To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Łódź: Dostawa leków , psychotropów , płynów infuzyjnych ,rozpuszczalników oraz zamkniętego systemu do pobierania krwi do apteki szpitalnej
Numer ogłoszenia: 148131 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107083 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków , psychotropów , płynów infuzyjnych ,rozpuszczalników oraz zamkniętego systemu do pobierania krwi do apteki szpitalnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków ,psychotropów, płynów infuzyjnych, rozpuszczalników oraz zamkniętego systemu do pobierania krwi typu aspiracyjno-próżniowego specjalistycznych do apteki szpitalnej . Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 Pakiety. Szczegółowy opis poszczególnych pakietów i przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 14 a-14 d do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na leki o innych nazwach handlowych niż wymienione w specyfikacji przetargowej lecz zawierające substancję czynną o tej samej nazwie międzynarodowej. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia .Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną , zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp , jest zobowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ , bądź tez przewiduje rozwiazania lepsze niż opisywane. Za zamiennik należy rozumieć preparat, który ma identyczne działanie , posiada taką samą dawkę leku oraz tą samą drogę podania . Zamawiający dopuszcza zamianę postaci leków w zakresie tabletek powlekanych, kapsułek, drażetek,i.t.p.oraz leków iniekcyjnych w zakresie ampułek i fiolek. W przypadku gdy żądany przez Zamawiającego lek nie jest już produkowany lub jest tymczasowy brak produkcji tego leku, a nie ma równoważnego, którym można by było go zastąpić należy wycenić ten lek podając ostatnia cenę sprzedaży oraz uwagę o jego braku lub wstrzymaniu produkcji. Zamawiający określa , że wymaganym terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest okres jednego roku- 12 miesięcy. Dostawy każdej części przedmiotu zamówienia przedmiotu realizowane będą sukcesywne, dostawy będą cząstkowe, w miarę potrzeb Zamawiającego i zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. W zakresie Pakietów 3 i 4- przewiduje się dostawy od 13 lipca 2013, w zakresie Pakietów 1 i 2 - przewiduje się , iż zamówienia na niektóre pozycje będą składane z opóźnieniem, tj. pierwsza dostawa może nastąpić później niż dnia 13 lipca 2013 roku...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.92.00 - 33.69.92.00 33.69.21.00 - Roztwory do wstrzykiwania 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 -Leki różnych grup terapeutycznych 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum firm: PGF Urtica Sp. z o.o. - Lider; PGF Hurt Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 343000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 255185,09
Oferta z najniższą ceną: 255185,09 / Oferta z najwyższą ceną: 292989,56
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1A -Leki różnych grup terapeutycznych 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSK Serwices Sp zo.o., ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47664,56
Oferta z najniższą ceną: 47664,56 / Oferta z najwyższą ceną: 49240,55
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2 -Psychotropy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Intra Sp z o.o.,, ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94390,27
Oferta z najniższą ceną: 94390,27 / Oferta z najwyższą ceną: 105802,63
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 -Płyny infuzyjne i rozpuszczalniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 11 a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42274,01
Oferta z najniższą ceną: 42274,01 / Oferta z najwyższą ceną: 42274,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.