Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-23
Ciechanów: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Nowokolejowej i Ostatni Grosz
(realizacja w ramach zadania budowa ulicy Nowokolejowej - II etap).
Numer ogłoszenia: 148092 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, tel. 023 6749200, fax 0 23 672 29 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Nowokolejowej i Ostatni Grosz (realizacja w ramach zadania budowa ulicy Nowokolejowej - II etap)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: 1.Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ulicy Nowokolejowej i Ostatni Grosz realizowana w ramach zadania budowa ulicy Nowokolejowej - II etap, 2.Szczegółowy zakres robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo-kosztorysową i przedmiarem robót stanowiącym dodatek Nr 7b do siwz obejmuje II etap zadania inwestycyjnego polegający na budowie części kanalizacji sanitarnej i deszczowej z przyłączami w ul. Nowokolejowej oraz całości w ul. Ostatni Grosz wg zakresu określonego dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do siwz, 3.Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej tj. oferty przewidującej odmienny sposób realizacji (np. przecisk horyzontalny) niż określony w dokumentacji projektowo - kosztorysowej i przedmiarze robot. Warunkiem złożenia takiej oferty jest uzyskanie wcześniej zgody ZWiK na proponowaną technologię. Ewentualny wybór oferty przewidującej odmienny sposób realizacji obciąża wykonawcę odpowiedzialnością za opracowanie dokumentacji zamiennej /z uzgodnieniami/ oraz uzyskania zmiennego pozwolenia na budowę. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 1.Projektem budowlanym i wykonawczym, planem sytuacyjnym zagospodarowania terenu, oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, opracowanymi przez CSS Sp. z o. o. ul. Złota 79/34 00-819 Warszawa, które stanowią dodatek 7c do s.i.w.z., 2.Przedmiarem robót stanowiącym dodatek nr 7b do s.i.w.z.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności: a.posiadają wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie robót budowlanych (minimum 1 zamówienie) opowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj: wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej - z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót; b.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez kierownika budowy lub robót posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie określonym przez art. 12 Prawa budowlanego oraz wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, posiadających aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta zgodna z formularzem oferty wraz z załącznikami. 2.Oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków art.22 ust.1 u.p.z.p. i niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 u.p.z.p. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Oświadczenie nr 2 w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.2 u.p.z.p. 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kierownik budowy lub robót który w imieniu Wykonawcy będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia budowlane określone w art.12 ustawy Prawo Budowlane (do załącznika nr 5 do oferty należy dołączyć kopię uprawnień kierownika budowy lub robót, kopię aktualnego zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej). 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy; brak podpisów osoby uprawnionej lub podpisanie oferty i załączników przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.8 u.p.z.p. 9.Opracowany i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót w formie szczegółowej i dostarczony w wersji: - drukowanej jako kosztorys uproszczony z wyszczególnieniem cen jednostkowych oraz całkowitych dla poszczególnych pozycji z narzutami - elektronicznej na dyskietce 3,5 lub płycie cd w formacie zgodnym z NORMĄ PRO /np. ath/ jako kosztorys szczegółowy. 10.Wypełnienie formularza cenowego. 11.Podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pokój nr 207 lub 205, I piętro, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów -Wydział Inwestycji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:00, miejsce: ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów, do biura podawczego (stanowisko nr 7 Biura Obsługi Interesanta na parterze budynku).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie dofinansowany. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pokój nr 205 (I Piętro) Wydział Inwestycji o godz. 10:15.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Przebudowa kancelarii i adaptacja otoczenia leśniczówki Dunaj (nr inw. 110/104).
- Rozbudowa infrastruktury pieszej i rowerowej na terenie MOF Ciechanowa wraz z budową Park & Ride przy Dworcu PKP Ciechanów Przemysłowy
- Remonty w placówkach oświatowych 2025 r. - II
- Przebudowa, termoizolacja i remont budynku Szkoły Podstawowej w Chotumiu wraz z instalacjami oraz montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku
- Dostawa worków na odpady
- Budowa boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z towarzyszącą infrastrukturą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ciechanowie w ramach programu Budowa kompleksów sportowych Orlik - edycja 2024
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami na ul. Tucholskiej, ul. Dębowej i ul. Cichej w Śliwicach oraz w miejscowości Lińsk
- Gospodarka wodno-ściekowa w gminie Pokój poprzez rozbudowę sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków
- Budowa sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wielgomłyny
- "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Mirzec - Etap III "w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.