Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-15
Stęszew: Przeprowadzenie wyjazdowych obozów naukowych dla dzieci z klas IV - VI szkół podstawowych w Gminie Stęszew, w tym dla dzieci niepełnosprawnych w ramach projektu Mój lepszy start realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2 . Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 148140 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stęszew , ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, tel. 8197141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.steszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie wyjazdowych obozów naukowych dla dzieci z klas IV - VI szkół podstawowych w Gminie Stęszew, w tym dla dzieci niepełnosprawnych w ramach projektu Mój lepszy start realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2 . Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu wyjazdowych obozów naukowych dla dzieci z klas IV - VI szkół podstawowych w Gminie Stęszew, w tym dla dzieci niepełnosprawnych w ramach projektu Mój lepszy start, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.1. Pakiet 1: Organizacja naukowego obozu sportowego Wymagania ogólne: - miejsce i czas realizacji zamówienia: 10.07.2013 r. - 16.07.2013 r. Ośrodek na terenie Wielkopolski z bezpośrednim dostępem do jeziora - Zamawiający wymaga, aby organizacja obozów w ramach projektu, odbywała się podczas wakacji, po wcześniejszym uzgodnieniu konkretnych terminów z Zamawiającym - wyjazd 7-dniowy, 6 noclegów - maksymalna liczba osób - 40 uczestników - uczennic i uczniów biorących udział w projekcie, 3 osoby opieki, 3 organizatorów, 1 kierowca Wymagania merytoryczne: - zajęcia sportowe ogólnorozwojowe dla początkujących. Wszelkie zajęcia będą dostosowane do wieku uczestnika obozu - program powinien obejmować co najmniej: zajęcia na basenie, wodne zajęcia sportowe: kajaki, łódki, żaglówki, zajęcia z piłki nożnej, koszykowej, siatkowej, zajęcia z tenisa, zajęcia z badmintona, zajęcia na kręgielni, 1 całodniową wycieczkę, zwiedzanie okolicy, dyskotekę, ognisko 4.2. Pakiet 2: Organizacja naukowego obozu językowego Wymagania ogólne: - miejsce i czas realizacji zamówienia: 10.08.2013 r. - 16.08.2013 r. Ośrodek w miejscowości nadmorskiej w okolicach Łeby - Zamawiający wymaga, aby organizacja obozów w ramach projektu, odbywała się podczas wakacji, po wcześniejszym uzgodnieniu konkretnych terminów z Zamawiającym - wyjazd 7-dniowy, 6 noclegów - maksymalna liczba osób - 40 uczestników - uczennic i uczniów biorących udział w projekcie, 3 osoby opieki, 3 organizatorów, 1 kierowca Wymagania merytoryczne: - doskonalenie umiejętności językowych poprzez zabawę na wszystkich poziomach zaawansowania - doskonalenie i rozwijanie sprawności naturalnego komunikowania się w języku angielskim niemieckim, poprawności pisowni i rozumienia ze słuchu - stosowanie nowoczesnych technik nauki języka obcego, zdobywanie umiejętności praktycznych: pisanie, rozumienie ze słuchu, z wykorzystaniem anglojęzycznych niemieckojęzycznych czasopism i filmów, techniki karaoke - doskonalenie żywego języka - ćwiczenie języka w naturalnych, codziennych sytuacjach - zajęcia językowe odbywają się podczas wycieczek - uczestnicy realizują zadania w formie project in English Deutsch zdobywając informacje podczas zwiedzania obiektów oraz na podstawie przeprowadzonych rozmów i wywiadów w języku angielskim niemieckim z przewodnikami, osobami zatrudnionymi w muzeach - redagowanie obozowego Timesa - relacje z życia obozowego, humor, rozrywka - ponadto program powinien obejmować zajęcia sportowo-rekreacyjne, dyskotekę, ognisko, 1 wycieczkę całodniową, zwiedzanie okolicy, plażowanie 4.3. Pakiet 3: Organizacja naukowego obozu matematycznego i kompetencji miękkich Wymagania ogólne: - miejsce i czas realizacji zamówienia: 20.08.2013 r. - 27.08.2013 r. Ośrodek w miejscowości górskiej na Podhalu - Zamawiający wymaga, aby organizacja obozów w ramach projektu, odbywała się podczas wakacji, po wcześniejszym uzgodnieniu konkretnych terminów z Zamawiającym - wyjazd 7-dniowy, 6 noclegów. - Maksymalna liczba osób - 40 uczestników - uczennic i uczniów biorących udział w projekcie, 3 osoby opieki, 3 organizatorów, 1 kierowca. Wymagania merytoryczne: - celem wakacyjnych lekcji jest krótki ale intensywny kurs przypominający i utrwalający dotychczasowo poznany zakres materiału z zakresu matematyki i kompetencji miękkich. Zajęcia realizowane będą zgodnie z podstawą programową dla Szkoły Podstawowej - ponadto program powinien obejmować zajęcia sportowo-rekreacyjne, dyskotekę, ognisko, 1 wycieczkę całodniową, zwiedzanie okolicy, wędrówki piesze po górach 4.4. Pakiet 4: Organizacja naukowego obozu społeczno-artystycznego Wymagania ogólne: - miejsce i czas realizacji zamówienia: 27.07.2013 r. - 03.08.2013 r. Ośrodek w miejscowości nadmorskiej w okolicach Mierzei Wiślanej - Zamawiający wymaga, aby organizacja obozów w ramach