Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-23
Łódź: dostawa filmów i płynów do zjęc RTG
Numer ogłoszenia: 148279 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Łodzi, ul. Północna 42, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6341270, fax 042 6341254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-mswia-lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa filmów i płynów do zjęc RTG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: film rentgenowskie 18 x 24 szt - 7500 24 x 30 szt - 9000 30 x 40 szt - 2500 35 x 35 szt - 4500 35 x 43 szt - 12500 filmy rtg 24 x 30 na zielone swiatło szt - 1000 18 x 43 na zielone światło szt - 1000 filmy do mammografii 18 x 24 szt. 20000 wywoływacz maszynowy op - 100 utrwalacz maszynowy op - 100 starter l - 4 filmy rentgenowskie 35 x 43 do obróbki termicznej szt - 7000
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.21.33.00 - Inne klisze Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.48.00 - Inne klisze Oryginalny kod CPV: 24.64.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich acze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich Oryginalny kod CPV: 24.64.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonbywania okreslonej działalnosci lub czynnosci, jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawniwn 2. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek opisany wyżej Zamawijący uzna za spełniny, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzaje oraz wartoscią dostawom tożsamym z przedmiotem zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestr; 2. Informacje z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy pzp 3. Zaświadczenie z własciwego organu podatkowego oraz ZUS 4. Oświadczenie z art. 22 ust 1 5. Deklarację zgodnosci, certyfikaty CE 6. Wykaz dostaw - min. 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA w Łodzi ul. Północna 42, Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 10:00, miejsce: sekcja zamówień publicznych - w miejscu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kruszywa budowlanego i drogowego
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 26
- Najem długoterminowy fabrycznie nowego osobowego samochodu elektrycznego dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Łodzi.
- Opieka serwisowa dotycząca urządzenia CISCO AIR na okres 1 roku w reżimie 8x5xNBD zainstalowanego w budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ
- 121/TP/ZP/D/2024 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- ZP/18/2024 Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.