eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa odzieży oraz obuwia roboczego i ochronnego dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-31

Radom: Zakup i dostawa odzieży oraz obuwia roboczego i ochronnego dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 14816 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odzieży oraz obuwia roboczego i ochronnego dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Odzież i obuwie robocze, odzież ochronna, ręczniki LP. Rodzaj artykułu Ilość na 12 miesięcy 1. Ubrania robocze drelichowe: a) dwa kolory: niebieski (29 klp.) i zielony (15 kpl.); b) spodnie: na szelkach typu ogrodniczki, 4 kieszenie, pasek z gumkami na bokach, rozporek na suwak, nogawki proste; c) bluza: - rozpinana, - rękaw z mankietem, - długość do biodra, - pasek z gumkami po bokach, - kieszeń na piersi i dwie boczne, - logo RSzS na górnej kieszeni; d) tkanina 60% poliester, 40% bawełna; e) gramatura tkaniny od 280 do 330 g/m2; f) kurczliwość do 3%; g) w rozmiarach 42-56, wzrost 166 - 188; 44 kpl. 2. Ubrania monterskie: a) kolor grafit; b) spodnie: - na szelkach typu ogrodniczki, - 6 kieszeni, - pasek z gumkami na bokach, - rozporek na suwak, - nogawki proste; c) bluza: - rozpinana, - rękaw z mankietem, - długość do biodra, - pasek z gumkami po bokach, - kieszeń na piersi i dwie boczne; d) gramatura tkaniny 280-300 g/m2; e) kurczliwość do 3%. f) w rozmiarach 42-56, wzrost 170 - 178; 4 kpl. 3. Koszula flanelowa: a) w ciemnym kolorze; b) gramatura od 180 do 200 g/m2; c) kurczliwość do 3%; d) w rozmiarach 42-56, wzrost 166 - 188; 38 szt. 4. Czapka drelichowa: a) dwa kolory - zielony (11 szt.) i niebieski drelich (29 szt.); b) z przodu z daszkiem z wkładką usztywniającą; c) tył z regulowanym zapięciem; d) gramatura tkaniny od 220 do 240 g/m2 ; e) kurczliwość do 3%; 40 szt. 5. Trzewiki robocze - męskie: a) obuwie skórzane, skóra barwiona na czarno; b) spody z tworzywa antypoślizgowego; c) wzmacniane noski; d) w rozmiarach od 40-46; 44 par 6. Gumofilce: a) kolor czarny; b) materiał guma, filc; c) spody antypoślizgowe; d) w rozmiarach od 40-46; 8 par 7. Kurtka ocieplana damska z odpinanym ocieplaczem a) tkanina wodoodporna 60 % poliester, 40 % bawełna, (+/- 10 %); b) kolor granat lub szary ; c) długość do 1/3 uda; d) kaptur dopinany na suwak; e) zapinana na suwak; f) dwie kieszenie; g) mankiet ze ściągaczem; h) w rozmiarach od 42-56, wzrost 170- 188; 46 szt. 8. Kurtka ocieplana męska a) tkanina 60% poliester, 40% bawełna, (+/- 10 %); b) kolor popielato-czarny; c) długość do 1/3 uda; d) kaptur dopinany na suwak; e) rękaw ze ściągaczem na gumce; f) zapinana na suwak; g) rozmiarach od 42-56, wzrost 166- 188; 35 szt. 9. Bezrękawnik ocieplany damski: a)tkanina 60% poliester, 40 % bawełna ; b)kolor beżowy; c) kołnierz typu stójka; d) dół kamizelki ściągany stoperami; e) podszewka pikowana wykonana z poliamidu; f) dwie kieszenie; g) zapinana na zamek błyskawiczny; h) rozmiarach od 42-56, wzrost 170- 188; 5 szt. 10. Kurtka p/deszczowa: a) tkanina wodoodporna; b) kolory; granat (9szt.) i czerwony (1 szt.); c) długość przed kolano; d) kaptur dopinany na suwak; e) zapinana na suwak; f) dwie kieszenie boczne; g) w rozmiarach: damska -36/160 (1szt.), męskie- 42-56, wzrost 166- 188 (9szt.); 10 szt. 11. Ręczniki: a) kolory ciemne; b) 100 % bawełna; c) rozmiar 65 x 130; 45 szt. Dotyczy poz. 