechanicznym profilowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową, warstwa gr. 4 cm z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej, warstwa gr. 5 cm, asfalt modyfikowany, -opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -UWAGA! Równanie (frezowanie) nawierzchni wykona Dział Wykonawstwa TZDM w terminie wskazanym przez Wykonawcę robót. -UWAGA! Kostkę betonową oraz korpusy żeliwne studni i kraty z rozbiórki Wykonawca robót dostarczy do magazynu TZDM przy ulicy Kąpielowej 6 w Tarnowie. -UWAGA! Korę asfaltową Wykonawca robót dostarczy na miejsce wskazane przez przedstawicieli Działu Utrzymania TZDM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na ulicy Niskiej od strony ulicy Śląskiej w Tarnowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegały będą na: -wykonaniu koryta w gruncie kat. III głębokości 0,5 m wraz z wjazdami (spadek jednostronny w kierunku zabudowy) z odwozem urobku na odległość 7 km, -wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z pospóły warstwa gr 15 cm, -wykonaniu górnej warstwy podbudowy z tłucznia warstwa gr. 15 cm, -ułożeniu krawężnika 15x25 cm strona północna i na łukach na ławie betonowej z oporem, -ułożeniu nawierzchni wjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej + obrzeże 8x25 cm -mechanicznym profilowaniu nawierzchni tłuczniowej masą mineralno-asfaltową, warstwa gr. 3 cm z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej, warstwa gr. 4 cm, -wykonaniu studni kanalizacyjnej 80 cm głębokość 1,5 m z podłączeniem do studni ściekowej z rury PCV fi 160 mm długości 10 mb, oraz wykonaniu kanału PCV fi 300 mm z podłączeniem do następnej studni długości 45 mb, -wykonaniu studni ściekowych krat fi 50 cm, głębokość 1,5 m, -opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -tyczeniu i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót, w wersji tradycyjnej (papierowej) 4 egz, w wersji elektronicznej 2 egz. -UWAGA! Spadek podłużny niwelety nawierzchni od ulicy Śląskiej,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Jarej na odcinku od ulicy Braci Saków do wjazdu do Gospodarstwa Ogrodniczego w Tarnowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegały będą na: -rozebraniu krawężnika betonowego 15x25 cm dwustronnie, -rozebraniu obrzeża betonowego 6x20 cm, -rozebraniu nawierzchni bitumicznej chodnika warstwa gr. 4 cm, -przełożeniu nawierzchni wjazdów z kostki na podsypce cementowo-piaskowej, warstwa gr. do 6 cm, -wykonaniu koryta pod chodnik w gruncie kat. III z odwozem urobku na odległość 7 km, -wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z pospóły warstwa gr. 15 cm, -wykonaniu górnej warstwy podbudowy z tłucznia warstwa gr. 10 cm, -ułożeniu krawężnika betonowego 15x25 cm na ławie betonowej z oporem (ujęto łącznie przy przełożeniu wjazdów), -ułożeniu obrzeża betonowego 8x25 cm, -ułożeniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, w tym pas szerokości 0,2 m z kostki czerwonej przy krawężniku, -regulacji wysokościowej studni kanalizacyjnych z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -regulacji wysokościowej studni ściekowych krat z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -mechanicznym profilowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową, warstwa gr. 3 cm z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową wraz z wjazdem do Gospodarstwa Ogrodniczego, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej, warstwa gr. 4 cm, -opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -UWAGA! Równanie (frezowanie) nawierzchni wykona Dział Wykonawstwa TZDM w terminie wskazanym przez Wykonawcę robót. -UWAGA! Kostkę betonową, krawężniki oraz korpusy żeliwne studni i kraty z rozbiórki Wykonawca robót dostarczy do magazynu TZDM przy ulicy Kąpielowej 6 w Tarnowie. -UWAGA! Korę asfaltową Wykonawca robót dostarczy na miejsce wskazane przez przedstawicieli Działu Utrzymania TZDM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Jaracza w Tarnowie