Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Gniew: Sukcesywne dostawy oleju napędowego (w ilości szacunkowej 198 tys. litrów w okresie 18 miesięcy)
Numer ogłoszenia: 148221 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: INWEST-KOM w Gniewie sp. z o.o., ul. Wiślana 6, 83-140 Gniew, woj. pomorskie, tel. 058 5352318, 5352331, fax 058 5352318 w. 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwest-kom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju napędowego (w ilości szacunkowej 198 tys. litrów w okresie 18 miesięcy).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostawy oleju napędowego w ilości szacunkowej 198 000 litrów (słownie: stu dziewięćdziesięciu ośmiu tysięcy), w okresie 18 m-cy od dnia podpisania umowy. 2. Wymagane parametry oleju napędowego: OLEJ NAPĘDOWY wg normy PN-EN 590, zgodnie z warunkami klimatycznymi dla klimatu umiarkowanego wg tablicy 2a ww. normy. Zawartość siarki dla ON - nie więcej niż 0,005% (m/m) Temperatura referencyjna dostarczanego oleju napędowego: +15 st.C. w okresie od grudnia do marca Wykonawca zapewni dostawy oleju napędowego IZ 40 o temperaturze zablokowania zimnego filtra (CFPP) do -34 st.C. 3. Szczegółowe warunki dostaw: a)Wykonawca dostarczy olej napędowy autocysternami do magazynu Zamawiającego w Gniewie przy ul. Wiślanej 6, w godz. 9:00 - 14:00. Zamawiający dysponuje zbiornikiem o poj. 5 tys. litrów. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. b)Dostawy odbywać się będą w ilości szacunkowej: 2 do 3 razy w miesiącu. c)Wykonawca zrealizuje jednostkową dostawę w terminie 2 (dwóch) dni roboczych, liczonych od dnia otrzymania do godz. 14:00 zamówienia nadanego telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego, przy założeniu, że zamówienie zostało złożone w dniu roboczym. d)Do każdej jednostkowej dostawy Wykonawca dołączy aktualny atest jakościowy producenta paliwa lub poświadczoną przez niego kopię atestu dotyczącą dostarczonej partii paliwa wraz z adnotacją o temperaturze nalewu. Ewentualne wystąpienie niezgodności w ateście na paliwo danej partii z parametrami fizyko-chemicznymi zawartymi w Warunkach technicznych lub Normie zakładowej, będzie uznane za dostarczenie niezgodne z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji. e)Wykonawca dostarczy paliwo wraz z fakturą VAT obejmującą dostarczoną partię, zawierającą m.in. następujące dane: ilość paliwa w litrach, cena jednostkowa. Faktura płatna będzie w terminie nie krótszym niż 21 dni od daty przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury po niekwestionowanym odbiorze dostarczonej partii paliwa. f)Faktyczna cena netto za jednostkową dostawę 1m3 oleju napędowego dla każdej zrealizowanej dostawy ustalona zostanie przez Wykonawcę (i zweryfikowana przez Zamawiającego) z uwzględnieniem zaoferowanej w niniejszym przetargu ceny jednostkowej oraz procentowego wskaźnika dopuszczalnej zmiany ceny (Z) obliczonego według następujących założeń: X - hurtowa cena netto 1m3 oleju napędowego publikowana w dniu dostawy na stronie internetowej PKN ORLEN S.A. Y - hurtowa cena netto 1m3 oleju napędowego publikowana w dniu dostawy na stronie internetowej GRUPY LOTOS S.A. A - hurtowa cena netto 1m3 oleju napędowego opublikowana w dniu 10.07.2008 r. na stronie internetowej PKN ORLEN S.A. B - hurtowa cena netto 1m3 oleju napędowego opublikowana w dniu 10.07.2008 r. na stronie internetowej GRUPY LOTOS S.A. Z={[(X+Y)/2]:[(A+B)/2]}*100% W przypadku braku publikacji cen X i Y przez okres siedmiu dni podstawą obliczenia wskaźnika dopuszczalnej zmiany ceny (Z) będzie zmiana ceny udokumentowana zaświadczeniem producentów przedstawiona Zamawiającemu najpóźniej w dniu wprowadzenia zmiany. Zaświadczenie musi potwierdzać zmianę oraz termin wprowadzenia jej do obrotu. g)Ceny nie mogą przekraczać aktualnych cen hurtowych (dystrybutora), stosowanych przez Wykonawcę. h)Odbioru dostaw dokona Komisja, w skład której wchodzą przedstawiciele Zamawiającego i przedstawiciel Wykonawcy (przez niego wytypowany i upoważniony), wg listwy pomiarowej, w litrach, po dokonaniu sprawdzenia plomb