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10, 11 - Zamawiający wymaga UMIESZCZENIE LOGA do n/w przedmiotu zamówienia: Wzór loga: poz. 1: spodnie - logo ma się znajdować na przedniej kieszeni z lewej strony, ma być widoczne, kolor - dla ubrań zielonych - niebieskie, dla ubrań niebieskich - inny odcień niebieskiego niż kolor ubrania bluza - logo ma się znajdować z przodu na kieszeni na piersi, ma być widoczne, kolor - niebieski poz. 2: spodnie - logo ma się znajdować na przedniej kieszeni z lewej strony, ma być widoczne, kolor - niebieski bluza - logo ma się znajdować z przodu na kieszeni na piersi, ma być widoczne, kolor - niebieski poz. 3, 7, 8, 9, 10: logo ma się znajdować z przodu na wysokości piersi po lewej stronie, ma być widoczne, kolor - niebieski poz. 11: logo ma się znajdować w jednym rogu ręcznika, ma być widoczne, kolor - niebieski dotyczy pozycji powyżej: logo na się znajdować na białym tle; ma być naszyte lub wyhaftowane lub wtkane lub inne Warunki pakowania towaru: Poz. 1, 2, 3, 4, 8, 10 - towar pakowany zestawami lub pojedynczo z imiennym oznaczeniem użytkownika według załącznika do umowy. Zestaw I i II w opakowaniu zbiorczym dla Działu Technicznego i Działu Administracyjno-Gospodarczego. Wykaz towaru (spis zestawów, rozmiarów, ilości) zostanie załączony Wykonawcy do umowy. Poz. 5, 6, 7, 9, 11 - każda pozycja w oddzielnym opakowaniu według załącznika do umowy Część nr 2 - Obuwie profilaktyczne LP. Rodzaj artykułu Ilość na 12 miesięcy 1. Obuwie profilaktyczne damskie - klapki: a) obuwie skórzane na koturnie, skóra barwiona na biało; b) palce odkryte; c) spody z tworzywa antypoślizgowego; d) z profilem ortopedycznym; e) wewnętrzna skórzana wkładka; f) możliwość regulacji tęgości; g)w rozmiarach od 35- 43; 1150 par 2. Obuwie profilaktyczne męskie palce kryte: a) obuwie skórzane, skóra barwiona na biało - dziurkowana; b) palce kryte; c) spody z tworzywa antypoślizgowego; d) pasek z regulacją na pięcie; e) ergonomiczne wkładki; f) wewnętrzna skórzana wkładka; g) w rozmiarach od 39- 46; 160 par 3. Obuwie damskie dla pracowników kuchni: a) palce kryte; b) podeszwy antypoślizgowego; c) biały kolor obuwia; d) możliwość prania w temperaturze 40° C; e) zapobieganie rozwoju drobnoustrojów i grzybów w obuwiu; f) w rozmiarach od 35- 44; g) muszą spełniać wymagania systemu HACCP; 28 par 4. Drewniaki męskie: a) pokrycie skórzane, skóra barwiona na biało; b) spody wyprofilowane, drewniane, antypoślizgowe; c) w rozmiarach od 39- 46; 2 par Warunki pakowania towaru: Towar pakowany z podziałem na obuwie damskie i męskie. W opakowaniu rozmiar i ilość zgodnie z załącznikiem do umowy. Część nr 3 - Obuwie operacyjne LP. Rodzaj artykułu Ilość na 12 miesięcy 1. Obuwie operacyjne: a) kolor zielony; b) z możliwością sterylizacji w autoklawach w temperaturze do 135° C i prania w temperaturze 90° C; c) o własnościach antystatycznych; d) podeszwy antypoślizgowe i absorbujące energię w okolicy piętowej, anatomicznie dostosowane do stopy; e) po bokach otwory wentylacyjne; f) w rozmiarze od 35- 46; 30par Warunki pakowania towaru: W jednym opakowaniu rozmiar i ilość zgodnie z załącznikiem do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.13.00.00-0, 18.41.00.00-6, 18.81.20.00-4, 39.51.41.00-9, 18.83.20.00-0, 18.83.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium. 2. Zamawiający określa wadium w wysokości: - dla Części nr 1 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) - dla Części nr 2 - 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych) - dla Części nr 3 - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) Wadium nalezy wnieść do dnia 2011.02.09 do godz. 10:00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie dostawy oferowanego towaru na kwotę min: a) dla Części nr 1 - 9 000,00 zł b) dla Części nr 2 - 22 000,00 zł c) dla Części nr 3 - 1 000,00 zł Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2. Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Cena jednostkowa brutto może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia pok. 316 III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2011 godzina 10:00, miejsce: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia pok. 316 III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież i obuwie robocze, odzież ochronna, ręczniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Rodzaj artykułu Ilość na 12 miesięcy 1. Ubrania robocze drelichowe: a) dwa kolory: niebieski (29 klp.) i zielony (15 kpl.); b) spodnie: na szelkach typu ogrodniczki, 4 kieszenie, pasek z gumkami na bokach, rozporek na suwak, nogawki proste; c) bluza: - rozpinana, - rękaw z mankietem, - długość do biodra, - pasek z gumkami po bokach, - kieszeń na piersi i dwie boczne, - logo RSzS na górnej kieszeni; d) tkanina 60% poliester, 40% bawełna; e) gramatura tkaniny od 280 do 330 g/m2; f) kurczliwość do 3%; g) w rozmiarach 42-56, wzrost 166 - 188; 44 kpl. 2. Ubrania monterskie: a) kolor grafit; b) spodnie: - na szelkach typu ogrodniczki, - 6 kieszeni, - pasek z gumkami na bokach, - rozporek na suwak, - nogawki proste; c) bluza: - rozpinana, - rękaw z mankietem, - długość do biodra, - pasek z gumkami po bokach, - kieszeń na piersi i dwie boczne; d) gramatura tkaniny 280-300 g/m2; e) kurczliwość do 3%. f) w rozmiarach 42-56, wzrost 170 - 178; 4 kpl. 3. Koszula flanelowa: a) w ciemnym kolorze; b) gramatura od 180 do 200 g/m2; c) kurczliwość do 3%; d) w rozmiarach 42-56, wzrost 166 - 188; 38 szt. 4. Czapka drelichowa: a) dwa kolory - zielony (11 szt.) i niebieski drelich (29 szt.); b) z przodu z daszkiem z wkładką usztywniającą; c) tył z regulowanym zapięciem; d) gramatura tkaniny od 220 do 240 g/m2 ; e) kurczliwość do 3%; 40 szt. 5. Trzewiki robocze - męskie: a) obuwie skórzane, skóra barwiona na czarno; b) spody z tworzywa antypoślizgowego; c) wzmacniane noski; d) w rozmiarach od 40-46; 44 par 6. Gumofilce: a) kolor czarny; b) materiał guma, filc; c) spody antypoślizgowe; d) w rozmiarach od 40-46; 8 par 7. Kurtka ocieplana damska z odpinanym ocieplaczem a) tkanina wodoodporna 60 % poliester, 40 % bawełna, (+/- 10 %); b) kolor granat lub szary ; c) długość do 1/3 uda; d) kaptur dopinany na suwak; e) zapinana na suwak; f) dwie kieszenie; g) mankiet ze ściągaczem; h) w rozmiarach od 42-56, wzrost 170- 188; 46 szt. 8. Kurtka ocieplana męska a) tkanina 60% poliester, 40% bawełna, (+/- 10 %); b) kolor popielato-czarny; c) długość do 1/3 uda; d) kaptur dopinany na suwak; e) rękaw ze ściągaczem na gumce; f) zapinana na suwak; g) rozmiarach od 42-56, wzrost 166- 188; 35 szt. 9. Bezrękawnik ocieplany damski: a)tkanina 60% poliester, 40 % bawełna ; b)kolor beżowy; c) kołnierz typu stójka; d) dół kamizelki ściągany stoperami; e) podszewka pikowana wykonana z poliamidu; f) dwie kieszenie; g) zapinana na zamek błyskawiczny; h) rozmiarach od 42-56, wzrost 170- 188; 5 szt. 10. Kurtka p/deszczowa: a) tkanina wodoodporna; b) kolory; granat (9szt.) i czerwony (1 szt.); c) długość przed kolano; d) kaptur dopinany na suwak; e) zapinana na suwak; f) dwie kieszenie boczne; g) w rozmiarach: damska -36/160 (1szt.), męskie- 42-56, wzrost 166- 188 (9szt.); 10 szt. 11. Ręczniki: a) kolory ciemne; b) 100 % bawełna; c) rozmiar 65 x 130; 45 szt. Dotyczy poz. 