eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › Opracowanie trzech projektów zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Czerwonak: Opracowanie trzech projektów zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Numer ogłoszenia: 148243 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak, ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 061 6544204, fax 061 8120270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie trzech projektów zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Opracowanie trzech projektów zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 2) Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): NAZWA Kod Przedmiot główny usługi planowania przestrzennego 74.25.10.00-3 3) Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery (4) części: a) część I: opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów zabudowy letniskowej we wsi Potasze; b) część II: opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów osiedla Bolechówko - Potasze; c) część III: opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów działalności gospodarczej w Owińskach, rejon ul. Kolejowej; d) część IV: opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów wsi Trzaskowo; 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zawiera załącznik 1-4 do części ISIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. (1) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - część I -IV; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp), w tym: (1) dysponują przynajmniej jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia urbanisty i jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie, z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. t.j. z 2001r. Nr 5 poz. 42 ze zmianami) - jedna osoba bez względu na to na ile części wykonawca składa ofertę. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; 2) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty - część I - IV. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty - część I -IV (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - część I -IV. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) uprawnienia urbanisty wraz z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. t.j. z 2001r. Nr 5 poz. 42 ze zmianami))- część I-IV, (warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku wykazania jednej osoby spełniającej warunki bez względu na to, na ile części wykonawca składa ofertę). 2) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605): a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt. 1) lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów- jak w lit. a). 3) Ponadto Wykonawca składa: a) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część III SIWZ b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, c) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. 5) Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czerwonak.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów zabudowy letniskowej we wsi Potasze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INFORMACJE I DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA obejmujący opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów zabudowy letniskowej we wsi Potasze Lp. Dane wyjściowe Wielkości, kategorie, informacje Uwagi zamawiającego 1 2 3 4 1. Liczba obszarów objętych planem - podaje się w przypadku planu wieloskalowego lub planu obejmującego kilka odrębnych obszarów ----------- 2. Powierzchnia obszaru planu ok. 34,55 ha 3. Liczba mieszkańców jednostki osadniczej na obszarze której ma być opracowany plan Ok. 330 4. Powierzchnia jednostki osadniczej na obszarze której ma być opracowany plan - podaje się w przypadku planu obejmującego obszar o powierzchni przekraczającej 1000 ha ------------ 6. Kategoria terenu 7- tereny z zabudową mieszkaniową głównie jednorodzinną lub zagrodową 7. Skala rysunku planu 1 : 1 000 8. Warunki szczególne odnoszące się do obszaru objętego planem Obszar położony na terenie otuliny Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka Szczegółowy opis przedmiotu umowy, warunki wykonania przedmiotu umowy, zakres prac. 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów zabudowy letniskowej we wsi Potasze. 2. Warunkami wykonania projektu planu o którym mowa w pkt 1 są: 1) Sporządzenie wszelkich opracowań i analiz oraz zgromadzenie materiałów niezbędnych do uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego , w tym: a) skompletowanie niezbędnych podkładów kartograficznych (mapy zasadnicze) b) - sporządzenie opracowania ekofizjograficznego. c) - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko d) - sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu 2) Opracowanie przedmiotowego projektu zmiany planu na kopii mapy zasadniczej w skali 1:1 000 zgodnie z obowiązującą Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych, oraz w oparciu o analizy materiałów posiadanych przez Zamawiającego. 