Odcinek I: od ulicy Krzyskiej do ulicy Ćwiklińskiej wraz ze skrzyżowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegały będą na: -rozebraniu krawężnika betonowego na ławie 15x25 cm, -rozebraniu nawierzchni chodnika z płytek betonowych 50x50 cm, -rozebraniu nawierzchni chodnika z asfaltu, warstwa gr. 4 cm, -ułożeniu krawężnika betonowego 15x25 cm na ławie betonowej z oporem, -wykonaniu koryta pod chodnik w gruncie kat. III głębokości 0,3 m z odwozem urobku na odległość 3 km, -wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z pospóły warstwa gr. 15 cm, -wykonaniu górnej warstwy podbudowy z tłucznia warstwa gr. 10 cm, -ułożeniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, w tym pas szerokości 0,2 m z kostki czerwonej przy krawężniku oraz poprzeczny przy wjazdach, -regulacji wysokościowej studni kanalizacyjnych z zastosowaniem pierścienia odciążającego (stary typ korpusów włazów wymienić na nowy), -regulacji wysokościowej studni ściekowych krat z zastosowaniem pierścienia odciążającego (stary typ krat wymienić na nowy), -mechanicznym profilowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową, warstwa gr. 4 cm z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej, warstwa gr. 4 cm, -opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -UWAGA! Równanie (frezowanie) nawierzchni wykona Dział Wykonawstwa TZDM w terminie wskazanym przez Wykonawcę robót. -UWAGA! Płytki betonowe oraz krawężniki oraz korpusy żeliwne studni i kraty z rozbiórki Wykonawca robót dostarczy do magazynu TZDM przy ulicy Kąpielowej 6 w Tarnowie. -UWAGA! Korę asfaltową Wykonawca robót dostarczy na miejsce wskazane przez przedstawicieli Działu Utrzymania TZDM. Odcinek II: od ulicy Solskiego wraz ze skrzyżowaniem do ulicy Nowodąbrowskiej Roboty polegały będą na: -rozebraniu krawężnika betonowego na ławie 15x25 cm, -rozebraniu nawierzchni chodnika z asfaltu, warstwa gr. 4 cm, -wykonaniu koryta pod chodnik w gruncie kat. III głębokości 0,3 m z odwozem urobku na odległość 3 km oraz wjazdy strona południowa, -wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z pospóły warstwa gr. 15 cm, -wykonaniu górnej warstwy podbudowy z tłucznia warstwa gr. 10 cm, - wyrównaniu przekopów wodociągowych tłuczniem warstwa gr. do 10 cm wraz z zagęszczeniem, -ułożeniu obrzeża 8x25 cm przy chodniku oraz wjazdach, -ułożeniu krawężnika betonowego 15x25 cm na ławie betonowej z oporem, -przełożeniu nawierzchni wjazdu z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej na wjazdach z masy mineralno-asfaltowej, warstwa gr. 5 cm, -mechanicznym profilowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową, warstwa gr. 4 cm z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej, warstwa gr. 4 cm, -ułożeniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej strona północna - wjazd od ulicy Nowodąbrowskiej, przy krawężniku pas szerokości 0,2 m z kostki czerwonej, -plantowanie pasa zieleni za krawężnikami, -regulacji wysokościowej studni kanalizacyjnych z zastosowaniem pierścienia odciążającego (stary typ korpusów włazów wymienić na nowy), -regulacji wysokościowej studni ściekowych - krat z zastosowaniem pierścienia odciążającego (stary typ krat wymienić na nowy), -opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -UWAGA! Równanie (frezowanie) nawierzchni wykona Dział Wykonawstwa TZDM w terminie wskazanym przez Wykonawcę robót. -UWAGA! Krawężniki oraz korpusy żeliwne studni i kraty z rozbiórki Wykonawca robót dostarczy do magazynu TZDM przy ulicy Kąpielowej 6 w Tarnowie. -UWAGA! Korę asfaltową Wykonawca robót dostarczy na miejsce wskazane przez przedstawicieli Działu Utrzymania TZDM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Przemysłowej na odcinku od Firmy AMPLI w Tarnowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegały będą na: -przełożeniu krawężnika betonowego 15x25 cm na płask na zaprawie cementowej, w tym wymiana na nowy - 20 mb, -rozebraniu krawężnika betonowego 15x25 cm przy posesji