eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajczawykonanie systemu sygnalizacji pożaru w SPZOL w Rajczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-08

Rajcza: wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w SPZOL w Rajczy
Numer ogłoszenia: 148254 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80850 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo Leczniczy, ul. Ujsolska 35, 34-370 Rajcza, woj. śląskie, tel. (033) 8643120, faks (033) 864 31 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w SPZOL w Rajczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na -wykonaniu systemu sygnalizacji pożaru w SPZOL w Rajczy- a obejmujących roboty wyszczególnione w przedmiarach robót - załącznik nr 8 do SIWZ , projekcie technicznym załącznik nr 9 do SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 10 SIWZ, 2.Wymagany maksymalny termin realizacji zamówienia do 90 dni od dnia podpisania umowy. 3.Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty 36 miesięcy od daty ostatecznego odbioru robót. 4.Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe a podstawowe materiały muszą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, aktualne w dacie zakupu materiałów. 5.Wszelkie prace związane z realizacją zamówienia należy prowadzić w sposób nie zakłócający prawidłowego funkcjonowania obiektu. 6.Określony umową zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż, oraz zasadami sztuki budowlanej. 7.Termin płatności za wykonane roboty nie mniejszy niż 30 dni. 8.Zamawiający nie dopuszcza możliwość rozliczenia wykonania etapów zamówienia fakturami częściowymi płatnymi w terminach jak w pkt 7 - jedna faktura końcowa. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 10.Zamawiający dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Kierując się jednak art. 7 pkt 1 ustawy oraz uznając istotność dokonywanych zmian w świetle art. 144 ust. 1 ustawy nowy podwykonawca powinien wykazać spełnienie warunków w zakresie niemniejszym niż wskazany na etapie postępowania dotychczasowy podwykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Techniczne SUPON Sp. z o.o. 45 - 310 Opole Ul. Ozimska 182, 45 - 310 Opole, Ul. Ozimska 182, 45-310 OPOLE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80157,88

  • Oferta z najniższą ceną: 80157,88 / Oferta z najwyższą ceną: 80293,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.