3) Na przedmiotowy projekt planu składać się będzie: a) część opisowa; b) część graficzna: 4) Projekt planu należy wykonać: a) w formie tradycyjnej w liczbie: -3 egzemplarze planszy (zalaminowane) do zawieszenia na ścianie i przenoszenia - 3 egzemplarze części opisowej - 2 egzemplarze opracowań towarzyszących - odpowiedniej liczbie egzemplarzy projektu przekazywanych do opinii i uzgadniania b) w formie elektronicznej: na płycie CD: część graficzna w rozszerzeniu *.dwg do odtwarzania w oprogramowaniu: BricsCad 6.2, AutoCad 2000, część opisowa w rozszerzeniu *.doc, plik programu MS Word 3. Zakres prac (zgodnie z zapisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zmianami) wg harmonogramu rzeczowo- finansowego przedstawionego poniżej: Harmonogram rzeczowo finansowy. Zestawienie czynności związanych ze sporządzeniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego I. Faza przedprojektowa Termin - 1 miesiąc od dnia podpisania umowy 1. Rozpoczęcie prac - czynności formalno - prawne związane ze sporządzeniem planu. 2. Przekazanie Zleceniobiorcy materiałów wejściowych niezbędnych do opracowania projektu planu 3. ustalenie szczegółowego harmonogramu prac 4. skompletowanie niezbędnych materiałów kartograficznych - (podkładów map zasadniczych na obszar objęty zakresem opracowania) 5. Inwentaryzacja terenu 6. Analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 7. Zlecenie przez Wykonawcę sporządzenia opracowania ekofizjograficznego. Wynagrodzenie - 20% wartości określonej w umowie II. Faza projektowa Termin - 3 - maksymalnie 4 miesiące od dnia zakończenia etapu I 1. Opracowanie koncepcji planu i prezentacja koncepcji planu Wójtowi Gminy. 2. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. 3. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 4. Analiza potrzeby opracowania wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na inne cele 5. Opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag Wójta Gminy. 6. Przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów. Wynagrodzenie - 30 % wartości określonej w umowie III. Faza opiniowania i uzgadniania i konsultacji społecznych Termin - 4 - maksymalnie 5 miesięcy od dnia zakończenia etapu II 1. Opiniowanie projektu planu - prezentacja planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 2. Uzgadnianie projektu planu. 3. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 4. Wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu i udział w dyskusji publicznej. 5. Rozpatrzenie uwag wniesionych do projektu planu i wprowadzenie zmian do projektu planu (ewentualne ponowienie uzgodnień). Wynagrodzenie - 30 % wartości określonej w umowie IV. Faza końcowa Termin - 2 miesiące od dnia zakończenia etapu III 1. Przedstawienie Radzie Gminy projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag. 2. Przekazanie przedmiotu zamówienia w formie i liczbie egzemplarzy określonych w umowie. 3. Przygotowanie kompletnej dokumentacji planistycznej i materiałów do przekazania Wojewodzie Wielkopolskiemu w celu oceny zgodności przeprowadzonej procedury z przepisami prawnymi. Wynagrodzenie - 10% wartości określonej w umowie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów osiedla Bolechówko - Potasze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INFORMACJE I DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA obejmujący opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów osiedla Bolechówko - Potasze Lp. Dane wyjściowe Wielkości, kategorie, informacje Uwagi zamawiającego 1 2 3 4 1. Liczba obszarów objętych planem - podaje się w przypadku planu wieloskalowego lub planu obejmującego kilka odrębnych obszarów ----------- 2. Powierzchnia obszaru planu ok. 253 ha 3. Liczba mieszkańców jednostki osadniczej na obszarze której ma być opracowany plan Ok. 500- 600 4. Powierzchnia jednostki osadniczej na obszarze której ma być opracowany plan - podaje się w przypadku planu obejmującego obszar o powierzchni przekraczającej 1000 ha ------------ 6. Kategoria terenu 7- tereny z zabudową mieszkaniową głównie jednorodzinną lub zagrodową 7. Skala rysunku planu 1 : 2 000 8. Warunki szczególne odnoszące się do obszaru objętego planem Obszar położony na terenie otuliny Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka Szczegółowy opis przedmiotu umowy, warunki wykonania przedmiotu umowy, zakres prac. 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów osiedla Bolechówko - Potasze. 