eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUnity stomatologiczne; UM-ZP-262-18/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Lublin: Unity stomatologiczne; UM-ZP-262-18/09
Numer ogłoszenia: 148128 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 528 88 67, faks 081 5328927.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Unity stomatologiczne; UM-ZP-262-18/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa unitów stomatologicznych - szt.11, w konfiguracji określonej przez Zamawiającego oraz spełniających parametry techniczne i użytkowe zawarte w SIWZ wraz z montażem obejmującym rozpakowanie, zainstalowanie, uruchomienie, przeszkolenie pracowników odbiorców i przekazanie do użytku odbiorcom. Urządzenia winny być fabrycznie nowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne 51.41.00.00 - Usługi instalowania sprzętu medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 u.p.z.p. 1.5 potwierdzą, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896 ze zm.) dalej ustawy o wyrobach medycznych. 2. W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w ppkt 1.2., 1.3. i 1.5. mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę. Pozostałe warunki musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w III.2) poniżej wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w III.2) ust. 1 powyżej. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w III.2) ppkt 1.5. powyżej należy przedłożyć: 1.3.1. dokumenty (deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych) potwierdzające zgodność oferowanego wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896 ze zm.), właściwe dla klasy oferowanego wyrobu medycznego, 1.3.2. zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z wymaganiami zasadniczymi w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych w przypadku załączenia do oferty deklaracji zgodności. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców: 2.1. dokument wymieniony w pkt. 1.1 może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika upoważnionego do ich reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2. dokument wymieniony w pkt 1.2. składa osobno każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2.3. dokumenty wymienione w pkt 1.3. składa jeden lub więcej wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którzy wykazują spełnienie warunku. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Ocena techniczna (Wymagania techniczne, użytkowe i funkcjonalność) - 50
  • 3 - Warunki gwarancji i serwisu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dostępna na stronie internetowej j/w, w sprawach formalnych - Marlena Żytkowska tel. 081 528-88-70, e-mail: m.zytkowska@umlub.pl; w sprawach merytorycznych - Edward Gerhant tel. (081) 528-88-91.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 12:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin pokój 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.