To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Pruszcz Gdański: Zakup i dostawa kompletnego systemu kolejkowego dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.
Numer ogłoszenia: 148245 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115883 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa kompletnego systemu kolejkowego dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa kompletnego systemu kolejkowego dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa (wraz z montażem, konfiguracją, uruchomieniem oraz dwuletnim serwisem) kompletnego systemu kolejkowego dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. System zostanie zamontowany w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, sala obsługi petentów Wydziału Komunikacji. W skład kompletnego systemu kolejkowego wchodzi: - urządzenie drukujące bilety - wyświetlacz główny - oprogramowanie sterujące (Zamawiający dostarczy komputer w raz z systemem operacyjnym) - moduł internetowy rezerwacji miejsc - moduł internetowy wyświetlenia stanu aktualnego kolejki (wersja na standardowe przeglądarki jak i wersja mobilna) - dostarczenie materiałów eksploatacyjnych na obsługę 20000 biletów Na dostarczony system ma być udzielona dwuletnia gwarancja. W okresie gwarancji, Zamawiający wymaga minimum jednej, bezpłatnej wizyty serwisowej co najmniej raz do roku w okresie trwania gwarancji. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizytacji w lokalu Zamawiającego w celu zapoznania się z warunkami technicznymi pomieszczeń, w których realizowane będzie zamówienie. Wizytację należy uzgodnić z osobą upoważnioną przez zamawiającego w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Specyfikacji Technicznej (zał. nr 9 do SIWZ). 4.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 5. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 8 do SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.22.10 - Aparatura i sprzęt sterujący 30.14.42.00 - Maszyny do wydawania biletów 31.68.22.30 - Graficzne panele wyświetlające 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Q- MEDIA SOLUTION Sp. z o.o., ul. Solec 81B/A-51, 00-382 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18440,00
Oferta z najniższą ceną: 18440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48720,22
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia dzieci Miejskiego Żłobka Nr 1 "Króla Maciusia" w Pruszczu Gdańskim
- Usługa dozoru i bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości oraz całodobowego dozoru sygnałów przesyłowych obiektów i nieruchomości położonych na terenie woj. pomorskiego
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim
- Świadczenie usług społecznych w postaci tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu Miasta Pruszcz Gdański
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 4 im. I.J. Paderewskiego w Pruszczu Gdańskim, w roku 2025
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Dostawa i montaż komputerów, multimediów oraz biletomatu na potrzeby Centrum Lokalne Modlińska 257 w Warszawie.
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Robotyk - zawód przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Dostawa 13 kompletów sterowników PLC wraz z kompatybilnymi kartami rozszerzającymi funkcjonalność
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
więcej: Maszyny do wydawania biletów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.