eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń PodlaskiDostawa materiałów opatrunkowych oraz rękawic chirurgicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Radzyń Podlaski: Dostawa materiałów opatrunkowych oraz rękawic chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 148284 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. (083) 3526267, faks (083) 3526200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych oraz rękawic chirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych oraz rękawic chirurgicznych. Procedura zawiera 20 zadań: Zadanie I - gaza Zadanie II - gaza jałowa Zadanie III - kompresy gazowe Zadanie IV - opaski gipsowe Zadanie V - opaski podgipsowe Zadanie VI - plastry i taśmy Zadanie VII - opatrunek do mocowania kaniul Zadanie VIII - siatki elastyczne Zadanie IX - wata opatrunkowa Zadanie X - wata wiskozowa Zadanie XI - lignina Zadanie XII - opaski elastyczne i dziane Zadanie XIII - opatrunki nasycone parafiną i środkami odkażającymi Zadanie XIV - kompresy żelowe Zadanie XV - gaziki do dezynfekcji Zadanie XVI - gaziki jednorazowe Zadanie XVII - rękaw podgipsowy Zadanie XVIII - opatrunki hipoalergiczne Zadanie XIX - pieluchomajtki Zadanie XX - rękawice Przedmiot zamówienia określony kodami Wspólnego Słownika Zamówień..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.11.18 - Waciki 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający, w niniejszym postępowaniu, nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ustawy PZP tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będących przedmiotem niniejszego postępowania; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; oraz - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego według przesłanek określonych w art. 24 ustawy PZP; 2.Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają ci Wykonawcy, którzy: a) zaoferują asortyment spełniający wymogi Zamawiającego określone w siwz b) zaakceptują warunki płatności tj. termin płatności faktury 30 dni c) zapewnią praktyczny czas dostawy - max. 4 dni robocze od daty otrzymania zamówienia d) zapewnią niezmienność cen prze okres min. 6 m-cy e) załączą wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, według art. 23 ustawy PZP. 4. Wykonawca zobowiązany jest w ramach składanej oferty do dostarczenia próbek, po jednej dla każdego (wystarczy rodzaju, nie każdego rozmiaru) z oferowanego asortymentu (kilku sztuk, metrów, torebek czy arkuszy). Wymagane próbki w opakowaniach handlowych (nie dotyczy materiałów które pakowane są w dużych opakowaniach jak lignina, gaza). Próbki służyć będą ocenie jakościowej według kryteriów opisanych w siwz. Zamawiający przystąpi do oceny jakościowej po sprawdzeniu spełnienia przez Wykonawcę warunków formalnych odnośnie ocenianej oferty. Przy odrzuceniu oferty w wyniku niespełnienia warunków formalnych Zamawiający nie będzie dokonywał oceny jakościowej a dostarczone próbki przy zapisie Wykonawcy w złożonej ofercie (należy odesłać) zostaną odesłane. Tak samo Zamawiający postąpi przy wykluczeniu Wykonawcy z postępowania. Zamawiający nie będzie zobowiązany odsyłać próbek kiedy w wyniku protestu, odwołania czy skargi oferta uznana pierwotnie za spełniającą kryteria formalne zostanie następnie odrzucona lub wykonawca wykluczony z postępowania. Ocena spełniania postawionych warunków Wykonawcy na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Spełnia- złożone, prawidłowe, wszystkie wymagane dokumenty Nie spełnia - braki dokumentów lub informacji w nich wymaganych. Oferta podlega odrzuceniu lub traktowana jest jako odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wymaganych dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca sporządza ofertę wypełniając: 1.Druk OFERTY stanowiącym Załącznik nr 2 do siwz 2.Wypełniony Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do siwz. i składa je wraz z następującymi dokumentami: Na potwierdzenie spełniania warunków podmiotowych: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku spółek prawa cywilnego - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników - przedsiębiorców, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; umowa spółki cywilnej. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na Formularzu Oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do siwz. 3. Zobowiązanie innego podmiotu, kiedy zaznaczono w Oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 4 do siwz, odpowiedź b w ust. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków przedmiotowych: 4. Dokumenty poświadczające posiadanie znaku CE, 5. Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu i stosowania oferowane wyroby zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. (właściwe świadectwa) 8. Kopie stron z katalogu zawierające zaproponowane do dostawy wyroby. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) przedstawiają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, b) wykaz dokumentów i oświadczeń, z pkt. 3 i 4 dotyczy każdego Wykonawcy członka konsorcjum z osobna, c) w przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał przedłożenia umowy regulującej współpracę oraz pełnomocnictwa do zawarcia umowy o ile takie dokumenty nie były przedłożone wcześniej. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów określonych w pkt. 3 i 4 składa odpowiednio: 1. dokument wystawiony w kraju siedziby lub miejsce zamieszkania potwierdzający że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. dokument potwierdzający że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ww dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert jeżeli w kraju siedziby lub miejsce zamieszkania Wykonawcy nie wydaje się dokumentów o których mowa w ppkt. a i b należy złożyć 3. oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organu samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju potwierdzające informacje wymagane ppkt. a i b..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Ocena jakościowa - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim, ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyn Podlaski Budynek administracyjny, pokój nr 15, I pietro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 11:15, miejsce: SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim, ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyn Podlaski Budynek SP ZOZ sekretariat , I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.