To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-09
Ropczyce: Zwiększenie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Ropczycko-Sędziszowskim poprzez adaptację i doposażenie bazy techniczno dydaktycznej
Numer ogłoszenia: 148203 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123905 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, faks 017 2228571.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwiększenie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Ropczycko-Sędziszowskim poprzez adaptację i doposażenie bazy techniczno dydaktycznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu i wyposażenia bursy międzyszkolnej i stołówki w ramach realizacji zadania PN. Zwiększenie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Ropczycko-Sędziszowskim poprzez adaptacje i doposażenie bazy techniczno-dydaktycznej Zamawiający podzielił zamówienia na 2 części Część 1 - Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb Międzyszkolnej Bursy w Ropczycach - dostawa mebli, biurek, krzeseł, tapczanów dywanów, chodników, szafek, regałów, wieszaków sprzętu TV i AGD, sprzętu i wyposażenia pomieszczeń medycznych, sprzętu sportowego Część 2 - Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb stołówki - dostawa bemaru, stołów kuchennych, zbiornika na odpadki, zlewozmywaka, młynka, zmywarki, szafek i szaf kuchennych, kuchni i taboretów gazowych, patelni, naświetlacza do jaj, okapu, frytkownicy, regałów, krzeseł i stolików oraz zestawu obiadowego. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacji dostaw (załącznik nr 1) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt i wyposażenie spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacji dostaw. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który zaproponuje rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dodatkowo: = udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji na całość wyposażenia bursy i stołówki - aby dostarczony sprzęt i wyposażanie były fabrycznie nowe oraz spełniały wszelkie wymagania właściwe do wyposażenia internatów lub burs oraz kuchni, w tym wymagania GHP i systemu HACAP. Wraz z każdym dostarczonym urządzeniem należy przedłożyć przy dostawie następujące dokumenty w języku polskim: - opis techniczny, - warunki eksploatacji, - dokumenty gwarancyjne, - certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności i świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane stosownymi przepisami. Zamawiający nie wymaga dołączania do oferty w/w dokumentów. Dokumenty te muszą być dostarczone w dniu dostawy. - skompletowania oraz uruchomienia dostarczonego sprzętu i wyposażenia - przeszkolenia personelu Zamawiającego (pracowników kuchni oraz bursy) w zakresie uruchomienia i eksploatacji dostarczonego sprzętu - zapewnienia świadczenia nieodpłatnie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę oddzielnie na każdą część lub na dwie części razem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania 39.14.32.00 - Meble do jadalni 39.10.00.00 - Meble 39.22.11.22 - Zestawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb Międzyszkolenej Bursy w Ropczycach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU MASTER Marta Sterkowicz, Mytarz 127, 38-230 Nowy Żmigród, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205725,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 155000,00
Oferta z najniższą ceną: 155000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 223350,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb stołówki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GABŁO" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GABŁO" SPÓŁKA JAWNA
- Firma Handlowo Usługowa GALAXI, ul. Podkarpacka 31, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205725,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46479,35
Oferta z najniższą ceną: 46479,35 / Oferta z najwyższą ceną: 71924,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa krzeseł biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w Łodzi
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Klubu Dziecięcego w Osieku
- Remont sal rozpraw w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70a
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.