eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceUsługa kompleksowego ubezpieczenia mienia Powiatu Polkowickiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-22

Polkowice: Usługa kompleksowego ubezpieczenia mienia Powiatu Polkowickiego
Numer ogłoszenia: 14826 - 2016; data zamieszczenia: 22.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317886 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Polkowicki, ul. św. Sebastiana 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 746 15 00, faks 76 746 15 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego ubezpieczenia mienia Powiatu Polkowickiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia - usługa kompleksowego ubezpieczenia mienia Powiatu Polkowickiego wykorzystywanego na potrzeby następujących podmiotów - Jednostek organizacyjnych powiatu: 1) Starostwo Powiatowe, ul. św. Sebastiana nr 1 i nr 1a, 59-100 Polkowice; ul. św. Sebastiana nr 1 i nr 1a, 59-100 Polkowice; ul. Górna 3, 59-100 Polkowice; ul. Spółdzielcza 2 w Polkowicach; NIP: 6922124216, REGON: 390680449, Liczba pracowników: 101; 2) Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice; NIP: 6921706761, REGON: 390557996, Liczba pracowników: 87; 3) Zespół Szkół w Chocianowie, ul. Kolonialna 13, 59-140 Chocianów; NIP: 6921142382, REGON: 000032514, Liczba pracowników: 54; 4) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Legnicka 15, 59-100 Polkowice; PUP Polkowice, ul. Legnicka 15, ul. Legnicka 7, 59-100 Polkowice; Punkt i Klub Pracy Przemków, ul. 10-go Lutego 7, 59-170 Przemków; Punkt Gaworzyce, ul. Okrężna 85, 59-180 Gaworzyce; Punkt Grębocice, ul. Głogowska 3, Grębocice; Punkt Chocianów, ul. Głogowska 16 A, Chocianów; NIP: 6921756776, REGON: 390732229, Liczba pracowników: 42; 5) Dom Wczasów Dziecięcych, ul. Leśna Góra 1, 59-170 Przemków; 59-170 Przemków, ul. Leśna Góra 1, 59-170 Przemków, ul. Głogowska 37, NIP: 6931068641, REGON: 6931068641, Liczba pracowników: 29; 6) Powiatowy Ośrodek Poradnictwa Psychologiczno - Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego w Polkowicach, ul. Targowa 1, 59-100 Polkowice; NIP: 6921745318, REGON: 391002272, Liczba pracowników: 26; 7) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. św. Sebastiana nr 1 i nr 1a, 59-100 Polkowice; Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. św. Sebastiana nr 1 i nr 1a; Dom Interwencji Kryzysowej, ul. Krótka 5/1 i 2, 59-140 Chocianów; NIP: 6922169130, REGON: 396069100, Liczba pracowników: 20; 8) Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Fabryczna 16, 59-170 Przemków; NIP: 6922160703, REGON: 390688630, Liczba pracowników: 20; 9) Placówka Socjalizacyjna Skarbek, ul. Browarna 1, 59-100 Polkowice; - Placówka Socjalizacyjna Skarbek w Polkowicach przy ul. Browarnej 1 - główny budynek; - MIESZKANIE usamodzielnienia w Polkowicach, ul. Górna 3/5; - MIESZKANIE chronione w Polkowicach, ul. Górna 3/4; - NIP: 6921062915 - REGON: 000708992 - Liczba pracowników: 12; 10) Placówka Socjalizacyjno-Interwencyjna Perspektywa w Polkowicach, ul. Górna 3 m. 4-5, 59-100 Polkowice; - NIP: 5020110243 - REGON: 22300883 - Liczba pracowników: 6; 11) Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Polkowicach, ul. Browarna 1, 59-100 Polkowice - NIP: 5020110237 - REGON: 5020110237 - Liczba pracowników: 16; Przedmiot główny: CPV: 66.51.00.00-08 - usługi ubezpieczeniowe Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno lub dwie części: CZĘŚĆ I : Ubezpieczenia majątkowe i oc - CPV: 66.51.50.00-3 usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty - CPV: 66.51.60.00-0 usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia w części I wchodzą: 1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia, 2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami, 3) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, 4) ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia, 5) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji, 6) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk, 7) ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki i zakres ubezpieczenia, określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymienione w załączniku w części 1 w pkt 3.8 Klauzule o nr od 1 do 30 stanowią część obligatoryjną. Wyłączenie z zakresu ubezpieczenia bądź zmiana treści którejkolwiek z klauzul oznaczonych numerami od 1 do 30 spowoduje odrzucenie oferty. Klauzule o nr od 31 do 37 - stanowią cześć fakultatywną. Włączenie w zakres ubezpieczenia fakultatywnych klauzul nie może skutkować dla Zamawiającego obowiązkiem zapłaty dodatkowej składki. W celu oceny oferty pod względem kryterium klauzule dodatkowe fakultatywne należy w ofercie zaznaczyć klauzule, które zostały zaakceptowane przez Wykonawcę. CZĘŚĆ II: Ubezpieczenia komunikacyjne CPV: 66.51.41.10-0 usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia części II wchodzą: 1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC), 2) ubezpieczenie Auto Casco, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW), 4) ubezpieczenie Assistance, 5) ubezpieczenie szyb samochodu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki i zakres ubezpieczenia, określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymienione w załączniku w części 2 w pkt 3.8 Klauzule o nr od 1 do 13 stanowią część obligatoryjną. Wyłączenie z zakresu ubezpieczenia bądź zmiana treści którejkolwiek z klauzul oznaczonych numerami od 1 do 13 spowoduje odrzucenie oferty. Klauzule o nr od 14 do 16 - stanowią cześć fakultatywną. Włączenie w zakres ubezpieczenia fakultatywnych klauzul nie może skutkować dla Zamawiającego obowiązkiem zapłaty dodatkowej składki. W celu oceny oferty pod względem kryterium klauzule dodatkowe fakultatywne należy zaznaczyć w ofercie klauzule dodatkowe, które zostały zaakceptowane przez Wykonawcę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.41.10-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Ubezpieczenia majątkowe i oc

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group O/ Zielona Góra filia Lubin, ul. Piastowska 6, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155355,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100992,00

  • Oferta z najniższą ceną: 100992,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100992,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Ubezpieczenia komunikacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Vienna Insurance Group z siedzibą Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, Oddział w Opolu, ul. Luboszycka 36, 45-215 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85131,00

  • Oferta z najniższą ceną: 85131,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104442,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.