2. Warunkami wykonania projektu planu o którym mowa w pkt 1 są: 1) Sporządzenie wszelkich opracowań i analiz oraz zgromadzenie materiałów niezbędnych do uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego , w tym: a) skompletowanie niezbędnych podkładów kartograficznych (mapy zasadnicze) b) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego. c) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko d) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu 2) Opracowanie przedmiotowego projektu zmiany planu na kopii mapy zasadniczej w skali 1: 2 000 zgodnie z obowiązującą Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych, oraz w oparciu o analizy materiałów posiadanych przez Zamawiającego. 3) Na przedmiotowy projekt planu składać się będzie: a. część opisowa; b. część graficzna: 4) Projekt planu należy wykonać: a) w formie tradycyjnej w liczbie: - 3 egzemplarze planszy (zalaminowane) do zawieszenia na ścianie i przenoszenia - 3 egzemplarze części opisowej - 2 egzemplarze opracowań towarzyszących - odpowiedniej liczbie egzemplarzy projektu przekazywanych do opinii i uzgadniania b) w formie elektronicznej: na płycie CD: część graficzna w rozszerzeniu *.dwg do odtwarzania w oprogramowaniu: BricsCad 6.2, AutoCad 2000, część opisowa w rozszerzeniu *.doc, plik programu MS Word 3. Zakres prac (zgodnie z zapisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zmianami) wg harmonogramu rzeczowo- finansowego przedstawionego poniżej: Harmonogram rzeczowo finansowy. Zestawienie czynności związanych ze sporządzeniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego I. Faza przedprojektowa Termin - 1 miesiąc od dnia podpisania umowy 1. Rozpoczęcie prac - czynności formalno - prawne związane ze sporządzeniem planu. 2. Przekazanie Zleceniobiorcy materiałów wejściowych niezbędnych do opracowania projektu planu 3. ustalenie szczegółowego harmonogramu prac 4. skompletowanie niezbędnych materiałów kartograficznych - (podkładów map zasadniczych na obszar objęty zakresem opracowania) 5. Inwentaryzacja terenu 6. Analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 7. Zlecenie przez Wykonawcę sporządzenia opracowania ekofizjograficznego. Wynagrodzenie - 20% wartości określonej w umowie II. Faza projektowa Termin - 3 - maksymalnie 4 miesiące od dnia zakończenia etapu I 1. Opracowanie koncepcji planu i prezentacja koncepcji planu Wójtowi Gminy. 2. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. 3. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 4. Analiza potrzeby opracowania wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na inne cele. 5. Opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag Wójta Gminy. 6. Przekazanie Zamawiającemu kompletu materiałów. Wynagrodzenie - 30 % wartości określonej w umowie III. Faza opiniowania i uzgadniania i konsultacji społecznych Termin - 4 - maksymalnie 5 miesięcy od dnia zakończenia etapu II 1. Opiniowanie projektu planu - prezentacja planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 2. Uzgadnianie projektu planu. 3. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 4. Wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu i udział w dyskusji publicznej. 5. Rozpatrzenie uwag wniesionych do projektu planu i wprowadzenie zmian do projektu planu (ewentualne ponowienie uzgodnień). Wynagrodzenie - 30 % wartości określonej w umowie IV. Faza końcowa Termin - 2 miesiące od dnia zakończenia etapu III 1. Przedstawienie Radzie Gminy projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag. 2. Przekazanie przedmiotu zamówienia w formie i liczbie egzemplarzy określonych w umowie. 3. Przygotowanie kompletnej dokumentacji planistycznej i materiałów do przekazania Wojewodzie Wielkopolskiemu w celu oceny zgodności przeprowadzonej procedury z przepisami prawnymi. Wynagrodzenie - 10% wartości określonej w umowie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów działalności gospodarczej w Owińskach, rejon ul. Kolejowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INFORMACJE I DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA obejmujący opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów działalności gospodarczej w Owińskach, rejon ul. Kolejowej Lp. Dane wyjściowe Wielkości, kategorie, informacje Uwagi zamawiającego 1 2 3 4 1. Liczba obszarów objętych planem - podaje się w przypadku planu wieloskalowego lub planu obejmującego kilka odrębnych obszarów ----------- 2. Powierzchnia obszaru planu ok. 10,2 ha 3. Liczba mieszkańców jednostki osadniczej na obszarze której ma być opracowany plan Ok. 200 4. Powierzchnia jednostki osadniczej na obszarze której ma być opracowany plan - podaje się w przypadku planu obejmującego obszar o powierzchni przekraczającej 1000 ha ------------ 6. Kategoria terenu 7- tereny z zabudową mieszkaniową głównie jednorodzinną lub zagrodową 7. Skala rysunku planu 1 : 1 000 8. Warunki szczególne odnoszące się do obszaru objętego planem ------------ Szczegółowy opis przedmiotu umowy, warunki wykonania przedmiotu umowy, zakres prac. 