eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikstatPrzygotowywanie i wydawanie obiadów dla Szko³y Podstawowej w Mikstacie, Publicznego Gimnazjum w Mikstacie, Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach O³obockich oraz Szko³y Podstawowej w Biskupicach Zabarycznych w udostêpnionych przez zamawiaj±cego pomieszczeniach kuchni i sto³ówki wraz z wyposa¿eniem



Og³oszenie z dnia 2016-07-21

Mikstat: Przygotowywanie i wydawanie obiadów dla Szko³y Podstawowej w Mikstacie, Publicznego Gimnazjum w Mikstacie, Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach O³obockich oraz Szko³y Podstawowej w Biskupicach Zabarycznych w udostêpnionych przez zamawiaj±cego pomieszczeniach kuchni i sto³ówki wraz z wyposa¿eniem
Numer og³oszenia: 148303 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 101541 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa im. Ewarysta Estkowskiego w Mikstacie, ul. Grabowska 13A, 63-510 Mikstat, woj. wielkopolskie, tel. 62 731 00 25, faks 62 731 00 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Szko³a Podstawowa Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przygotowywanie i wydawanie obiadów dla Szko³y Podstawowej w Mikstacie, Publicznego Gimnazjum w Mikstacie, Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach O³obockich oraz Szko³y Podstawowej w Biskupicach Zabarycznych w udostêpnionych przez zamawiaj±cego pomieszczeniach kuchni i sto³ówki wraz z wyposa¿eniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci prowadzenie przez Wykonawcê ¿ywienia zbiorowego dla szkó³ gminy Mikstat na nastêpuj±cych zasadach: Codzienne przygotowywanie w kuchni szkolnej w godzinach od 7.00 do 15.00 i wydawanie ok. 130 obiadów dla dzieci w wieku szkolnym i m³odzie¿y gimnazjalnej. Posi³ki bêd± przygotowywane w kuchni Szko³y Podstawowej w Mikstacie przez piêæ roboczych dni tygodnia z uwzglêdnieniem organizacji roku szkolnego. Posi³ki dla dzieci ze Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, ze Szko³y Podstawowej w Kaliszkowicach O³obockich oraz ze szko³y w Biskupicach Zabarycznych bêd± rozwo¿one w termosach wg ustalonego z kierownikiem ¶wietlicy planu. Obiad powinien sk³adaæ siê z zupy, drugiego dania, surówki i kompotu oraz byæ przygotowany ze ¶rodków spo¿ywczych dopuszczonych do stosowania w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w jednostkach o¶wiatowych. Jad³ospis dekadowy podlegaæ bêdzie kontroli Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zuje siê do przedstawienia jad³ospisów na kolejne 10 dni najpó¼niej trzy dni robocze przed terminem obowi±zywania jad³ospisu. Na wniosek Dyrektora SP w Mikstacie, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do niezw³ocznej zmiany zakwestionowanego jad³ospisu. Czas wydawania posi³ków bêdzie zarezerwowany dla dzieci w nastêpuj±cych godzinach: 11.30 obiad dla dzieci szko³y podstawowej, 12.30 obiad dla uczniów gimnazjum od ok. 11.30 rozwo¿enie w termosach obiadów do szkó³ w Kaliszkowicach Kaliskich, Kaliszkowicach O³obockich, Biskupicach Zabarycznych. Zamawiaj±cy zamierza udostêpniæ Wykonawcy, wy³onionemu w drodze przetargu nieograniczonego, na podstawie odrêbnej umowy najmu, pomieszczeñ kuchni szkolnej i sto³ówki wraz z wyposa¿eniem w celu prowadzenia ¿ywienia zbiorowego dla szkó³ gminy Mikstat w budynku Publicznego Gimnazjum w Mikstacie. Przedmiot zamówienia ma byæ realizowany na nastêpuj±cych zasadach: 4.1. Przygotowywanie posi³ków dla dzieci musi byæ zgodne z norm± ¿ywieniow± i racjami pokarmowymi, okre¶lonymi dla dzieci w wieku szkolnym oraz m³odzie¿y gimnazjalnej. Posi³ki musz± byæ ¶wie¿e, posiadaæ walory smakowe i estetyczne. Wa¿na jest równie¿ estetyka podawania ich dzieciom. 