eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinOrganizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwąKsięgowość, kadry i płace

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-09

Szczecin: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Księgowość, kadry i płace
Numer ogłoszenia: 148295 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4254974, faks 091 4225533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupszczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Księgowość, kadry i płace.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą Księgowość, kadry i płace. 2. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczecinie. 3. Liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika musi wynosić: 300 godzin zegarowych w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia, w tym: maksymalnie 100 godzin zegarowych zajęć teoretycznych. 4. Program szkolenia obejmować musi moduły: 1) Zajęcia psychoedukacyjne - maksymalnie 8 godzin zegarowych przypadających na jednego uczestnika, 2) Wynagrodzenia i rozliczenia z Urzędem Skarbowym, 3) Prowadzenie spraw kadrowych w firmie, 4) Podstawy rachunkowości, 5) Organizacja rachunkowości w firmie, 6) Ewidencja operacji bilansowych, 7) Rodzaje ewidencji księgowej i dokumentów księgowych, ewidencja środków trwałych, 8) Inwentaryzacja, 9) Warunki zatrudnienia - Kodeks Pracy, 10) Wykorzystanie komputera w firmie - Word, Excel, obsługa Internetu oraz urządzeń biurowych, 11) Obsługa komputera z wykorzystaniem programów wspomagających księgowość, kadry i płace-typu Symfonia, Płatnik - minimum 150 godzin zegarowych przypadających na jednego uczestnika..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. z 2008r. Nr 69. poz. 415 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi podobne do objętej przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną zamawiający uzna: przeprowadzenie przez wykonawcę szkolenia w zakresie księgowości i/lub kadr i/lub płac dla grupy minimum 10-osobowej, przy czym zakres z księgowości i/lub kadr i/lub płac musi obejmować minimum łącznie 100 godzin przypadających na jednego uczestnika. Przez grupę 10 osobową zamawiający rozumie 10 osób (niezależnie od podmiotów zlecających) szkolących się w tym samym miejscu i w tym samym czasie (tj. na tych samych zajęciach). Jednocześnie zamawiający wskazuje, że przez usługę podobną należy rozumieć również szkolenie zawierające moduł: obejmujący minimum łącznie 100 godzin przypadających na jednego uczestnika z zakresu księgowości i/lub kadr i/lub płac dla grupy minimum 10-osobowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jet dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy PZP - zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców). 2. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, wskazujące numer ewidencyjny, pod którym instytucja jest wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych. 3. W celu wykazania , że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez zamawiającego, wykonawca ma obowiązek złożyć opis-Program szkolenia stanowiący załącznik do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 30
  • 3 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca realizacji szkolenia, w przypadku gdy przeprowadzenie szkolenia w miejscu wcześniej wskazanym będzie niemożliwe. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu powodów, dla których chce zmienić miejsce realizacji szkolenia wraz ze wskazaniem adresu i opisem nowej bazy dydaktycznej. 2. O nowym miejscu przeprowadzenia szkolenia wraz z pozostałymi informacjami, o których mowa w pkt 1 wykonawca zobowiązany jest poinformować zamawiającego w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną nie później niż w terminie 7 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia. 3. Nowa baza dydaktyczna musi spełniać wymagania zamawiającego określone w Rozdziale XIV siwz. 4. Warunkiem zmiany miejsca realizacji szkolenia w ramach niniejszej umowy jest akceptacja zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę zaoferowanych materiałów dydaktycznych, które na własność ma otrzymać każdy uczestnik szkolenia w dniu jego rozpoczęcia, w przypadku, gdy z powodów niezależnych od wykonawcy nie będzie możliwe dostarczenie materiałów dydaktycznych, przedstawionych w Programie szkolenia, a w szczególności podręczników obejmujących zakres tematyczny wymaganych przez zamawiającego. 6. W przypadku, o którym mowa w pkt 5, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną powodów, dla których chce zaoferować nowe materiały dydaktyczne. Tematyka i zakres nowego wydawnictwa książkowego musi być zgodna z tematyką i zakresem wymaganą przez zamawiającego. 7. Zamawiający dokona badania przesłanek braku możliwości dostarczenia materiałów dydaktycznych, w oparciu o informacje przedstawione przez wykonawcę. W przypadku gdy przesłanki nie znajdą akceptacji zamawiającego, wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć materiały dydaktyczne wymagane przez zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do umowy i pomniejszenia kosztów szkolenia o kwotę równą kosztom zmiennym szkolenia przypadającym na uczestników, którzy: 1) podjęli zatrudnienie i nie mogą dalej uczestniczyć w kursie; 2) z powodu choroby lub innej uzasadnionej długotrwałej niezdolności nie mogą kontynuować szkolenia. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pomniejszenia kosztów szkolenia i wprowadzenia zmian do umowy w sytuacji, gdy na szkolenie zostanie skierowana mniejsza niż 15 liczba uczestników. 10. W sytuacji, o której mowa w pkt 8 i 9 zamawiający wystąpi do wykonawcy z propozycją zawarcia stosownego aneksu do umowy. Wykonawca wtedy ma obowiązek w terminie 2 dni przedstawić kalkulację kosztów szkolenia z podziałem na koszty stałe (niezależnie od ilości uczestników) i koszty zmienne. 11. W oparciu o przedstawioną kalkulację zostanie przygotowana ostateczna treść propozycji zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupszczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin sekretariat - pokój 257..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Tytuł projektu: Szansa na pracę.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.