projektu, odbywała się podczas wakacji, po wcześniejszym uzgodnieniu konkretnych terminów z Zamawiającym - wyjazd 7-dniowy, 6 noclegów - maksymalna liczba osób - 40 uczestników - uczennic i uczniów biorących udział w projekcie, 3 osoby opieki, 3 organizatorów, 1 kierowca Wymagania merytoryczne: - doskonalenie technik malarskich pod okiem wykwalifikowanych instruktorów - prowadzenie zajęć z wykorzystaniem wielu technik (akwarela, pastela, glina, malowanie szkła, batiki) da szansę uczestnikom na indywidualne wyrażenie siebie - wykorzystanie naturalnych materiałów do zorganizowania Wystawy morzokształtów, aby rozwijać wrażliwość i estetykę na piękno natury - odwzorowywanie kształtów poprzez: rzeźbę w piasku i glinie - zabawy japońską sztuką orgiami - kształtowanie własnego image artystycznego poprzez szeroki wachlarz metod i form pracy - kolaż artystyczny na plaży - wystawa morzokształtów. - ponadto program powinien obejmować zajęcia sportowo-rekreacyjne, dyskotekę, ognisko, 1 wycieczkę całodniową, zwiedzanie okolicy, plażowanie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, iż posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników wydane przez właściwy dla siedziby Wykonawcy Urząd Marszałkowski
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, tj.: wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 4 usługi zorganizowania warsztatów edukacyjnych obozów naukowych dla dzieci współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, w tym co najmniej 3 warsztatów obozów dla dzieci niepełnosprawnych o łącznej wartości dla wszystkich usług minimum 130 tys. złotych brutto. Każda usługa powinna obejmować: transport, wyżywienie, zakwaterowanie, organizację czasu wolnego oraz realizację zajęć szkoleń warsztatów. Wykonawca składa poświadczenie wykonanych usług według wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. 10.1.1. Dowodami w sprawie będą: poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług/dostaw, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 10.1.2. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 10.2.1. 10.1.3. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt. 10.2.1, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w §1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz.1817)., tj. np. referencje lub inny dokument.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że; dysponuje co najmniej min. 6 osobami z kwalifikacjami do sprawowania opieki nad dziećmi, w tym niepełnosprawnymi, które posiadają ukończone studia wyższe pedagogiczne kierunkowe w dziedzinie: język angielski, język niemiecki, wychowanie fizyczne z uprawnieniami instruktora żeglarstwa, geografia, matematyka, historia, WOS, język polski, plastyka, muzyka, sztuka oraz ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi min. 3 lata. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że; dysponuje co najmniej min. 6 osobami z kwalifikacjami do sprawowania opieki nad dziećmi, w tym niepełnosprawnymi, które posiadają ukończone studia wyższe pedagogiczne kierunkowe w dziedzinie: język angielski, język niemiecki, wychowanie fizyczne z uprawnieniami instruktora żeglarstwa, geografia, matematyka, historia, WOS, język polski, plastyka, muzyka, sztuka oraz ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi min. 3 lata. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał iż posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez Wykonawcę ubezpieczenia powinny być ważne w dniu składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Program pobytów wraz z podaniem nazwy ośrodka, adresu oraz zdjęcia dokumentujące wyposażenie ośrodka w niezbędną infrastrukturę oraz zdjęcia pokoi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Doświadczenie - 60
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.steszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, pokój 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI STĘSZEW
- Remont pokrycia dachowego budynku "B" Przedszkola w Stęszewie
- Część 1: Budowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Stęszewie Część 2: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Stęszew
- Budowa stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem wody dla terenów aktywizacji gospodarczej w Strykowie - Etap II
więcej: przetargi STĘSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Hotelarska usługa noclegowa - polsko-ukraińska współpraca instytucji przedstawicielskich reprezentujących rektorów"
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- "Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem"
- "Świadczenie usług noclegowych"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń SEP
- Zakwaterowanie studentów University of Georgia, uczestniczących w projekcie dydaktycznym "One health in Poland - HERD HEALTH MANAGEMENT", realizowanym na WMWet w dniach 15.05.2025r.- 04.06.2025r.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.