4.2. Wykonawca dostarczy obiady do szkó³ podstawowych w Kaliszkowicach Kaliskich, Kaliszkowicach O³obockich i Biskupicach Zabarycznych w naczyniach jednorazowych oraz sztuæcach jednorazowego u¿ytku, przeznaczonych do kontaktu z ¿ywno¶ci±. Takie same warunki powinny spe³niaæ ¶rodki transportu i termosy s³u¿±ce do przewo¿enia posi³ków. 4.3. Obiady Wykonawca dostarczaæ bêdzie w³asnym transportem, na w³asne ryzyko - pojazdem przystosowanym do przewozu ¿ywno¶ci, w specjalistycznych termosach, gwarantuj±cych utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jako¶ci przewo¿onych potraw. 4.4. W pomieszczeniach kuchni i sto³ówki oraz na terenie u¿ytkowym - porz±dek i czysto¶æ ma odpowiadaæ wymogom odpowiednich s³u¿b. 4.5. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przygotowywania posi³ków o najwy¿szym standardzie, na bazie produktów najwy¿szej jako¶ci i z bezpieczeñstwem zgodnie z wymogami Pañstwowego Inspektora Sanitarnego, norm systemu HACCP oraz innych obowi±zuj±cych w tym zakresie aktów prawnych. Dlatego te¿ wykonawca winien posiadaæ przeszkolenie z systemu HACCP w placówkach ¿ywienia zbiorowego, z zakresu BHP oraz aktualne ksi±¿eczki zdrowia. 4.6. Wykonawca zapewnia urozmaicenie jad³ospisów. Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczaæ dekadowe jad³ospisy do wcze¶niejszego zatwierdzenia co najmniej trzy dni przed terminem jego realizacji. Wszelkie zmiany w menu sugerowane przez szko³ê, bêd± dla niego wi±¿±ce. 4.7. Ilo¶æ posi³ków bêdzie siê zmieniaæ w zale¿no¶ci od zamówieñ i frekwencji dzieci. 4.8. Wykonawca odpowiada prawnie za ¿ywienie dzieci przed Powiatowym Inspektorem Sanitarnym. 4.9. Wykonawca odpowiada prawnie za ochronê p/po¿. oraz przegl±dy wydzier¿awionych pomieszczeñ i urz±dzeñ znajduj±cych siê w tych pomieszczeniach. Koszty z tym zwi±zane pokrywa wykonawca. 4.10. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie dokonywanie comiesiêcznych rozliczeñ za wydane posi³ki. 4.11. Wykonawca i jego personel zobowi±zani s± uwzglêdniaæ i wprowadzaæ w ¿ycie uwagi Zamawiaj±cego - dotycz±ce sposobu wykonywania us³ug - osoba upowa¿nion± do przekazywania uwag jest Kierownik ¦wietlicy i Dyrektor Szko³y Podstawowej w Mikstacie. 4.12. W ramach nadzoru nad jako¶ci± ¶wiadczonych us³ug, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do oceny posi³ków, poprzez dokonywanie sporadycznych, szcz±tkowych degustacji sporz±dzanych w szkole dañ. Wnioski wynikaj±ce z takowych degustacji bêd± wi±¿±ce dla Wykonawcy. 4.13. Reklamacje jako¶ciowe zg³aszane bêd± bezpo¶rednio na linii Kierownik ¦wietlicy lub Dyrektor Szko³y - Wykonawca. 4.14. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ waloryzacji cen posi³ków w ka¿dym roku szkolnym, w trakcie realizacji umowy jednak nie wiêcej ni¿ o ¶rednioroczny wska¼nik wzrostu towarów i us³ug konsumpcyjnych og³oszony przez prezesa GUS . 4.15. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê we w³asnym zakresie dokonywaæ rozliczeñ finansowych z Miejsko - Gminnym O¶rodkiem Pomocy Spo³ecznej za op³acane przez te instytucjê posi³ki. Wykonawca ponadto: doposa¿y wydzier¿awione pomieszczenia na w³asny koszt w urz±dzenia i wyposa¿enie niezbêdne do prowadzenia przedmiotowej dzia³alno¶ci gospodarczej, wykonuje na w³asny koszt konserwacje, remonty bie¿±ce i kapitalne urz±dzeñ i sprzêtu wydzier¿awionego z czêstotliwo¶ci± zgodn± z technologi± ich u¿ytkowania, dostosuje i przeprowadzi remonty niezbêdne do prowadzenia przedmiotowej dzia³alno¶ci wydzier¿awionych pomieszczeñ na w³asny koszt, uiszcza czynsz oraz op³aty dodatkowe za: energiê elektryczn±, wodê, gaz, odprowadzenie ¶cieków wed³ug wskazañ liczników (podliczników), a tak¿e wywóz nieczysto¶ci sta³ych zwi±zanych z prowadzeniem dzia³alno¶ci gospodarczej. Zamawiaj±cy okre¶la czynsz miesiêczny i op³aty za najem pomieszczeñ kuchni wraz z wyposa¿eniem (rycza³towo, miesiêcznie) 500,00 z³ z podatkiem VAT. Obiady dla osób pozosta³ych (nie bêd±cych pracownikami w/w szkó³) bêd± wydawane poza godzinami zarezerwowanymi dla dzieci i m³odzie¿y szkolnej. Na pro¶bê zainteresowanych osób (rodziców dzieci) obiad bêdzie wydawany do naczyñ na wynos. Szko³a mo¿e bezp³atnie korzystaæ z pomieszczeñ kuchni i sto³ówki w przypadku uroczysto¶ci szkolnych. Terminy uzgadnia z dzier¿awc±. Wykonawca wszelkie urz±dzenia i sprzêt kuchenny zwróci w stanie technicznym 100% sprawno¶ci. Zostanie to potwierdzone odpowiednimi przegl±dami technicznymi wykonanymi na koszt Wynajmuj±cego przez uprawnione do tego osoby. W przypadku zniszczenia lub zu¿ycia sprzêtu Wynajmuj±cy na w³asny koszt odtwarza wyposa¿enie kuchni i sto³ówki do poziomu takiego jaki zasta³ w dniu podpisania umowy. Stan pocz±tkowy zostanie okre¶lony w protokole zgodnym ze stanem faktycznym i odpowiednimi ksiêgami inwentaryzacyjnymi. ¦ciany zostan± pomalowane, a wszelka budowlana infrastruktura kuchni doprowadzona do stanu z dnia podpisania umowy. Wynajmuj±cy nie mo¿e prowadziæ sprzeda¿y ani podawania alkoholu. Wynajmuj±cy od dnia podpisania umowy odpowiada za powierzone mu mienie. Zabezpiecza je przed kradzie¿±, dewastacj±, po¿arem, dostêpem osób nieupowa¿nionych. Wszelkie remonty, inwestycje i ka¿da ingerencja Wynajmuj±cego w pomieszczeniach kuchni i sto³ówki wykonywane s± na koszt Wynajmuj±cego w porozumieniu i za zgod± Dyrektora Szko³y. Prowadzona dzia³alno¶æ nie mo¿e staæ w sprzeczno¶ci z dobrym imieniem szko³y. 5. Przedmiot zamówienia wed³ug kodu CPV: 55.00.00-0 Pozosta³a us³ugowa dzia³alno¶æ gastronomiczna 55.32.00.00-9 - Us³ugi podawania posi³ków 55.32.10.00-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków 55.32.20.00-3 - Us³ugi gotowania posi³ków 55.52.11.00-9 - Us³ugi rozwo¿enia posi³ków.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.00.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.11.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Gastronomiczno - Handlowo - Us³ugowa Dariusz Radzikowski, ul. Gen. Sikorskiego 19, 63-500 Ostrzeszów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 527622,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 453398,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 453398,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 453398,00

  • Waluta: PLN .


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.