założonych na zawory wlewowe i spustowe autocysterny. Zamawiający może pobierać próbki paliwa przy każdej dostawie, w celu dokonania oceny wzrokowej czy paliwo jest klarowne, bez zawiesin, osadów, ciał stałych lub wody. W przypadku stwierdzenia zanieczyszczeń paliwo uznane zostanie za niezgodne z zamówieniem i zwrócone do Wykonawcy na jego koszt, z wymogiem natychmiastowego dostarczenia nowego, czystego paliwa. i)W razie wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju napędowego strony mogą zlecić jego zbadanie niezależnemu podmiotowi, na co Wykonawca wyraża zgodę. Gdy reklamacja okaże się nieuzasadniona, koszty badania ponosi Zamawiający. W pozostałych przypadkach koszty badania ponosi Wykonawca. j)W przypadku potwierdzenia niezgodności w zakresie właściwości dostarczonego i eksploatowanego oleju z parametrami fizyko-chemicznymi przedstawionymi w ofercie, Wykonawca zobowiązuje się w ciągu 1 dnia od otrzymania wyniku badania wymienić reklamowany olej na zgodny z zamówieniem, w tej samej ilości i w tej samej cenie, co reklamowany. k)Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania (zmniejszenia) zakresu rzeczowego zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tytułu zmniejszenia ilości zamawianych dostaw.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.10.00 - Oleje napędowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.40.00 - Oleje napędowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: Pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Formy wnoszenia wadium, warunki zwrotu i zatrzymania wadium oraz pozostałe informacje dotyczące wadium przewidziane są w art. 45-46 Ustawy. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, wekslach z poręczeniem wekslowym banku - wymagany jest oryginał w/w dokumentów. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 12 8346 0005 0016 5132 2000 0001 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Gniewie. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1. W zakresie warunku zawartego w art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy (posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia) wymagane jest: a) należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (tj. od 2005 do 2007) przynajmniej dwóch dostaw o łącznej wartości przekraczającej 1.300.000,00 PLN brutto (słownie: Jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100), 2. Oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, b) oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy) podpisuje pełnomocnik (lider), c) oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. 3. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 13 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 Ustawy według Załącznika Nr 2 do SIWZ, b)Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika Nr 3 do SIWZ, c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d)Koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r., Nr 89, poz. 625 ze zm.). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający żąda: a)wykazu wykonanych i wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają przedmiotowi zamówienia określonemu w pkt 3 SIWZ Zamawiający żąda: a)zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczany olej napędowy odpowiada normie PN-EN 590. 4. Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 98
- 2. CFPP (temperatura zablokowania zimnego filtra), max st.C, gdzie max-10=0pkt, max-15=1pkt, max-20=2pkt, max-34=3pkt - 2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://inwest-kom.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać na adres siedziby Zamawiającego: INWEST-KOM w Gniewie Sp. z o. o., ul. Wiślana 6, 83-140 Gniew (pokój nr 1).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GNIEW
więcej: przetargi GNIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- Olej napędowy miejski.
- na zakup paliwa do zbiorników wskazanych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w 2006 roku.
- DO-1/05.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Oleje napędowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.