nr 16 strona wschodnia, -ułożeniu krawężnika betonowego 15x25 cm na ławie betonowej strona zachodnia 43 mb, strona wschodnia przy posesji nr 16 - 91 mb + 94 mb za istniejącym, -przełożeniu zajeżdżonej nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, warstwa gr. 8 cm (strona zachodnia 150 m2, strona wschodnia 104 m2 w tym wymiana na nowe gr. 8 cm - 6 m2) -rozebraniu istniejącej podbudowy tłuczniowej na przekopach średnio o 5 cm i zagęszczenie mechaniczne, -mechanicznym profilowaniu nawierzchni tłuczniowej masą mineralno-asfaltową, warstwa gr. 5 cm z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej na całej szerokości jezdni, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej, warstwa gr. 4 cm + wjazdy (80 m2), -wykonanie studni ściekowych głębokości 1,5 m z podłączeniem do kanalizacji, przyłącz fi 160 mm - 30 mb, -regulacji wysokościowej studni kanalizacyjnych, studnie nowe, -regulacji wysokościowej studni ściekowych z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -wykonanie studni kanalizacyjnej rewizyjnej fi 80 cm głębokości do 2 m typ ciężki, -regulacji wysokościowej studni teletechnicznej na kostce, -regulacji zaworów, -opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -tyczeniu i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót, w wersji tradycyjnej (papierowej) 4 egz, w wersji elektronicznej 2 egz. -UWAGA! Krawężniki oraz korpusy żeliwne studni i kraty z rozbiórki Wykonawca robót dostarczy do magazynu TZDM przy ulicy Kąpielowej 6 w Tarnowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Kołłątaja do bloku nr 13 w Tarnowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegały będą na: -rozebraniu krawężnika betonowego 20x25 cm na ławie, -rozebraniu obrzeża betonowego 8x25 cm, -rozebraniu nawierzchni chodnika z płyt betonowych 50x50 cm, -wykonaniu koryta pod chodnik w gruncie kat. III, głębokość kopania 0,3 m z odwozem urobku na odległość 7 km, -wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z pospóły warstwa gr. 15 cm, -wykonaniu górnej warstwy podbudowy z tłucznia warstwa gr. 10 cm, -ułożeniu krawężnika betonowego 15x25 cm na ławie betonowej z oporem, -ułożeniu obrzeża betonowego 8x25 cm, -ułożeniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, w tym 2 pasy szerokości 0,2 m z kostki czerwonej przy krawężnikach i zaznaczeniu wejść, -regulacji wysokościowej studni kanalizacyjnych z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -regulacji wysokościowej studni ściekowych - krat na pierścieniu, -regulacji zaworów, -mechanicznym profilowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową, warstwa gr. 3 cm z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej, warstwa gr. 4 cm, -pracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -UWAGA! Równanie (frezowanie) nawierzchni wykona Dział Wykonawstwa TZDM w terminie wskazanym przez Wykonawcę robót. -UWAGA! Płytki betonowe, krawężniki oraz korpusy żeliwne studni i kraty z rozbiórki Wykonawca robót dostarczy do magazynu TZDM przy ulicy Kąpielowej 6 w Tarnowie. -UWAGA! Korę asfaltową Wykonawca robót dostarczy na miejsce wskazane przez przedstawicieli Działu Utrzymania TZDM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy na Osiedlu Legionów od budynku nr 8 do budynku nr 12 z miejscami postojowymi i skrzyżowaniami w Tarnowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegały będą na: -wymianie zniszczonych krawężników na łukach 15x25 cm, -czyszczeniu nawierzchni przy krawężnikach oraz miejscach postojowych, -regulacji wysokościowej studni kanalizacyjnych z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -regulacji wysokościowej studni ściekowych z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -mechanicznym profilowaniu nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową, warstwa gr. 2 cm z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej, warstwa gr. 4 cm, -opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -UWAGA! Równanie (frezowanie) nawierzchni wykona Dział Wykonawstwa TZDM w terminie wskazanym przez Wykonawcę robót. -UWAGA! Krawężniki oraz korpusy żeliwne studni i kraty z rozbiórki Wykonawca robót dostarczy do magazynu TZDM przy ulicy Kąpielowej 6 w Tarnowie. -UWAGA! Korę asfaltową Wykonawca robót dostarczy na miejsce wskazane przez przedstawicieli Działu Utrzymania TZDM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Braci Saków w Tarnowie do granicy miasta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegały będą na: -wykonaniu studni ściekowej z podłączeniem do kanalizacji głębokości 1,5 m, przy posesji nr 84 przykanalik długości 12 m, -regulacji wysokościowej studni kanalizacyjnych z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -regulacji wysokościowej studni ściekowych z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -mechanicznym profilowaniu nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową, warstwa gr. 3 cm z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej, warstwa gr. 4 cm, -opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -UWAGA! Równanie (frezowanie) nawierzchni wykona Dział Wykonawstwa TZDM w terminie wskazanym przez Wykonawcę robót. -UWAGA! Korpusy żeliwne studni i kraty z rozbiórki Wykonawca robót dostarczy do magazynu TZDM przy ulicy Kąpielowej 6 w Tarnowie. -UWAGA! Korę asfaltową Wykonawca robót dostarczy na miejsce wskazane przez przedstawicieli Działu Utrzymania TZDM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Sienkiewicza na odcinku od ulicy Zacisznej do ulicy Zbylitowskiej w Tarnowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegały będą na: -rozebraniu krawężnika betonowego 15x25 cm dwustronnie, -rozebraniu obrzeża betonowego 6x25 cm, -rozebraniu nawierzchni chodnika z płytek betonowych 50x50 cm, -przełożeniu nawierzchni wjazdów z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, -rozebraniu nawierzchni wjazdów z masy asfaltowej, warstwa gr. 4 cm, -rozebraniu nawierzchni wjazdów betonowych i na zatokach, warstwa gr. 12 cm, -wykonaniu koryta pod chodnik w gruncie kat. III, głębokości 0,3 m z odwozem urobku na odległość 8 km, -wykonaniu koryta pod wjazdy w gruncie kat. III, głębokości 0,4 m z odwozem urobku na odległość 8 km, -wykonaniu podbudowy z pospóły warstwa gr. 15 cm pod chodnik i wjazdy, -wykonaniu górnej warstwy podbudowy z tłucznia pod chodnik, warstwa gr. 10 cm, -wykonaniu górnej warstwy podbudowy z tłucznia pod wjazdy, warstwa gr. 15 cm, -ułożeniu krawężnika betonowego 15x25 cm na ławie betonowej z oporem, -ułożeniu obrzeża betonowego 6x20 cm przy chodniku, wjazdach i zatokach, strona południowa, dwustronnie, -ułożeniu nawierzchni chodnika i wjazdów z kostki betonowej Holand gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, skrajne kostki przy obrzeżu kolorowe oraz zaznaczenie wjazdów, -budowie 2 sztuk zatok autobusowych o długości 50 mb i szerokości miejsca postojowego 3 m, -wykonaniu koryta pod wjazdy w gruncie kat. III, głębokości 0,7 m z odwozem urobku na odległość 8 km, -wykonaniu podbudowy z pospóły warstwa gr. 20 cm, -wykonaniu podbudowy z tłucznia, warstwa gr. 30 cm, -ułożeniu krawężnika betonowego 20x30 cm, -ułożeniu nawierzchni na zatokach z kostki Bechaton gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, -mechanicznym profilowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową, warstwa gr. 3 cm z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej, warstwa gr. 4 cm, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej na skrzyżowaniach z innymi ulicami warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej, warstwa gr. 5 cm, -regulacji wysokościowej studni kanalizacyjnych z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -regulacji wysokościowej studni ściekowych - krat z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -regulacja zaworów, -opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -opracowaniu projektu docelowej organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego, -tyczeniu