eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi usuwania azbestu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-23

Wrocław: Usługi usuwania azbestu
Numer ogłoszenia: 148115 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, fax 071 3579097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi usuwania azbestu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka, składowanie, transport do miejsca utylizacji wraz z ich przekazaniem w miejscu utylizacji - materiałów budowlanych zawierających azbest, wbudowanych w budynkach będących w zasobie Agencji Nieruchomości Rolnych, zlokalizowanych na obszarze województwa dolnośląskiego w powiatach: oławskim, strzelińskim, górowskim. Łącznie wszystkie części zamówienia dotyczą usunięcia ok. 23 422,0 m2 łącznie płyt azbestowo-cementowych falistych, płyt PW3A (płyta osłonowa o dwóch okładzinach z płaskiej płyty azbestowo-cementowej i rdzeniem ze styropianu) oraz gruzu zawierającego azbest, powstałego ze zniszczonych elementów objętego zamówieniem obiektu budowlanego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.23.00.00 - Usługi usuwania azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: dla części A: 15 000,00zł dla części B: 1 200,00zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu:przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE S.A. O/Wrocław 18 1140 1140 0000 3221 5100 1058 z dopiskiem w tytule wpłaty wadium - Usługi usuwania azbestu SO-0161- 34/07. Nie należy wpłacać wadium w formie pieniężnej do KASY OT ANR.; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. do wykonywania usług usuwania azbestu - badane w oparciu o dokumenty rejestracji działalności gospodarczej oraz posiadane decyzje właściwego terytorialnie organu ochrony środowiska do wytwarzania odpadów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniami Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. 03.192 poz 1876 i Dz.U. 04.71 poz 649) 1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia w usuwaniu materiałów zawierających azbest - tj. wykonanie, co najmniej 3 zadań usuwania azbestu w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy wykazać wykonanie w tym okresie) o wartości łącznej co najmniej 200 000,00zł. 1.3. Posiadanie niezbędnego potencjału technicznego do wykonania zamówienia 1.4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.5. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (nie zaleganie z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - Dokumenty: stosowne zaświadczenia z ZUS i US, polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności) na kwotę do 100 000,00zł. 1.6. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo ZP) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Załącznik nr 1 do formularza ofertowego - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 Prawa ZP uprawnionego do reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. 2. Załącznik nr 2 do formularza ofertowego - pozwolenie na wytwarzanie odpadów wydane przez właściwy dla danego przedmiotu zamówienia terytorialnie urząd (starostwo ) zgodnie z art. 17, 18, 20 ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 o odpadach (Dz.U. 01.62.628.) 3. Doświadczenie zawodowe stanowiący załącznik nr 3 do formularza ofertowego, zawierający wykaz wykonanych zamówień usuwania materiałów zawierających azbest. 4. Ubezpieczenie od OC stanowiące załącznik nr 4 do formularza ofertowego, zawierający polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego stanowiące załącznik nr 5 do formularza ofertowego, zawierający potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS stanowiące załącznik nr 6 do formularza ofertowego, zawierający potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Oświadczenia o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i SIWZ stanowiące załącznik nr 7 do formularza ofertowego 8. Oświadczenie z art.22 ust 1 stanowiące załącznik nr 8 do formularza ofertowego 9. Oświadczenie z art.24 stanowiące załącznik nr 9 do formularza ofertowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.anr.gov.pl/pl/article/61256

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60 oraz www.anr.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego pok. 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A. Usługi usuwania azbestu w powiecie strzelińskim i oławskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skała obręb Gołostowice dz. nr ewid. 316/12 gm. Strzelin , pow. strzeliński Magazyn nawozów nr inw. 140/180 : 1792 m2 płyty faliste na dachu 268,8 m2 płyty faliste na ścianach Magazyn nawozów nr inw. 139/180 : 1566 m2 płyty faliste na dachu 624,40 m2 płyty faliste na ścianach Jałownik nr inw. 143/180 : 2784,00 m2 płyty faliste na dachu 842,4m2 płyty faliste na ścianach Jałownik nr inw. 141/182 : 2383,8 m2płyty faliste na dachu 806,4m2 płyty faliste na ścianach Jałownik nr inw. 142/182 : 2784,00m2płyty faliste na dachu 842,40m2 płyty faliste na ścianach Magazyn nawozów nr inw. 138/180 : 2784 m2 płyty faliste na dachu 1008 m2 płyty faliste na ścianach Piskorzówek ,dz. nr ewid. 175/10 gm. Domaniów, pow. oławski Budynek części obory nr inw. 1017/182 Dotyczy ilości : 627 m2 płyt azbestowo-cementowych falistych na pokryciu i 1254 m2 płyt PW3A (płyta osłonowa o dwóch okładzinach z płaskiej płyty azbestowo-cementowej i rdzeniem ze styropianu) - płyta płaska azbestowo-cementowa łącznie 2*1254 m2 Opis: Materiały zawierające azbest : pokrycie dachu z płyty falistej a-c części obory o wym. rzutu wewnętrznego 30,00x 20,90 m kw., podsufitka tego dachu z podwójnej płaskiej płyty a-c wypełnionej styropianem PW-3A oraz płaska płyta a-c podsufitki w części przeznaczonej do rozbiórki o wym. rzutu wewnętrznego 60,00x 20.90 m kw..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.Usługi usuwania azbestu w powiecie górowskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryczeń dz. nr ewid. 219/14 gm. Góra pow. górowski Wylęgarnia nr inw. 71/182 - 112,8 m2 płyt azbestowo-cementowych falistych na pokryciu dachu Dziczek obręb Ryczeń nr ewid.215/3 gm. Góra pow. górowski Chlewnia nr inw. 17/182 - 557,60m2 płyt azbestowo-cementowych falistych na pokryciu dachu Tuczarnia nr inw.77/182 -787,2m2 płyt azbestowo-cementowych falistych na pokryciu dachu Chlewnia mateczna nr inw. 78/182 - 343,20m2 płyt azbestowo-cementowych falistych na pokryciu dachu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.