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów działalności gospodarczej w Owińskach, rejon ul. Kolejowej. 2. Warunkami wykonania projektu planu o którym mowa w pkt 1 są: 1) Sporządzenie wszelkich opracowań i analiz oraz zgromadzenie materiałów niezbędnych do uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego , w tym: a) skompletowanie niezbędnych podkładów kartograficznych (mapy zasadnicze) b) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego. c) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko d) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu 2) 2) Opracowanie przedmiotowego projektu zmiany planu na kopii mapy zasadniczej w skali 1:1 000 zgodnie z obowiązującą Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych, oraz w oparciu o analizy materiałów posiadanych przez Zamawiającego. 3) Na przedmiotowy projekt planu składać się będzie: a) część opisowa; b) część graficzna; 4) Projekt planu należy wykonać: a) w formie tradycyjnej w liczbie: - 3 egzemplarze planszy (zalaminowane) do zawieszenia na ścianie i przenoszenia - 3 egzemplarze części opisowej - 2 egzemplarze opracowań towarzyszących - odpowiedniej liczbie egzemplarzy projektu przekazywanych do opinii i uzgadniania b) w formie elektronicznej: na płycie CD: część graficzna w rozszerzeniu *.dwg do odtwarzania w oprogramowaniu: BricsCad 6.2, AutoCad 2000, część opisowa w rozszerzeniu *.doc, plik programu MS Word 3. Zakres prac (zgodnie z zapisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zmianami) wg harmonogramu rzeczowo- finansowego przedstawionego poniżej: Harmonogram rzeczowo finansowy. Zestawienie czynności związanych ze sporządzeniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego I. Faza przedprojektowa Termin - 1 miesiąc od dnia podpisania umowy 1. Rozpoczęcie prac - czynności formalno - prawne związane ze sporządzeniem planu. 2. Przekazanie Zleceniobiorcy materiałów wejściowych niezbędnych do opracowania projektu planu 3. ustalenie szczegółowego harmonogramu prac 4. skompletowanie niezbędnych materiałów kartograficznych - (podkładów map zasadniczych na obszar objęty zakresem opracowania) 5. Inwentaryzacja terenu 6. Analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 7. Zlecenie przez Wykonawcę sporządzenia opracowania ekofizjograficznego. Wynagrodzenie - 20% wartości określonej w umowie II. Faza projektowa Termin - 3 - maksymalnie 4 miesiące od dnia zakończenia etapu I 1. Opracowanie koncepcji planu i prezentacja koncepcji planu Wójtowi Gminy. 2. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. 3. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 4. Analiza potrzeby opracowania wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na inne cele 5. Opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag Wójta Gminy. 6. Przekazanie Zamawiającemu kompletu materiałów. Wynagrodzenie - 30 % wartości określonej w umowie III. Faza opiniowania i uzgadniania i konsultacji społecznych Termin - 4 - maksymalnie 5 miesięcy od dnia zakończenia etapu II 1. Opiniowanie projektu planu - prezentacja planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 2. Uzgadnianie projektu planu. 3. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 4. Wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu i udział w dyskusji publicznej. 5. Rozpatrzenie uwag wniesionych do projektu planu i wprowadzenie zmian do projektu planu (ewentualne ponowienie uzgodnień). Wynagrodzenie - 30 % wartości określonej w umowie IV. Faza końcowa Termin - 2 miesiące od dnia zakończenia etapu III 1. Przedstawienie Radzie Gminy projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag. 2. Przekazanie przedmiotu zamówienia w formie i liczbie egzemplarzy określonych w umowie. 