i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanego remontu, w wersji tradycyjnej (papierowej) 4 egz, w wersji elektronicznej 2 egz., -UWAGA! Równanie (frezowanie) nawierzchni wykona Dział Wykonawstwa TZDM w terminie wskazanym przez Wykonawcę robót. -UWAGA! Kostkę betonową, płytki betonowe, krawężniki oraz korpusy żeliwne studni i kraty z rozbiórki Wykonawca robót dostarczy do magazynu TZDM przy ulicy Kąpielowej 6 w Tarnowie. -UWAGA! Korę asfaltową Wykonawca robót dostarczy na miejsce wskazane przez przedstawicieli Działu Utrzymania TZDM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Pułaskiego 91a (boczna) w Tarnowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegały będą na: -rozebraniu krawężnika betonowego 15x25 cm, dwustronnie, -rozebraniu obrzeża betonowego 6x20 cm, -rozebraniu nawierzchni chodnika z płyt betonowych 30x30 cm, -wykonaniu koryta pod chodnik w gruncie kat. III, głębokość kopania 0,35 m z odwozem urobku na odległość 7 km + 2 dojścia, -wykonaniu podbudowy żwirowej warstwa gr. 15 cm, -wykonaniu podbudowy z tłucznia warstwa gr. 10 cm, -ułożeniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, w tym pas szerokości 0,2 m z kostki czerwonej przy krawężniku, -ułożeniu krawężnika betonowego 15x25 cm na ławie betonowej z oporem, -ułożeniu obrzeża betonowego 6x25 cm, -regulacji wysokościowej studni teletechnicznej, -regulacji wysokościowej studni ściekowych z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -regulacji wysokościowej zaworów, -mechanicznym profilowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową, warstwa gr. 3 cm z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej, warstwa gr. 4 cm, -opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -UWAGA! Równanie (frezowanie) nawierzchni wykona Dział Wykonawstwa TZDM w terminie wskazanym przez Wykonawcę robót. -UWAGA! Płytki betonowe, krawężniki oraz korpusy żeliwne studni i kraty z rozbiórki Wykonawca robót dostarczy do magazynu TZDM przy ulicy Kąpielowej 6 w Tarnowie. -UWAGA! Korę asfaltową Wykonawca robót dostarczy na miejsce wskazane przez przedstawicieli Działu Utrzymania TZDM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Norwida w Tarnowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odcinek I: od ulicy Czarna Droga do ulicy Sienkiewicza za skrzyżowanie Roboty polegały będą na: -rozebraniu krawężnika betonowego 15x25 cm na ławie, dwustronnie, -przełożeniu nawierzchni wjazdów z trylinki na piasku szt. 2, -ułożeniu krawężnika betonowego 15x25 cm na ławie betonowej z oporem, -rozebraniu wjazdów do Szkoły z trylinki, -wykonaniu koryta w gruncie kat. III głębokości 0,2 m z odwozem urobku na odległość 8 km, -wykonaniu podbudowy z kruszywa kamiennego, warstwa gr. 20 cm, -ułożeniu obrzeża 8x25 cm, -ułożeniu nawierzchni wjazdów z kostki Behaton gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, -przełożeniu nawierzchni wjazdów z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, warstwa gr. 5 cm w tym do budynku SPOŁEM- 39 m2, -regulacji wysokościowej studni kanalizacyjnych z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -regulacji wysokościowej studni ściekowych - krat z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -mechanicznym profilowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową, warstwa gr. 3 cm z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową (jezdnia + zatoka), -ułożeniu nawierzchni bitumicznej, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej, warstwa gr. 4 cm, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej na wjazdach w ulice boczne, warstwa gr. 5 cm, -opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -UWAGA! Równanie (frezowanie) nawierzchni wykona Dział Wykonawstwa TZDM w terminie wskazanym przez Wykonawcę robót. -UWAGA! Płytki betonowe oraz krawężniki oraz korpusy żeliwne studni i kraty z rozbiórki Wykonawca robót dostarczy do magazynu TZDM przy ulicy Kąpielowej 6 w