eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie częściowej wymiany sieci cieplnej c.o. i c.w.u. w istniejącym kanale kompleksu Ognica w Świnoujściu wraz z przyłączami do budynków.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-28

Szczecin: Wykonanie częściowej wymiany sieci cieplnej c.o. i c.w.u. w istniejącym kanale kompleksu Ognica w Świnoujściu wraz z przyłączami do budynków.
Numer ogłoszenia: 148118 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie częściowej wymiany sieci cieplnej c.o. i c.w.u. w istniejącym kanale kompleksu Ognica w Świnoujściu wraz z przyłączami do budynków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z częściową wymianą niskoparametrowej sieci cieplnej c.o. i c.w.u. na sieć z rur preizolowanych podwójnych THERMAFLEX w istniejącym kanale betonowym wraz z przyłączami do budynków kompleksu Ognica w Świnoujściu (PKOB 1274), polegające w szczególności na: 1) wykonaniu podsypki piaskowej w kanale; 2) montażu sieci cieplnej c.o. i c.w.u. wraz z przyłączami do budynków na odcinku 1 - od kotłowni (budynek nr 34) do budynku nr 44 około 168,00 m; 3) montażu sieci cieplnej c.o. od istniejącego trójnika DN 65 w punkcie C14 do punktu C20 bez odgałęzień i przyłączy do budynków na odcinku 2 około 127,00 m wraz z trójnikami i zasuwami w miejscach rozgałęzień; 4) montażu sieci cieplnej c.w.u. od kotłowni (budynek nr 34) do punktu C20 bez odgałęzień i przyłączy do budynków na odcinku 2 około 169,00 m wraz z trójnikami i zasuwami w miejscach rozgałęzień (demontaż pokrywy kanału i istniejącej sieci cieplnej nie jest objęty przedmiotem zamówienia); 5) wykonaniu studzienek odpowietrzających wraz z montażem armatury; 6) wykonaniu połączeń nowej sieci z istniejącą (za zasuwami) pozostałą do wymiany w terminie późniejszym; 7) napełnieniu sieci, próbach szczelności, regulacji przepływu czynnika grzewczego; 8) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 9) zasypaniu kanału; 10) oznakowaniu trasy przebiegu nowej sieci; 11) wywiezieniu gruzu i złomu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych - minimum jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w ww. specjalności, a także minimum 1 osobą niezbędną do dokonania aktualizacji mapy zasadniczej po wykonaniu robót posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. Wyżej wymienione osoby przewidziane do kierowania robotami budowlanymi oraz dokonania aktualizacji mapy zasadniczej po wykonaniu zamówienia, a także kierownik (właściciel) firmy i pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych winni posiadać uprawnienia upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą POUFNE.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do wykazu osób, które będą uczestniczy w wykonywaniu zamówienia należy załączyć kopie uprawnień budowlanych upoważniających do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, a także kopię aktualnego zaświadczenia o tym że osoba ta jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - minimum jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w ww. specjalności, a także kopię uprawnień zawodowych (minimum 1 osoba) w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. Dokumenty i oświadczenia związane z dostępem do informacji niejawnych niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj.: a) kopie Poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą POUFNE oraz kopie zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wymagane przepisami ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 1999 r. , Nr 11, poz. 95 ze zmianami) wystawione dla: - kierownika (właściciela) firmy; - pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych. - osoby (minimum jednej) przewidzianej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych; - osoby (minimum jednej) przewidzianej do dokonania aktualizacji mapy zasadniczej po wykonaniu zamówienia; b) oświadczenie o tym, że wykonawca posiada kancelarię tajną (wraz z podaniem jej adresu) i pomieszczenie przystosowane do prac z dokumentami niejawnymi oraz dysponuje przewoźnikiem, który obsługuje firmę w zakresie poczty niejawnej (wraz z podaniem jej nazwy i adresu).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku: 1) zmiany terminu realizacji wynikającego z wystąpienia nieprzewidzianych a niezbędnych do wykonania zamówienia robót dodatkowych lub zamiennych; 2) zmiany wartości wynagrodzenia wynikającej z wystąpienia robót zaniechanych; 3) zmiany terminu realizacji lub wynagrodzenia wynikających z błędów projektowych; 4) zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałe z winy osób trzecich; 5) zmiany technologii wykonania części robót przynosząca korzyści zamawiającemu, polepszająca jakość użytkowania lub bezpieczeństwo użytkowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba RZI Szczecin, budynek nr 22, biuro nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.