Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Toruń: DOSTAWA BŁON I ODCZYNNIKÓW RTG WRAZ Z DZIERŻAWĄ KASET
Numer ogłoszenia: 148180 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6100319, fax 056 6557530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BŁON I ODCZYNNIKÓW RTG WRAZ Z DZIERŻAWĄ KASET.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA BŁON I ODCZYNNIKÓW RTG WRAZ Z DZIERŻAWĄ KASET
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska Oryginalny kod CPV: 25.31.00.00 - Klisza radiologiczna Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.00 - Klisza radiologiczna Oryginalny kod CPV: 24.49.63.00 - Odczynniki chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych, b) przedłożą na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane oświadczenia i dokumenty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załącza do oferty oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych i oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 3.Dla potwierdzenia, że oferowane towary odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i 5 należy dołączyć do oferty opisy, katalogi lub ulotki bądź foldery oferowanych przez Wykonawcę towarów. Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne powinien na oferowane przez siebie towary wymienione w załączniku nr 1 złożyć wraz z ofertą odpowiednio: zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub deklaracje zgodności. Na oferowane odczynniki (utrwalacz i wywoływacz) Wykonawca załącza wraz z ofertą kartę charakterystyki niebezpiecznej substancji chemicznej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.med.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Szpital Miejski im.M.Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19, pok. nr 113-sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE (I)
- Dostawa spirytusu
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
- Dostawa elementów wymiennych do strzykawek Optistar Elite (Zadanie Nr 1) i Spectris Solaris EP (Zadanie Nr 2).
- Dostawa punktów dostępowych do bezprzewodowego Internetu.
- Przygotowanie, druk oraz zamieszczenie i rozpowszechnienie w formie wkładki w prasie regionalnej (w wydaniu piątkowym lub sobotnim) publikacji informacyjno-promocyjnej
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW Z DZIERŻAWĄ SYSTEMU DO OZNACZANIA MOCZU, PŁYNÓW Z JAM CIAŁA I OSADU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa odczynników dla Zakładu Gleboznawstwa i Analiz Środowiskowych IUNG-PIB Puławy w podziale na 5 części zamówienia
- Dostawa preparatów do weterynaryjnej diagnostyki laboratoryjnej na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Kielcach - 9 części.
- Dostawa glicerolu dla potrzeb Banku Tkanek Oka
- ZPO.272.1.5.2025 sukcesywne dostawy odczynników chemicznych oraz testów biochemicznych i antygenowych dla LBŚiŻ Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- Dzierżawa analizatorów hematologicznych z dostawą odczynników i obsługą serwisową na okres 36 mc-y oraz dzierżawa czytnika pasków moczu z dostawą odczynników i obsługą serwisową na okres 36 miesięcy
więcej: Klisza radiologiczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.