Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Wałbrzych: Usługa wyprodukowania i dostawy materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 148239 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8407389, fax 074 8407389.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwup.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wyprodukowania i dostawy materiałów promocyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostawa materiałów promocyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kopie ww. dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i zaparafowane na każdej stronie przez uprawnioną osobę lub osoby, oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3 dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały promocyjne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca składa próbki modelowe wszystkich poszczególnych materiałów (do części a, b i d) odpowiadające opisowi zamieszczonemu w załączniku nr 1 do SIWZ (część a, b i d) lub zdjęcia tych próbek. Na próbkach nie muszą być umieszczone wymagane loga oraz dane teleadresowe. Jednak jakość próbek lub jej zdjęcie musi być zgodna z oferowanymi gadżetami/materiałami promocyjnymi. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych powyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość i estetyka - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy ul. Ogrodowa 5b 58 - 306 Wałbrzych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy ul. Ogrodowa 5b 58 - 306 Wałbrzych Sekretariat II piętro, pokój 210.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Wojewódzkiego Grantu Eures 2008 - 2009
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyprodukowanie i dostawa gadżetów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostawa gadżetów tj. toreb materiałowych - 500 szt., plecaków materiałowych - 500 szt., smyczy- 1000 szt., etui materiałowych na pendrive - 200 szt., breloczków - 200 szt., zestawów: długopis+pióro/ołówek w piórniku - 1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość i estetyka - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa polegająca na wykonaniu i dostawie podkładek pod mysz - 300 szt. oraz etui na płyty CD - 100 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu i dostawie podkładek pod mysz - 300 szt. oraz etui na płyty CD - 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość i estetyka - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie i wydruk ulotki informacyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydruk ulotki informacyjnej - 2000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyprodukowanie i dostawa materiałów promocyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostawa materiałów promocyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość i estetyka - 50
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa trumien i urn
- Sukcesywna dostawa paliwa [ON] w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby ZSiZO
- "Remont elewacji z dociepleniem budynku mieszkalnego przy ul. P. Skargi 30 w Wałbrzychu"
- Dostawa pojemników na odpady
- Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części.
- Dostawa galanterii promocyjno-reklamowej oraz toreb ekologicznych na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa
- Opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa 7000 zestawów seminaryjnych
- Zakup 3000 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie
- Dostawa materiałów konferencyjnych promocyjnych z logotypami dla 180 osób
- Wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych na rok 2024.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.