Ogłoszenie z dnia 2007-08-23
Zielona Góra: Na dostawę samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 148289 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Inwalidów REHABILITACJA, ul. Bartosza Głowackiego 1, 65-301 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 4537400, fax 0-68 453 74 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sireh.zpchr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia osób prawnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód osobowy, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych 1 Rodzaj pojazdu Minibus fabrycznie nowy, z homologacją 2 Rodzaj nadwozia - pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego - szyby przyciemniane 3 Liczba miejsc Minimum 8 pasażerskich + 1 kierowca Minimum 1 wózek inwalidzki 4 Przystosowanie pojazdu - samochód wyposażony w windę, podjazd lub inne urządzenie dostosowujące pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych, który w wersji standardowej jest samochodem 9 miejscowym - najazdy do wózka inwalidzkiego - stanowisko wózka inwalidzkiego - III rząd foteli z demontowanym fotelem środkowym - oznakowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych - homologacja na przystosowanie pojazdu 5 Silnik - silnik diesla z systemem bezpośredniego wtrysku paliwa z turbosprężarką - pojemność skokowa silnika min. 1950 cm3 - moc silnika min.120 KM ( 88 KW) - norma emisji spalin min.EURO 4 - manualna skrzynia biegów min. 5 przełożeń 6 Cechy wyposażenia - fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach - fabryczne zabezpieczenie przed kradzieżą (immobilizer i autoalarm) - centralny zamek - klimatyzacja stanowiska kierowcy i przedziału pasażerskiego - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne - czujnik odległości przy cofaniu - ABS - trzecie światło STOP - obrotomierz - oświetlenie przedziału pasażerskiego - wspomaganie układu kierowniczego - lakier metalizowany - podłoga w części pasażerskiej antypoślizgowa - prawe boczne drzwi przesuwane - wysokość bocznych drzwi nie mniejsza niż 1565 mm - tylne drzwi przeszklone, dwuskrzydłowe otwierane 180 stopni - szerokość części pasażerskiej między nadkolami nie mniejsza niż 1745 mm - gwarancja na części mechaniczne min 24 m-ce - gwarancja na nadwozie min 72 m-ce 7 Wyposażenie dodatkowe - radio z CD. z nagłośnieniem całego pojazdu - stopień z tyłu pojazdu - elektrycznie regulowane szyby
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniający niżej określone warunki wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zm. ). - stosowne oświadczenie 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na podstawie ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 173 poz. 1807 ze zm.); Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na zasadzie - spełnia, nie spełnia: w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo w aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w punkcie określającym zakres działalności musi być zapis dopuszczający Wykonawcę co najmniej do prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia - brak takiego wpisu - nie spełnia ( oferta zostanie odrzucona), - wpis się znajduje - spełnia; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - stosowne oświadczenie 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - stosowne oświadczenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, w zależności od swojego statusu, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, jeżeli go dotyczą, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: pkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w punktach 1, 2, 3 i 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma wymaganych dokumentów. Powyższe dokumenty składa się w formie oryginału lub kopii opatrzonych napisem (za zgodność z oryginałem) i datą oraz podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy wraz z imienną pieczątką, na każdej ze stron dokumentu. Dokumenty w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sireh.zpchr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółdzielnia Inwalidów Rehabilitacja ul. Głowackiego 1 65-301 Zielona Góra tel. (068) 453 74 00 e-mail: biuro@sireh.zpchr.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 10:15, miejsce: Spółdzielnia Inwalidów Rehabilitacja ul. Głowackiego 1 65-301 Zielona Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 6 w Zielonej Górze.
- Zakup samochodu dostawczego typu brygadowego o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
- Ochrona osób i mienia w budynkach sądowych w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2 oraz 5 wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
- Zakup mikrobusu 9-miejscowego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla Centrum Terape. SENSIS w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III 2024 r. współfinansowanego ze środków PFRON
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych oraz nieodpłatny odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obiegu.
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Puławach
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.