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10, 11 - Zamawiający wymaga UMIESZCZENIE LOGA do n/w przedmiotu zamówienia: Wzór loga: poz. 1: spodnie - logo ma się znajdować na przedniej kieszeni z lewej strony, ma być widoczne, kolor - dla ubrań zielonych - niebieskie, dla ubrań niebieskich - inny odcień niebieskiego niż kolor ubrania bluza - logo ma się znajdować z przodu na kieszeni na piersi, ma być widoczne, kolor - niebieski poz. 2: spodnie - logo ma się znajdować na przedniej kieszeni z lewej strony, ma być widoczne, kolor - niebieski bluza - logo ma się znajdować z przodu na kieszeni na piersi, ma być widoczne, kolor - niebieski poz. 3, 7, 8, 9, 10: logo ma się znajdować z przodu na wysokości piersi po lewej stronie, ma być widoczne, kolor - niebieski poz. 11: logo ma się znajdować w jednym rogu ręcznika, ma być widoczne, kolor - niebieski dotyczy pozycji powyżej: logo na się znajdować na białym tle; ma być naszyte lub wyhaftowane lub wtkane lub inne Warunki pakowania towaru: Poz. 1, 2, 3, 4, 8, 10 - towar pakowany zestawami lub pojedynczo z imiennym oznaczeniem użytkownika według załącznika do umowy. Zestaw I i II w opakowaniu zbiorczym dla Działu Technicznego i Działu Administracyjno-Gospodarczego. Wykaz towaru (spis zestawów, rozmiarów, ilości) zostanie załączony Wykonawcy do umowy. Poz. 5, 6, 7, 9, 11 - każda pozycja w oddzielnym opakowaniu według załącznika do umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.13.00.00-0, 18.41.00.00-6, 18.81.20.00-4, 39.51.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obuwie profilaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Rodzaj artykułu Ilość na 12 miesięcy 1. Obuwie profilaktyczne damskie - klapki: a) obuwie skórzane na koturnie, skóra barwiona na biało; b) palce odkryte; c) spody z tworzywa antypoślizgowego; d) z profilem ortopedycznym; e) wewnętrzna skórzana wkładka; f) możliwość regulacji tęgości; g)w rozmiarach od 35- 43; 1150 par 2. Obuwie profilaktyczne męskie palce kryte: a) obuwie skórzane, skóra barwiona na biało - dziurkowana; b) palce kryte; c) spody z tworzywa antypoślizgowego; d) pasek z regulacją na pięcie; e) ergonomiczne wkładki; f) wewnętrzna skórzana wkładka; g) w rozmiarach od 39- 46; 160 par 3. Obuwie damskie dla pracowników kuchni: a) palce kryte; b) podeszwy antypoślizgowego; c) biały kolor obuwia; d) możliwość prania w temperaturze 40° C; e) zapobieganie rozwoju drobnoustrojów i grzybów w obuwiu; f) w rozmiarach od 35- 44; g) muszą spełniać wymagania systemu HACCP; 28 par 4. Drewniaki męskie: a) pokrycie skórzane, skóra barwiona na biało; b) spody wyprofilowane, drewniane, antypoślizgowe; c) w rozmiarach od 39- 46; 2 par Warunki pakowania towaru: Towar pakowany z podziałem na obuwie damskie i męskie. W opakowaniu rozmiar i ilość zgodnie z załącznikiem do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obuwie operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Rodzaj artykułu Ilość na 12 miesięcy 1. Obuwie operacyjne: a) kolor zielony; b) z możliwością sterylizacji w autoklawach w temperaturze do 135° C i prania w temperaturze 90° C; c) o własnościach antystatycznych; d) podeszwy antypoślizgowe i absorbujące energię w okolicy piętowej, anatomicznie dostosowane do stopy; e) po bokach otwory wentylacyjne; f) w rozmiarze od 35- 46; 30par Warunki pakowania towaru: W jednym opakowaniu rozmiar i ilość zgodnie z załącznikiem do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.