Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-08-23
Opole: Dostawa zamkniętych systemów pobierania krwi.
Numer ogłoszenia: 148227 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 115118 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu, ul. Kośnego, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4410820, fax 077 4410821.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamkniętych systemów pobierania krwi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zamkniętych systemów pobierania krwi. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Zad. nr 1 - Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi - system aspiracyjno-próżniowy - 25 000 szt. zestawów (probówko-strzykawki +igły) Zad. nr 2 - Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi - system próżniowy - 76 000 szt. probówko-strzykawek i 800 szt. igieł z uchwytami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 81000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi - system aspiracyjno-próżniowy.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SARSTEDT Sp. z o.o., ul. Warszawska 25, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18029.50
- Oferta z najniższą ceną: 18029.50 / oferta z najwyższą ceną: 21168.88
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi - system próżniowy.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROPLASMA Sp. z o.o., ul. Ludwinowska 17K, 02-856 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25209,20
- Oferta z najniższą ceną: 25209,20 / oferta z najwyższą ceną: 32361,08
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa mebli medycznych dla Stacji Dializ i Oddziału Nefrologii tj łóżka szpitalne elektryczne wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi i przeszkoleniem personelu medycznego dla USK w Opolu
- Zakup mebli biurowych
- TP.D.DDO-TK.22.25_Zakup wraz z dostawą środka kontrastowego do wstrzykiwacza kontrastu CT Express 4D Bracco Injeneering dla Pracowni Tomografii Komputerowej
- TP.D.DN NŻ.21.25_Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców
- Zadanie nr 1 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KMP, CBŚP, BSW w Opolu
- Utrzymanie czystości na Stadionie Opolskim w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.