eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleŚwiadczenie usług pralniczych bielizny szpitalnej własnej oraz bielizny szpitalnej dzierżawionej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - WR/29/EOZ/2014



Ogłoszenie z dnia 2014-07-09

Kędzierzyn-Koźle: Świadczenie usług pralniczych bielizny szpitalnej własnej oraz bielizny szpitalnej dzierżawionej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - WR/29/EOZ/2014
Numer ogłoszenia: 148175 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4062566, faks 77 4062567.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych bielizny szpitalnej własnej oraz bielizny szpitalnej dzierżawionej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - WR/29/EOZ/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1.W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne bielizny szpitalnej, operacyjnej, materacy, pokrowców na materace, koców, poduszek, oraz odzieży ochronnej i operacyjnej i innych (firany, zasłony, obrusy); dezynfekcja chemiczno-termiczna; prasowanie; maglowanie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem. 2.Odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie od poniedziałku do piątku. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia ww. usługi w soboty i inne dni wolne od pracy szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 7 dniowym wyprzedzeniem. 3.Usługi mają być świadczone do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu pralniczego, za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi wracać do Zamawiającego do 48 godzin od chwili przekazania oraz materacy, kocy i poduszek, które mają wracać do Zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania 4.W przypadku stwierdzenia braków jakościowych-ilościowych upoważniony przedstawiciel Zamawiającego poświadcza ten fakt swoim podpisem na kwicie odbioru 5.Bielizna czysta będzie dostarczana w godz. 6.00-6.30 środkiem transportu Wykonawcy, Magazyn bielizny znajduje się w szpitalu przy ul. Roosevelta 2 6.Bielizna brudna będzie odbierana o godz. 6.30-8.30 środkiem transportu Wykonawcy. Magazyn bielizny znajduje się w szpitalu przy ul. Roosevelta 2 7.Środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub posiadać szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną - i możliwość zabrania jednocześnie około 10 wózków do transportu bielizny. 8.Osoba dostarczająca bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór - fartuch ochronny i rękawice ochronne 9.Bielizna czysta przywożona z pralni musi być poskładana i zapakowana asortymentowo w folie jednorazowego użytku, a odzież ochronna na wieszakach także w workach foliowych, 10.Oddzielnie będzie pakowana bielizna z Bloku Operacyjnego, Sali Cięć, Sali Porodowej, Dermatologii, Sali Operacyjnej Laryngologicznej, Oddziału Patologii Noworodka i Oddziału Dziecięcego. 11.Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma się odbywać na wózkach jezdnych, dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw (około 10 sztuk) 12.Wózki do transportu będą dezynfekowane przez Wykonawcę. 13.Bielizna nie nadająca się do dalszego użytkowania bądź naprawy winna być zapakowana w oddzielnym worku z opisem kasacja lub naprawa 14.Naprawy bielizny dokonywane będą przez Zamawiającego. 15.Pranie wodne winno odbywać się przy zastosowaniu środków umożliwiających dezynfekcję chemiczno - termiczną na bazie aktywnego tlenu (nadtlenokwas) działających w zakresie B, Tbc, V, F w temperaturze zgodnej z technologiami. 16.Czyszczenie chemiczne winno się odbywać z zastosowaniem środków o właściwościach antystatycznych oraz dezynfekujących - po oddzielnym zapakowaniu przez Zamawiającego. 17.Fartuchy i ubrania operacyjne muszą być poddawane obróbce w urządzeniu przystosowanym do tego asortymentu w pozycji wiszącej - za pomocą gorącego powietrza, umożliwiające ich odpylenie zapewniające automatyczne składanie, 18.Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego 19.Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na kwicie zbiorczym wykazującym asortymentowe ilości oddanej bielizny oraz określające jej wagę ogólną, w/w kwit potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik szpitala oraz pracownik Wykonawcy. 20.Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi, która winna być rozpatrzona w terminie 24h od jej zgłoszenia. 21.Wykonawca raz na kwartał na swój koszt ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu kopie badań mikrobiologicznych wykonanych w pralni Wykonawcy potwierdzonych przez Stację Sanitarno Epidemiologiczną, dokumentujących skuteczność prania i dezynfekcji. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów czystościowych w chwili dostarczenia bielizny do magazynu Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy. 22.Płukanie odzieży fasonowej będzie odbywało się przy użyciu płynu antystatycznego. 23.Usługi muszą być wykonywane zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali oraz wymogami niniejszej SIWZ; 24.Wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzących z różnych oddziałów szpitalnych, 25.W ostatnim etapie procesu płukania Wykonawca winien zagwarantować pomiar i stabilizacje pH, pranej pościeli, - aby zminimalizować ryzyko powstawania odleżyn w sposób automatyczny. 26. Wykonawca w przypadku awarii pralni zapewnia wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia na własny koszt i zgodnie z ustalonymi wymogami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VECTOR S.A., Ul. Długa 3, 62-031 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64370,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75399,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75399,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75399,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Art. 6a Pzp - W przypadku zamówień udzielanych w częściach, do udzielenia zamówienia na daną część zamawiający może stosować przepisy właściwe dla wartości tej części zamówienia jeżeli jej wartość jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwot 80.000 euro dla dostaw lub usług oraz 1.000.000 euro dla robót budowlanych, pod warunkiem, że łączna wartość tych części wynosi więcej niż 20% wartości zamówienia. Okoliczności poprzedzające rozpoczęcie procedury przetargowej tj. zmiany organizacyjne w SPZOZ, a co za nimi idzie przypisanie nadzoru nad przedmiotem zamówienia innemu pracownikowi i znacząca zmiana w samym przedmiocie zamówienia polegająca na rozszerzeniu jego zakresu stanowią uzasadnienie organizacyjne do zastosowania art. 6a Pzp. Sytuacja, w której z uwagi na długość procedury zachodzi konieczność zawarcia dodatkowej umowy w celu zachowania ciągłości świadczonych usług nie wynika z działania zamawiającego w celu uniknięcia stosowania ustawy, a z okoliczności obiektywnych spowodowanych zmianami organizacyjnymi, które w przyszłości mają zoptymalizować koszty oraz usprawnić pracę SPZOZ. Jako, że wydzielona (2-miesięczna) część spełnia ograniczenia zawarte w art. 6a Pzp mieszcząc się w progu określonym w art. 4.8 udziela się zamówienia dotychczasowemu wykonawcy poprzez przeprowadzenie negocjacji warunków oraz zawarcie umowy na okres 2 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.