To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-09
Puławy: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu interpersonalnego, kursu pomocy przedmedycznej i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach Działań indywidualnych dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 148165 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113967 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu interpersonalnego, kursu pomocy przedmedycznej i indywidualnego doradztwa zawodowego w ramach Działań indywidualnych dla osób niepełnosprawnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningu interpersonalnego wraz z kursem pomocy przedmedycznej a także indywidualnym doradztwem zawodowym dla 15 uczestników programu. Uczestnicy programu to 15 osób w wieku 20-64 z orzeczonym stopniem niepełnosprawności lub grupą inwalidzką, z różnymi dysfunkcjami m.in. z chorobami neurologicznymi, dysfunkcją narządu słuchu, mowy, ruchu i z ogólnego stanu zdrowia).1) Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że miejscem realizacji zamówienia ma być miasto Puławy. Budynek w którym odbędą się szkolenia oraz sale szkoleniowe winny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.2) Termin realizacji i czas trwania zamówienia: zamówienie ma być zrealizowane w terminach do wyboru przez Wykonawcę:a) Trening interpersonalny: 07.07.2014 r.do 11.07.2014 r., lub 14.07.2014 r.do18.07.2014 r. Zamawiający zastrzega, że w przypadku podpisania umowy po 07.07.2014r. Wykonawca ma obowiązek zrealizować ww. zamówienie w terminie 14.07.2014 do18.07.2014r. (tj. 5 dni roboczych od pon.- do pt.).b) Kurs pomocy przedmedycznej: w terminie pomiędzy 01.07.2014 a 31.07.2014 r. c) Indywidualne doradztwo zawodowe: w terminie pomiędzy 01.07.2014 a 31.07.2014 r. Zamawiający zastrzega, że jeżeli umowa zostanie zawarta (dot. podpunktu b) i c)) po 1 lipca 2014r. to Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2014r. 3) Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć:Wykonawca ma zrealizować następujące zajęcia oraz zagadnienia tematyczne: a)Trening interpersonalny Doskonalenie umiejętności i zachowań komunikacyjnych, w tym nauka otrzymywania i udzielania informacji zwrotnej,Weryfikacja i możliwość zmiany swoich zachowań i utrwalonych niepożądanych nawyków, które przeszkadzają w budowaniu i utrzymywaniu dobrych relacji z innymi ludźmi,spostrzeganie i lepsze rozumienie siebie i innych ludzi w relacjach międzyludzkich budowanie indywidualnych obszarów rozwoju osobistego ; b) Kurs pomocy przedmedycznej Program kursu pierwszej pomocy powinien obejmować omawianie postępowania m.in: przy padaczce, utracie przytomności, zadławieniu, ranach różnego rodzaju, nagłym zatrzymaniu krążenia lub oparzeniach, czyli takich schorzeniach i urazach, na jakie możemy się natknąć w życiu codziennym, ze szczególnym uwzględnieniem niepełnosprawności. Ponadto uczestnicy powinni nabyć wiedzę jak zabezpieczyć miejsce wypadku, a także zapoznać się z podstawowymi elementami ratownictwa drogowego. Ww. program ma pozwolić kursantom, po zakończonym szkoleniu, poradzić sobie w większości sytuacji, w których zdrowie lub życie są zagrożone. c) Indywidualne doradztwo zawodowe indywidualne konsultacje, podczas których doradca wspólnie z uczestnikiem opracowuje najbardziej korzystne rozwiązanie dla danej osoby w konkretnej sytuacji zawodowej, biorąc pod uwagę jego sytuacje zdrowotną, wykształcenie, predyspozycje zawodowe, ścieżkę zawodową oraz rynek pracy.4) Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania poszczególnych zajęć: a) Trening interpersonalny. Zajęcia mają być realizowane w formie grupowej. Udział w nich ma wziąć 15 osób. Łącznie wykonawca ma zrealizować 16 godzin zajęć, przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut. Po każdych 2 godzinach zajęć wykonawca ma zapewnić 15 minut przerwy, dzienny wymiar zajęć nie może przekroczyć 4 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 15.00,w jednym z podanych terminów. b) Kurs pomocy przedmedycznej Kurs ma być realizowany w formie grupowej. Udział w nim ma wziąć 8 osób, czas trwania zajęć to łącznie 6 godzin, przy czym 1 godzina dydaktyczna to 45 minut. Po każdych 2 godzinach zajęć wykonawca ma zapewnić 15 minut przerwy. c) Indywidualne doradztwo zawodowe Zajęcia mają być realizowane w formie indywidualnej. Udział w nich bierze 14 uczestników. Z każdym z uczestników wykonawca ma przeprowadzić po 2 godziny zajęć, przy czym 1 godzina doradztwa to 45 minut zegarowych (łącznie 28 godzin). Zajęcia mają się odbywać w terminie wskazanym wyżej i uzgodnionym terminie z uczestnikami. 5) Wymagane minimalne kwalifikacje kadry która będzie prowadziła zajęcia: a)Trening interpersonalny Zajęcia powyższe mają być prowadzone przez minimum 1 osobę, która posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa. b)Kurs pomocy przedmedycznej Kurs ma być prowadzony przez minimum 2 osoby, z których każda posiadać ma wykształcenie co najmniej wyższe o kierunku medycyna lub wykształcenie co najmniej policealne o kierunku ratownik medyczny. c)Indywidualne doradztwo zawodowe Zajęcia powyższe mają być prowadzone przez minimum 1 osobę, która posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy doradcy zawodowego. 6) Inne wymagania jakie ma spełnić wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający zastrzega, że wykonawca nie może pobierać od uczestników żadnych dodatkowych opłat.Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt zamówienia dla wszystkich uczestników szkolenia: a)materiały dydaktyczne szkoleniowe niezbędne do realizacji zajęć dla 15 osób - uczestników programu biorących udział w Treningu interpersonalnym tj. po 1 notatniku A-4, i po 1 długopisie, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników. Wszystkie materiały szkoleniowe i biurowe wydawane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy). b)serwis kawowy dla wszystkich uczestników podczas trwania zajęć grupowych (tj. co najmniej kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, woda mineralna, ciastka),c)sala szkoleniowa wyposażona w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć a w szczególności stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny, sala szkoleniowa ma być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, sala szkoleniowa, d)każdy z uczestników zajęć ma otrzymać zaświadczenia o uczestnictwie odrębne dla każdego rodzaju zajęć tj. zaświadczenie o uczestnictwie w Treningu interpersonalnym, zaświadczenie o uczestnictwie w Kursie pomocy przedmedycznej, zaświadczenie o uczestnictwie w Indywidualnym doradztwie zawodowym. Wszystkie zaświadczenia mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS, i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logotyp PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Samodzielni - nie sami jest współfinansowany przez UE w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STOWARZYSZENIE SYNERGIA, ul. Inżynierska 3,, 20-484 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5350,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5370,00
Oferta z najniższą ceną: 2250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Usługa ubezpieczenia Gminy Puławy oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - 3 zadania
- "Zakup i sukcesywna dostawa talonów w formie papierowej dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie 02.01.2025r. - 31.12.2025r."
- "Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach"
- usługa odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 18 02 02 w okresie 24 m-cy, znak sprawy DZ-23/329/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.