3. Przygotowanie kompletnej dokumentacji planistycznej i materiałów do przekazania Wojewodzie Wielkopolskiemu w celu oceny zgodności przeprowadzonej procedury z przepisami prawnymi. Wynagrodzenie - 10% wartości określonej w umowie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów wsi Trzaskowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INFORMACJE I DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA obejmujący opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów wsi Trzaskowo Lp. Dane wyjściowe Wielkości, kategorie, informacje Uwagi zamawiającego 1 2 3 4 1. Liczba obszarów objętych planem - podaje się w przypadku planu wieloskalowego lub planu obejmującego kilka odrębnych obszarów ----------- 2. Powierzchnia obszaru planu ok. 120 ha 3. Liczba mieszkańców jednostki osadniczej na obszarze której ma być opracowany plan Ok. 50 4. Powierzchnia jednostki osadniczej na obszarze której ma być opracowany plan - podaje się w przypadku planu obejmującego obszar o powierzchni przekraczającej 1000 ha ------------ 6. Kategoria terenu 7- tereny z zabudową mieszkaniową głównie jednorodzinną lub zagrodową 7. Skala rysunku planu 1 : 2 000 8. Warunki szczególne odnoszące się do obszaru objętego planem Obszar położony na terenie otuliny Parku Krajobrazowego Puszcza Zielonka Szczegółowy opis przedmiotu umowy, warunki wykonania przedmiotu umowy, zakres prac. 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów wsi Trzaskowo. 2. Warunkami wykonania projektu planu o którym mowa w pkt 1 są: 1) Sporządzenie wszelkich opracowań i analiz oraz zgromadzenie materiałów niezbędnych do uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego , w tym: a) skompletowanie niezbędnych podkładów kartograficznych (mapy zasadnicze) b) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego. c) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko d) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu 2) Opracowanie przedmiotowego projektu zmiany planu na kopii mapy zasadniczej w skali 1: 2 000 zgodnie z obowiązującą Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych, oraz w oparciu o analizy materiałów posiadanych przez Zamawiającego. 3) Na przedmiotowy projekt planu składać się będzie: a) część opisowa; b) część graficzna: 4) Projekt planu należy wykonać: a) w formie tradycyjnej w liczbie: - 3 egzemplarze planszy (zalaminowane) do zawieszenia na ścianie i przenoszenia - 3 egzemplarze części opisowej - 2 egzemplarze opracowań towarzyszących - odpowiedniej liczbie egzemplarzy projektu przekazywanych do opinii i uzgadniania b) w formie elektronicznej: na płycie CD: część graficzna w rozszerzeniu *.dwg do odtwarzania w oprogramowaniu: BricsCad 6.2, AutoCad 2000, część opisowa w rozszerzeniu *.doc, plik programu MS Word 3. Zakres prac (zgodnie z zapisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 717 ze zmianami) wg harmonogramu rzeczowo- finansowego przedstawionego poniżej: Harmonogram rzeczowo finansowy. Zestawienie czynności związanych ze sporządzeniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego I. Faza przedprojektowa Termin - 1 miesiąc od dnia podpisania umowy 1. Rozpoczęcie prac - czynności formalno - prawne związane ze sporządzeniem planu. 2. Przekazanie Zleceniobiorcy materiałów wejściowych niezbędnych do opracowania projektu planu 3. ustalenie szczegółowego harmonogramu prac 4. skompletowanie niezbędnych materiałów kartograficznych - (podkładów map zasadniczych na obszar objęty zakresem opracowania) 5. Inwentaryzacja terenu 6. Analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 7. Zlecenie przez Wykonawcę sporządzenia opracowania ekofizjograficznego. Wynagrodzenie - 20% wartości określonej w umowie II. Faza projektowa Termin - 3 - maksymalnie 4 miesiące od dnia zakończenia etapu I 1. Opracowanie koncepcji planu i prezentacja koncepcji planu Wójtowi Gminy. 2. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. 3. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 4. Analiza potrzeby opracowania wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na inne cele 5. Opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag Wójta Gminy. 6. Przekazanie Zamawiającemu kompletu materiałów. Wynagrodzenie - 30 % wartości określonej w umowie III. Faza opiniowania i uzgadniania i konsultacji społecznych Termin - 4 - maksymalnie 5 miesięcy od dnia zakończenia etapu II 1. Opiniowanie projektu planu - prezentacja planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 2. Uzgadnianie projektu planu. 3. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 4. Wyłożenie projektu planu do publicznego wglądu i udział w dyskusji publicznej. 5. Rozpatrzenie uwag wniesionych do projektu planu i wprowadzenie zmian do projektu planu (ewentualne ponowienie uzgodnień). Wynagrodzenie - 30 % wartości określonej w umowie IV. Faza końcowa Termin - 2 miesiące od dnia zakończenia etapu III 1. Przedstawienie Radzie Gminy projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag. 2. Przekazanie przedmiotu zamówienia w formie i liczbie egzemplarzy określonych w umowie. 3. Przygotowanie kompletnej dokumentacji planistycznej i materiałów do przekazania Wojewodzie Wielkopolskiemu w celu oceny zgodności przeprowadzonej procedury z przepisami prawnymi. Wynagrodzenie - 10% wartości określonej w umowie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.