Tarnowie. -UWAGA! Korę asfaltową Wykonawca robót dostarczy na miejsce wskazane przez przedstawicieli Działu Utrzymania TZDM. Odcinek II: od ulicy Sienkiewicza do ulicy Czerwonej Roboty polegały będą na: -rozebraniu krawężnika betonowego 15x25 cm na ławie betonowej, -ułożeniu krawężnika betonowego 15x25 cm na ławie betonowej z oporem, -przełożeniu nawierzchni wjazdów z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, warstwa gr. 6 cm, strona zachodnia, -rozebraniu nawierzchni chodnika z płytek betonowych 50x50 ręcznie, -rozebraniu nawierzchni wjazdów z kostki betonowej, -rozebraniu obrzeża betonowego 6x20 cm, -wykonaniu koryta pod chodnik i wjazdy w gruncie kat. III głębokości 0,3 m z odwozem urobku na odległość 8 km, -wykonaniu podbudowy z pospóły, warstwa gr. 15 cm, -wykonaniu podbudowy z tłucznia, warstwa gr. 10 cm, -ułożeniu nawierzchni chodnika i wjazdów z kostki Holand gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, -ułożeniu obrzeża 6x25 cm, -regulacji wysokościowej studni kanalizacyjnych z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -regulacji wysokościowej studni ściekowych - krat z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -mechanicznym profilowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową, warstwa gr. 3 cm z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej, warstwa gr. 4 cm, -opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -UWAGA! Równanie (frezowanie) nawierzchni wykona Dział Wykonawstwa TZDM w terminie wskazanym przez Wykonawcę robót. -UWAGA! Płytki betonowe oraz krawężniki oraz korpusy żeliwne studni i kraty z rozbiórki Wykonawca robót dostarczy do magazynu TZDM przy ulicy Kąpielowej 6 w Tarnowie. -UWAGA! Korę asfaltową Wykonawca robót dostarczy na miejsce wskazane przez przedstawicieli Działu Utrzymania TZDM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Bitwy o Wał Pomorski od ulicy Wojska Polskiego do ulicy Słonecznej w Tarnowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegały będą na: -rozebraniu krawężnika betonowego 15x25 cm odcinkami, -rozebraniu obrzeża betonowego 6x20 cm, -rozebraniu nawierzchni z płytek betonowych 50x50 cm, -rozebraniu nawierzchni betonowej gr. 10 cm, -wykonaniu koryta pod chodnik w gruncie kat. III głębokości 0,3 m z odwozem urobku na odległość 5 km, -wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z pospóły, warstwa gr. 15 cm, -wykonaniu górnej warstwy podbudowy z tłucznia, warstwa gr. 10 cm, -ułożeniu krawężnika betonowego 15x25 cm na ławie betonowej z oporem, -ułożeniu obrzeża betonowego 8x25 cm, -ułożeniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, w tym pas szerokości 0,2 m z kostki czerwonej przy krawężniku, -regulacji wysokościowej studni kanalizacyjnych z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -regulacji wysokościowej studni ściekowych - krat z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -mechanicznym profilowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową, warstwa gr. 3 cm z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową (jezdnia + wjazdy boczne + miejsca postojowe), -ułożeniu nawierzchni bitumicznej, warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej średnioziarnistej, warstwa gr. 4 cm, -uporządkowanie pasa zieleni za obrzeżami, -opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -UWAGA! Równanie (frezowanie) nawierzchni wykona Dział Wykonawstwa TZDM w terminie wskazanym przez Wykonawcę robót. -UWAGA! Płytki betonowe oraz krawężniki oraz korpusy żeliwne studni i kraty z rozbiórki Wykonawca robót dostarczy do magazynu TZDM przy ulicy Kąpielowej 6 w Tarnowie. -UWAGA! Korę asfaltową Wykonawca robót dostarczy na miejsce wskazane przez przedstawicieli Działu Utrzymania TZDM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Remont nawierzchni ulicy Krakowskiej w Tarnowie od ulicy Głównej do ulicy Czerwonej do przejścia dla pieszych wraz z nawierzchniami mostu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie po stronie północnej - chodnik: Roboty polegały będą na: -rozebraniu krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie, -rozebraniu obrzeża 8x25 cm, -rozebraniu ścieku z kostki betonowej szer. 0,2 m, -rozebraniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm, -rozebraniu nawierzchni wjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm - przełożenie na podsypce cementowo-piaskowej, -rozebraniu nawierzchni z kostki na zatoce autobusowej oraz ułożenie nowej Bechaton gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej na wjazdach w ulice boczne, warstwa gr. 5 cm, -regulacji wysokościowej studni ściekowych - krat, na moście wymiana na nowe, -wymianie elementów stalowych dylatacji na moście 8m x 2 = 16 mb, Zestawienie po stronie południowej - chodnik: Roboty polegały będą na: -rozebraniu krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie, -rozebraniu obrzeża 8x25 cm, -rozebraniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm, -rozebraniu nawierzchni wjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm - przełożenie na podsypce cementowo-piaskowej, -rozebraniu ścieku z kostki betonowej szer. 0,2 m, -regulacji wysokościowej studni ściekowych - krat, na moście wymiana na nowe, -przełożeniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, warstwa gr. do 8 cm w obrębie od ulicy Czerwonej, -wymianie elementów stalowych dylatacji na moście 8m x 2 = 16 mb, -ułożeniu nawierzchni bitumicznej na wjazdach, warstwa gr. 5 cm (w ulicę Kąpielową - 82 m2, w ulicę Radosną - 66 m2), Dotyczące całego odcinka: Roboty polegały będą na: -frezowaniu nawierzchni jezdni i nawierzchni na mostach, warstwa gr. 3-4 cm, -wykonaniu koryta w gruncie kat. III pod chodniki głębokość kopania 0,3 m z odwozem urobku na odległość do 7 km, -wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z pospóły, warstwa gr. 15 cm, -wykonaniu górnej warstwy podbudowy z tłucznia, warstwa gr. 15 cm, -ułożeniu krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie z oporem, -ułożeniu obrzeża betonowego 8x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej, -ułożeniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej bezfazowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, -ułożeniu nawierzchni wjazdów z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm, -ułożeniu ścieku przy krawężniku z kostki gr. 6 cm, szer. 0,2 m na podsypce cementowo-piaskowej, -regulacji wysokościowej studni kanalizacyjnych z zastosowaniem pierścienia odciążającego, uszkodzone wymienić na nowe, -regulacji wysokościowej studni ściekowych - krat z zastosowaniem pierścienia odciążającego, -regulacji wysokościowej studni teletechnicznych na kostce, -regulacji wysokościowych zaworów, -mechanicznym profilowaniu nawierzchni masą mineralno-asfaltową, warstwa gr. 4 cm z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową (wyłączając nawierzchnię mostów - 1233 m2), -ułożeniu nawierzchni z warstwy ścieralnej, warstwa gr. 5 cm, z masy SMA na jezdni i mostach -opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu, -UWAGA! Równanie (frezowanie) nawierzchni wykona Dział Wykonawstwa TZDM w terminie wskazanym przez Wykonawcę robót. -UWAGA! Płytki betonowe oraz krawężniki oraz korpusy żeliwne studni i kraty z rozbiórki Wykonawca robót dostarczy do magazynu TZDM przy ulicy Kąpielowej 6 w Tarnowie. -UWAGA! Korę asfaltową Wykonawca robót dostarczy na miejsce wskazane przez przedstawicieli Działu Utrzymania TZDM..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzone postępowanie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ROZBIÓRCE I BUDOWIE OBIEKTU MOSTOWEGO NR 3 NA CYTADELI [POZNAŃ]
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ulicy Pogodnej w Dąbrówce Leśnej wraz z odwodnieniem
- Interwencyjne oczyszczanie odcinków kolektorów kanalizacji deszczowej w związku z ich awaryjną niedrożnością wraz z pracami towarzyszącymi na terenie miasta Dębicy w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.