Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-14
Zakopane: Modernizacja 16 Lazienek w budynku DAFNE II
Numer ogłoszenia: 14827 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Wczasów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "Dafne" , ul. Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0 18 20 24 343, faks 0 18 20 14 965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dafne.pl link informacje
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja 16 Lazienek w budynku DAFNE II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Generalny remont 16 łazienek polegający na skuciu istniejącej glazury i terakoty,wymianie instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej,położenie nowych płytek na ścianach i na podłodze,montaż umywalek, kompaktów WC, drzwi bifoldowych , lamp oświtleniowych , wieszaków,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenieoraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym kierownikiem robót budowlanych, kierownikiem robót sanitarnych - legitymujących się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w tej specjalności. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Dziłalności Goispodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego, 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych /załączniknr4/ 4.Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością /remont łazienek/ przedmiotowi zamówienia.Uznaje się warunek za spełniony, jeśli Oferent udokumentuje referenjami inwestorów należytr wykonanie remontu /roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne,/ co nzjmnie 50 łazienek. 5.Uprawnienia budowlane: kierownika robót budowlanych i kierownika robót sanitarnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę lub osoby uprawnione. 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia , wykształceniai zakresu wykonywanych przez nich czynności /załącznik nr.6/ Uważa się, że warunek został spełniony, jeśli oprócz kierownika robót budowlanych i kierownika robót sanitarnych Oferent posiada w dyspozycji -2 hydraulików -1 elektryka -6 fliziarzy -4 pracowników ogólnobudowlanych -4tynkarzy 7.Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonenie zamówienia - informacje banku w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł/słownie: dwieście tysięcy złotych/ wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dafne.pl link informacje.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Wczasów MSW i A DAFNE ul.Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Wczasów MSW i A DAFNE ul.Jagiellońska 30 34-500 Zakopane pok.nr.3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Doposażenie pojazdu p.poż MUVO w sprzęt do zamiatania dróg wewnętrznych, placów , chodników w TPN
- Termomodernizacja budynku TPN na Hali Gąsienicowej
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika i butli
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, część wysoka i niska - IV etap
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.